Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Nu har det fixat sig :(

Lyfte och vände lite på konsollen och sen helt makalöst startade det sen, måste ha varit något damm i den eller något.

"Det var ju bara det att det var växel-LÄGE i den, så att säga. Men, men nu är den igång, den går ju som ett SPETT!"

-----------

Nu ligger min 360 ute på blocket, fuck Microsoft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

verkar som om det ska komma en ny xbox (720?) med intel grejs, intressant men njaa... vet inte riktigt va jag ska tycka, intressant men jag tycker att dom kan stanna vid xbox360 o ps3...

nintendo kan nog få göra nån till.. kanske en med bättre grafik eller?(wii spelen är ju inte direkt kända för at vara uber snygga)

länk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

verkar som om det ska komma en ny xbox (720?) med intel grejs, intressant men njaa... vet inte riktigt va jag ska tycka, intressant men jag tycker att dom kan stanna vid xbox360 o ps3...

nintendo kan nog få göra nån till.. kanske en med bättre grafik eller?(wii spelen är ju inte direkt kända för at vara uber snygga)

länk

Länken fungerar inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

http://www.gametrailers.com/player/40276.html

Fy fan vad jag hatar dom nya menyerna. Avatars känns påklistrat och tråkigt, det är bara ett rip-off på Mii's som ser otroligt gay ut. Och hur fan ska man kunna "få" de nya menyerna när man har ett minneskort, allt det nya måste läggas någonstans. Har 360 en inbyggd hårdisk som man inte vet om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vad jag hatar dom nya menyerna. Avatars känns påklistrat och tråkigt, det är bara ett rip-off på Mii's som ser otroligt gay ut. Och hur fan ska man kunna "få" de nya menyerna när man har ett minneskort, allt det nya måste läggas någonstans. Har 360 en inbyggd hårdisk som man inte vet om?

Haha, den nya funktionen skriker ju bara RIP-OFF från Wii. Men gubbarna är ju lite snyggare än Mee.

Men den nya updaten läggs till på Xbox360 egna minne som inte man kan se. Alltså flash?!.

Känner en utan HDD men han har den senaste updaten.

BTW: Var det bara jag eller sjunk FPS:en när han bläddrade i menyn? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yesh, exakt. Precis som PS2 och alla andra konsoler finns det ett minne i konsolen där vissa systemfiler, som OS'et, ligger. Och ja, det ser riktigt fult ut. Ett försök att härma Apples stilrena design, men sen plötsligt dyker det upp Mii-kopior i N64-grafik. Designkrock utan dess like.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor