Colan K Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Ingen orkar vara cynisk i längden. Jag är inte det. Om jag har varit?... Tror det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Det är jag nog inte, vet inte om jag fattat ordet helt korrekt men jag tror inte att jag är det. Whs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Sällan jag visar mina känslor.. cynisk? kanske lite. aye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Sällan jag visar mina känslor.. Haha, sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Beror på vem jag prata med osv. Värt att tillägga är att en person som är rak och saklig kan uppfattas som cynisk. Antar att många här uppfattar mig som cynisk. Redigerad 11 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Beror på vem jag prata med osv. Värt att tillägga är att en person som är rak och saklig kan uppfattas som cynisk. Antar att många här uppfattar mig som cynisk. Blir anklagad på precis samma sätt jag. För att ÅTER citera George Bernard Shaw (som jag gjort i en annan tråd tidigare); The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it Alltså, ungefär det du sa Slew. Edit: font. Redigerad 11 december, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Vet inte. Är inte så bekant med ordet. Fast jag är väl inte den som brukar berätta om mina känslor och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Vet inte. Är inte så bekant med ordet. Fast jag är väl inte den som brukar berätta om mina känslor och sånt. Cynik har så vitt jag förstått det inget med att inte visa sina känslor. Ordet känslokall betyder ju snarare skoningslöshet för andras känslor (eller ännu snarare, att man _saknar_ känslor). Rent generellt och i moderna termer kan man väl säga att det rör sig om att man är pessimistisk och i viss mån likgiltig vad gäller människans natur och beteende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Som oftast är jag väldigt cynisk, verkar det som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Vet ej ......om jag fattat ordet rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Som oftast är jag väldigt cynisk, verkar det som... sa den kristne wannabepolisen förvirrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) sa den kristne wannabepolisen förvirrat. Folk verkar i alla fall tro att jag är det. Jo, förresten, lilla gubben... (Skribb) Du känner inte mig, så hur tusan kan du döma ut mig bara sådär? Jag tycker ärligt talat du ska hålla käften som omväxling! Rozumiesz?!?! Redigerad 13 december, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Nej, det tycker jag inte att jag är. (Och så har man fått en trevlig ordförklaring med, kan vara bra att kunna i framtiden. ) Redigerad 13 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 En annan ordförklaring: Cynisk känslokall, fräck, krass; hänsynslöst uppriktig. Nej, men jag tycker alldeles för ofta att... en jag känner... är sån. Väldigt ofta. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Självklart. #cyniska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 I'm not känslokall men det betyder inte att jag inte skulle kunna mäjja ner Jack Thompson med ett maskingevär utan att få skuldkänslor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 I'm not känslokall men det betyder inte att jag inte skulle kunna mäjja ner Jack Thompson med ett maskingevär utan att få skuldkänslor Ahh, orden från en sann GTA-älskare. Jag håller med dig, jag kastar granaterna åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jag tycker vi gör som det står i PCG, vi skickar honom en julklapp. Innehållandes : 1st GTA San Andreas 1st Tröja med texten "Video games make me do bad things" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 sa den kristne wannabepolisen förvirrat. Men snälla lilla skribb. Kan du sluta klaga på honom hela tiden? Han har som du kanske har läst haft en jobbig uppväxt med mobbning och liknande. Ser du något stort fel i att han söker stöd i religion? Jag kan förstå att du inte är religiös och att du inte kan förstå religiösa men måste du verkligen klaga på alla som är religiösa så fort du får tillfälle? Lugna ner dig, snälla. Alla vet precis vad du tycker om religion och att religon inte har några som helst vetenskapliga bevis men det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Men snälla lilla skribb. Kan du sluta klaga på honom hela tiden? Han har som du kanske har läst haft en jobbig uppväxt med mobbning och liknande. Ser du något stort fel i att han söker stöd i religion? Jag kan förstå att du inte är religiös och att du inte kan förstå religiösa men måste du verkligen klaga på alla som är religiösa så fort du får tillfälle? Lugna ner dig, snälla. Alla vet precis vad du tycker om religion och att religon inte har några som helst vetenskapliga bevis men det räcker. W0rd. Det är skillnad på att inte tro på religion, att hata den, och att klaga på dem som tror på den. Tyvärr gör du alla tre, skribb, men det behövs inte längre. Vi har fattat för länge sen. Vilka diskussioner är du aktiv i som inte gäller religionens idioti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts