Gof Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag också, Fast då måste man väl typ spela online och låta någon annan recorda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag kan vara på, om vi kör över Hamachi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag också, Fast då måste man väl typ spela online och låta någon annan recorda? Jag kan vara på, om vi kör över Hamachi.. Klart som fan ni ska lira över hamachi, då behöver ni inte bli störda av andra, Godfather du kan ju ändra kamera vinkel så att det blir "tuffare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ja, Men jag menar ju att om en ska hoppa i ett hopp och man vill ha en annan vinkel så måste man ju låta någon annan recorda med Fraps i förstaperson. --- Anyway, Det här blir säkert roligt. På vilken knapp bromsar man!? (PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Z Finns väl båda Fram och bakbroms? lr tänker jag på MTX nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Finns väl båda Fram och bakbroms? lr tänker jag på MTX nu Z funkar fint för stoppies iaf. Jag hade tråkigt, Jag gjorde en film på 10 min. Here we go! http://www.youtube.com/watch?v=P46R2a6IRZ0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Z funkar fint för stoppies iaf. Jag hade tråkigt, Jag gjorde en film på 10 min. Here we go! http://www.youtube.com/watch?v=P46R2a6IRZ0 Ska nog göra mig en liten film när jag kommer hem från skolan idag jag å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Srry för dubbelpost men ni glömmer ju bort tråden Filmen är iaf klar nu: Klick Meh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Srry för dubbelpost men ni glömmer ju bort tråden Filmen är iaf klar nu: Klick Meh! Bra fast du gjorde lite några 720 och dubblebackflips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Bra fast du gjorde lite några 720 och dubblebackflips Var inte någon spec. seriös film heller, bara tidsfördriv Diggar dock min 360 backflip (ser iaf ut som en 360 backflip) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Snyggt med Backflip + Tsunami! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det SKA bli något av det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Bump som in i helvete men tänkte fråga om någon fortfarande är med på att göra en film? Blev riktigt sugen förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Haha... Mitt rekord i snurr är 1080 grader Ska spela in en film snart... Så jag kan bevisa det Edit: Fasiken Youtube accepterar inte min fil... stödjer Youtube AVI filer? Redigerad 4 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts