toke_r^ Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Tjenare. Skulle installera mitt GTA3 idag men kommer inte så värst långt. Först kommer det en ruta som säger att den ska ta bort några grejer. Sen när den säger att det är gjort stängs installationen av. Så blir det varje gång. En polare sa att det va för att jag inte avinstallerade förra gången, utan bara drog det till papperskorgen..är det sant? Vad kan jag göra åt det isåfall? //tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Deleta allt som har med rockstar att göra då.. Själva rockstarmappen (vanligtvis C/prog/rockstar).. Save-filer och sånt som ligger i Mina Dokument behöver man inte deleta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 gå in på kontroll panelen och välj lägg till ta bort program och leta efter gtaIII och ta bort de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 du ska ju gå in på kontrollpanelen och sen på ta bort/installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts