Jazz Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 (redigerad) Har dina föräldrar INTE ens VISA??!?!???!?! Antingen rå ljuger dom eller så är dom otroliga att ha klarat sig! Men ring support, dom kanske vet något Hur kan man inte klara sig utan pengar man inte har? Vet du vad kredit betyder? Just det: Sista trailern innan lansering: Xbox Experience Redigerad 16 november, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Hur kan man inte klara sig utan pengar man inte har? Vet du vad kredit betyder? Just det: Sista trailern innan lansering: Xbox Experience Jag är skeptisk till dom nya menyerna, men.. Det återstår att se hur det blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Vad menar du med "så är dom otroliga att ha klarat sig!" Jag får ringa imorgon... Asså, med ett VISA så har du mycket med frihet och kan göra mycket mer än ett vanligt kort. Iallafall, må lyckan vara med dig. Du vet att det finns andra "företag" för kreditkort också va? Eller så är det otroligt ja... Ja, men det var intre kredit jag snackar om Hur kan man inte klara sig utan pengar man inte har? Vet du vad kredit betyder Ja, jag vet vad det betyder. Men det var inte kreditkort jag pratade om när jag skrev det jag skrev, eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Hur kan man inte klara sig utan pengar man inte har? Vet du vad kredit betyder? Just det: Sista trailern innan lansering: Xbox Experience ... längtar till onsdag! Släpps precis i tid till GH WT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Asså, med ett VISA så har du mycket med frihet och kan göra mycket mer än ett vanligt kort. Iallafall, må lyckan vara med dig. Ja, men det var intre kredit jag snackar om Ja, jag vet vad det betyder. Men det var inte kreditkort jag pratade om när jag skrev det jag skrev, eller har jag missat något? Visa är ett kreditkort, precis som MasterCard eller American Express. Att handla på kredit innebär "en överlåtelse av förfoganderätten till en penningsumma" (Wikipedia), det vill säga att du handlar för pengar som kvitteras ut senare. Visa-kortet är (oftast) kopplat till ett konto där pengarna dras i efterskott, fördelen med ett Visa-kort är alltså att du kan handla utomlands (finns ju inga restauranger som tar direktbetalning från ex. Swedbank) och använda det i nödfall, typ om Teoman tar din plånbok. The more you know.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 NXE släppt nudå grabbar! Någon som har testat än? Själv sitter man fast i skolan till halv sex. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 NXE släppt nudå grabbar! Någon som har testat än? Själv sitter man fast i skolan till halv sex. >.< Har varit hemma sen' 11, håller på att prova nu! Lite rörigt är det, men man lär ju sig. Håller på att kopiera Fable II och ska göra det samma med GTA, tar cirka 10 minuter. Återkommer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Yay, bara en crash och det funkade.. Riktigt säxig om jag får säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Behöver man live för att skaffa nya uppdateringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Gött! Xboxen är lika tyst när man spelar som när man är vid dashboard, att kopiera ett spel tar cirka 7 minuter och laddningstiderna är nästan borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Behöver man live för att skaffa nya uppdateringen? Jepp. Man måste ha Gold för att kunna Join a Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Hur kopierar man ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Hej på er Jag tvivlar på att jag är den enda som går över från Playstation till 360 och har därför en fråga som jag hoppas blir besvarad: Jag har kört Playstation i princip hela livet (Sen jag var 5-6 år skulle jag tro) Och nu undrar jag bara om det tar lång tid att vänja sig vid en helt ny typ av handkontroll när man köper 360. Hur lång tid tog det för er andra som gick från PS till Xbox? Känns den klumpig i början eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Hej på er Jag tvivlar på att jag är den enda som går över från Playstation till 360 och har därför en fråga som jag hoppas blir besvarad: Jag har kört Playstation i princip hela livet (Sen jag var 5-6 år skulle jag tro) Och nu undrar jag bara om det tar lång tid att vänja sig vid en helt ny typ av handkontroll när man köper 360. Hur lång tid tog det för er andra som gick från PS till Xbox? Känns den klumpig i början eller så? Beror på om du har stora eller små händer. Har du stora händer så kommer kännas hur bra som helst på en gång. Har du små händer.. well. GLHF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 (redigerad) Hehe, tur att man har stora händer. Det enda jag oroar mig för är alla nya knappar. Är van vid X Fyrkant O Trekant R1 R2 L1 L2 osv. Redigerad 20 november, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Hej på er Jag tvivlar på att jag är den enda som går över från Playstation till 360 och har därför en fråga som jag hoppas blir besvarad: Jag har kört Playstation i princip hela livet (Sen jag var 5-6 år skulle jag tro) Och nu undrar jag bara om det tar lång tid att vänja sig vid en helt ny typ av handkontroll när man köper 360. Hur lång tid tog det för er andra som gick från PS till Xbox? Känns den klumpig i början eller så? Jag har också kört PS (PS1 & PS2) i hela mitt liv och när jag bytte till Xbox 360-kontrollen så var jag också orolig hur det skulle kännas, men det är en sjukt mycket skönare kontroll (enligt mig) än PS-kontrollen. Nu kanske man redan vant sig, men redan från första början tyckte jag att 360-kontrollen passade mig bättre än PS-kontrollen. Du kommer nog inte ha stora problem att vänja dig ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Jag har också kört PS (PS1 & PS2) i hela mitt liv och när jag bytte till Xbox 360-kontrollen så var jag också orolig hur det skulle kännas, men det är en sjukt mycket skönare kontroll (enligt mig) än PS-kontrollen. Nu kanske man redan vant sig, men redan från första början tyckte jag att 360-kontrollen passade mig bättre än PS-kontrollen. Du kommer nog inte ha stora problem att vänja dig ska du se. Second that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Härligt . Jag har provat en 360 kontroll en gång och den var rätt skön att hålla i, så det blir nog inga problem. Tackar för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Hehe, tur att man har stora händer. Det enda jag oroar mig för är alla nya knappar. Är van vid X Fyrkant O Trekant R1 R2 L1 L2 osv. Alltså, det är ju samma knappuppsättning så det är ju bara att lära sig att de heter A B Y X ist. Och LT LB RT RB, annars finns ju samma knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Tycker dashboarden är helskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts