Clemenza Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 vf dröjer de så jävla länge för mig då? Jag skulle våga sätta en femma på att det är en port som strular. Hur man öppnar sådana kan du kolla upp här. Hoppas det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Microsoft har börjat banna igen, så var försikiga om ni lirar backups! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Microsoft har börjat banna igen, så var försikiga om ni lirar backups! Har dom ens slutat någobn gång?? Funderar på att chippa Xboxen... Har haft GULD och är rå kåt i Halo serien, men lirar sällan LIVE. Samtidigt så finns det ju Xboxconnect och liknande program... Kommentarer? Redigerad 13 november, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Har det någon gång under 360's historia släppts DLC som är gratis? Exklusive patchar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Har det någon gång under 360's historia släppts DLC som är gratis? Exklusive patchar Ja, både DLC som bara varat under en tid och DLC som alltid är gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Vad för slags DLC? Maps? Vapen? Anledningen till varför jag undrar är för att jag hoppas at IV's DLC ska vara gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Vad för slags DLC? Maps? Vapen? Anledningen till varför jag undrar är för att jag hoppas at IV's DLC ska vara gratis. Vad är dlc? Download content chansar jag på.. är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Vad för slags DLC? Maps? Vapen? Anledningen till varför jag undrar är för att jag hoppas at IV's DLC ska vara gratis. Har hört att det ska vara fortsättning av storyn eller något liknande. Du får nog räkna med att IV's DLC kommer kosta en slant. Det sägs ju vara skapligt stora saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Vad för slags DLC? Maps? Vapen? Anledningen till varför jag undrar är för att jag hoppas at IV's DLC ska vara gratis. Tyvärr så snackar vi M$ så dom vill ta betalt för så mycket som möjligt. Skulle gissa på att det blir en midre slant som Yukoai säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Tyvärr så snackar vi M$ så dom vill ta betalt för så mycket som möjligt. Skulle gissa på att det blir en midre slant som Yukoai säger. 1800 M$ points har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 1800 M$ points har jag hört Hur mycket blir det i kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Dåligt. Jag menar, man har ju betalat dyra pengar för spelet en gång. Det borde räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Jag är inte säker på om det kostar 1800. Men om du vill köpa microsoft points så måste du minst köpa(tror jag) 2100, och det kostar runt 200-300. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 För 2-300 kan man köpa ett nytt spel ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 För 2-300 kan man köpa ett nytt spel ffs Som är lika bra som GTA IV ?! Klaga så mycket ni vill, det är bara att vara tyst och betala... "viva la resistance" osv, men detta är 2008 och Microsoft kontrollerar priserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 http://pici.se/thumbs/t_YXePrQFuj.gif Hjälp? Vart trycker jag om man jag vill ha ett minneskort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 http://pici.se/thumbs/t_YXePrQFuj.gif Hjälp? Vart trycker jag om man jag vill ha ett minneskort? "Klicka här för att utnyttja det tidsbegränsade specialerbjudande." Eller funkar den inte att trycka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Det här med att Microsoft bannar, vad betyder det? Är det från Internet då eller? De kan ju inte banna en från att spela spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Det här med att Microsoft bannar, vad betyder det? Är det från Internet då eller? De kan ju inte banna en från att spela spel? Dom bannar en från Live tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 "Klicka här för att utnyttja det tidsbegränsade specialerbjudande." Eller funkar den inte att trycka på? Man kommer till en sida där man kan beställa en hårddisk, men inget minneskort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts