Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Har dina föräldrar INTE ens VISA??!?!???!?!

Antingen rå ljuger dom eller så är dom otroliga att ha klarat sig!

Men ring support, dom kanske vet något :)

Hur kan man inte klara sig utan pengar man inte har?

Vet du vad kredit betyder?

Just det: Sista trailern innan lansering: Xbox Experience

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du med "så är dom otroliga att ha klarat sig!"

Jag får ringa imorgon... :)

Asså, med ett VISA så har du mycket med frihet och kan göra mycket mer än ett vanligt kort.

Iallafall, må lyckan vara med dig.

Du vet att det finns andra "företag" för kreditkort också va?

Eller så är det otroligt ja...

Ja, men det var intre kredit jag snackar om ^_^

Hur kan man inte klara sig utan pengar man inte har?

Vet du vad kredit betyder

Ja, jag vet vad det betyder. Men det var inte kreditkort jag pratade om när jag skrev det jag skrev, eller har jag missat något? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, med ett VISA så har du mycket med frihet och kan göra mycket mer än ett vanligt kort.

Iallafall, må lyckan vara med dig.

Ja, men det var intre kredit jag snackar om :lol:

Ja, jag vet vad det betyder. Men det var inte kreditkort jag pratade om när jag skrev det jag skrev, eller har jag missat något? :D

Visa är ett kreditkort, precis som MasterCard eller American Express. Att handla på kredit innebär "en överlåtelse av förfoganderätten till en penningsumma" (Wikipedia), det vill säga att du handlar för pengar som kvitteras ut senare. Visa-kortet är (oftast) kopplat till ett konto där pengarna dras i efterskott, fördelen med ett Visa-kort är alltså att du kan handla utomlands (finns ju inga restauranger som tar direktbetalning från ex. Swedbank) och använda det i nödfall, typ om Teoman tar din plånbok.

The more you know..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NXE släppt nudå grabbar! Någon som har testat än? Själv sitter man fast i skolan till halv sex. >.<

Har varit hemma sen' 11, håller på att prova nu! Lite rörigt är det, men man lär ju sig. Håller på att kopiera Fable II och ska göra det samma med GTA, tar cirka 10 minuter. Återkommer....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på er :rolleyes:

Jag tvivlar på att jag är den enda som går över från Playstation till 360 och har därför en fråga som jag hoppas blir besvarad:

Jag har kört Playstation i princip hela livet (Sen jag var 5-6 år skulle jag tro) Och nu undrar jag bara om det tar lång tid att vänja sig vid en helt ny typ av handkontroll när man köper 360. Hur lång tid tog det för er andra som gick från PS till Xbox? Känns den klumpig i början eller så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tvivlar på att jag är den enda som går över från Playstation till 360 och har därför en fråga som jag hoppas blir besvarad:

Jag har kört Playstation i princip hela livet (Sen jag var 5-6 år skulle jag tro) Och nu undrar jag bara om det tar lång tid att vänja sig vid en helt ny typ av handkontroll när man köper 360. Hur lång tid tog det för er andra som gick från PS till Xbox? Känns den klumpig i början eller så?

Beror på om du har stora eller små händer. Har du stora händer så kommer kännas hur bra som helst på en gång. Har du små händer.. well. GLHF.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också kört PS (PS1 & PS2) i hela mitt liv och när jag bytte till Xbox 360-kontrollen så var jag också orolig hur det skulle kännas, men det är en sjukt mycket skönare kontroll (enligt mig) än PS-kontrollen. Nu kanske man redan vant sig, men redan från första början tyckte jag att 360-kontrollen passade mig bättre än PS-kontrollen. Du kommer nog inte ha stora problem att vänja dig ska du se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också kört PS (PS1 & PS2) i hela mitt liv och när jag bytte till Xbox 360-kontrollen så var jag också orolig hur det skulle kännas, men det är en sjukt mycket skönare kontroll (enligt mig) än PS-kontrollen. Nu kanske man redan vant sig, men redan från första början tyckte jag att 360-kontrollen passade mig bättre än PS-kontrollen. Du kommer nog inte ha stora problem att vänja dig ska du se.

Second that!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor