Vinnie Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Körde lite FIFA 09 idag runt 14.00. Helt plötsligt blir bilden svart, ljudet stängs av och boxen visar RLOD. När jag startat om den fungerar den som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Körde lite FIFA 09 idag runt 14.00. Helt plötsligt blir bilden svart, ljudet stängs av och boxen visar RLOD. När jag startat om den fungerar den som vanligt Var det 1,2,3 elelr 4 ringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Var det 1,2,3 elelr 4 ringar? 1,2,3 eller 4 fjärdedelar av en ring menar du väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 3 fjärdedelar ofc. Skrev ju RLOD. Boxen fungerar fortfarande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Fick Ring of Doom på mitt Xbox360 Men jag väntade en vecka och det funkade!! Är skit glad just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Fick skicka mitt Xbox360 till reparation idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Nu suger min 360, Live är slut och vad fan ska jag göra nu? Jag kan klara storyn på GTA IV en andra gång, men nja.. GoW är bara kul online. Det är bara dom 2 spelen som jag kan spela online.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Nu suger min 360, Live är slut och vad fan ska jag göra nu? Jag kan klara storyn på GTA IV en andra gång, men nja.. GoW är bara kul online. Det är bara dom 2 spelen som jag kan spela online.. Fyll på Live eller skaffa en PS3 och spela hur mycket du vill online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 (redigerad) Bara jag som inte visste att man kunde hämta tv serier och filmer från xboxen?? : alltså hyra Redigerad 10 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Bara jag som inte visste att man kunde hämta tv serier och filmer från xboxen?? : alltså hyra Det kan man väl bara göra i USA? Fyll på Live eller skaffa en PS3 och spela hur mycket du vill online. Jag har inte råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Nu suger min 360, Live är slut och vad fan ska jag göra nu? Jag kan klara storyn på GTA IV en andra gång, men nja.. GoW är bara kul online. Det är bara dom 2 spelen som jag kan spela online.. Det är ju knappast konsollens fel att du tröttnar på dina spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Det är ju knappast konsollens fel att du tröttnar på dina spel. Jo. "Konsolen"(Microsoft) hatar mig och min ekonomi. Jag tycker att spelen är uberkul, om man har live annars så suger dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Det kan man väl bara göra i USA? Jag har inte råd. Jo men om man registrerar sig och tar USA då kan man få alla demos som finns där (fler demos där än sverige) och mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Jo men om man registrerar sig och tar USA då kan man få alla demos som finns där (fler demos där än sverige) och mycket mer. Då blir det höga böter om dom kommer på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Då blir det höga böter om dom kommer på dig. Kanske Men jag har ändå inte hyrt någon film än, ska kolla om det funkar härifrån först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Då var det givet, Den 19 November kommer Updaten With the date firmly set at November 19, the update - dubbed New Xbox Experience - will offer gamers a whole new, interactive dashboard reminiscent of Windows Vista’s Aero interface. Vertical menus stand upon a virtual floor, allowing the gamer to switch from one to the other easily, moving between the games library window, the photo library window, the video library window and so on. However it’s the "Second Life’ themed virtual environment that will make this interface a whole "new experience." Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 (redigerad) Då var det givet, Den 19 November kommer Updaten Källa Nice, kommer man kunna hyra filmer från xbox live? alltså från sverige. Redigerad 13 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Någon som kan ge mig en CoD5beta-nyckel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Någon som kan ge mig en CoD5beta-nyckel? Håller med till 100%!. Fast det kan vi ta i CoD 5-topicen jag just skapade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 (redigerad) Vet inte om detta har tagits upp tidigare.. Nya Xbox Experience kräver 128MB, det är inte alla som har hårddisk, eller ett större minneskort än 128MB Så Micro$oft har en lösning, dem har skapat ett 'program' där du skriver in din serialkod och konsol ID. Om det visar sig att du inte har 128MB enligt programmet, så kan du antingen få ett 512MB minneskort, eller en 20GB hårddisk för $19.99. (ca. 141:-) Källa ------- Vad tycker ni? Jag tycker man åtminstonde kunde få hårddisken också, 20GB liksom? Visst, 141:- är inte så mycket, but still... Tur att man köpte en premium versionen på releasen. Dock så är det surt för dem som inte har plats för Experience. Redigerad 14 oktober, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts