Wu Zi Mu Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Skulle behöva lite hjälp i det, om det skulle hända att nån har kvar det. Lyckades göra en backflip en gång, men efter det har jag aldrig änns fått till en.. Hur gör man? Vilka stuntkombinationer? Tackar på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Hmm, har inte kvar det på PC, men jag har det på xbox.. Är det inte så att du bara ska luta framåt sen bakåt, det var väl nån "stuntknapp" också, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Hmm, har inte kvar det på PC, men jag har det på xbox.. Är det inte så att du bara ska luta framåt sen bakåt, det var väl nån "stuntknapp" också, eller? exakt, håll in trickknappen, tryck framåt sen bakåt. Redigerad 11 december, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 exakt, håll in trickknappen, tryck framåt sen bakåt. LSHIFT alltså? Lyckades få till en Indian air seatgrab backflip 360 eller nått sånt, kanske bara måste göra det och sen LSHIFT (stuntmodifier) upp och ner. Ska testa sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Precis, det var stuntmodifier, sen fram och bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 LSHIFT alltså? Lyckades få till en Indian air seatgrab backflip 360 eller nått sånt, kanske bara måste göra det och sen LSHIFT (stuntmodifier) upp och ner. Ska testa sen. Ja håll in LShift och tryck framåt, sen när du börjar "lämna" rampen så trycker du bakåt o håller in tills du vill sluta göra backflips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Var inget, nu har jag lärt mig Tack för hjälpen DimpZ, Donkeey och Ante ^^ Redigerad 12 december, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Nepp, det ska gå att göra en sån bara genom att luta fram och bak + stuntmodifier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Jag gör som Ante sa, LSHIFT och fram innan rampen, sen när man är uppe i luften lägger man bara ett trick och pressa bakåt. Gjorde en indian air backflip i Vegas, 63000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Nepp, det ska gå att göra en sån bara genom att luta fram och bak + stuntmodifier Stuntmodifier? pyttsan Teknik är allt som behövs Jag gör som Ante sa, LSHIFT och fram innan rampen, sen när man är uppe i luften lägger man bara ett trick och pressa bakåt. Gjorde en indian air backflip i Vegas, 63000 Fan va nice, har du klarat trippelbackflip än? Redigerad 13 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Föresten, nån som vill lira online? Gör bara ett Gamespy ID så kan vi lira. Edit: va fan, lyckades göra Three Sixty Right + Indian Air seat grab. Blev så vid en "misslyckad" backflip. Redigerad 15 december, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Blir ju 360 om du drar höger-vänster istället för upp-ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Föresten, nån som vill lira online? Gör bara ett Gamespy ID så kan vi lira. Edit: va fan, lyckades göra Three Sixty Right + Indian Air seat grab. Blev så vid en "misslyckad" backflip. Varför inte lira över Hamachi? Blir ju 360 om du drar höger-vänster istället för upp-ner Den kunde jag, men kan man göra en "Barrel roll"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Den kunde jag, men kan man göra en "Barrel roll"? Är det då snubben "rullar" samtidigt som han gör typ en superman? Redigerad 15 december, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Varför inte lira över Hamachi? Kan man också göra, men gamespy ID är lätt att fixa och går fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Är det då snubben "rullar" samtidigt som han gör typ en superman? Han snurrar runt med hela cyklen och man kan säker lägga till en superman typ så här fast med cross då http://video.google.com/videoplay?docid=-1...p;q=Barrel+roll Edit: Här har du en grej du kan försöka dig på Länk! Redigerad 17 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Drar upp tråden. Här är 2 filmer som nåra killar jag känner gjort Länk till from centre to south Länk till from centre to south -Gear 2: Redigerad 17 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Drar upp tråden. Här är 2 filmer som nåra killar jag känner gjort Länk till from centre to south Länk till from centre to south -Gear 2: Härliga filmer, iaf 1:an. Kan vi inte göra en video? Fast fler än 2, ser ju mycket bättre ut då. Redigerad 17 december, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ah. Det här spelet är kul. Köra freestyle med en 50cc mot några fyrhjulingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Kan vi inte göra en video? Fast fler än 2, ser ju mycket bättre ut då. Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts