Mark Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 http://www.dustinhome.se/pd_5010086125.aspx Alla bildskärmar har en VGA-ingång. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vad tror ni att man får för en 360-premium med en handkontroll, hårddisk och dessa spel? Gta IVEA Skate x2Saints RowPGR3Perfect Dark: ZeroKameo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Vad tror ni att man får för en 360-premium med en handkontroll, hårddisk och dessa spel? Gta IVEA Skate x2Saints RowPGR3Perfect Dark: ZeroKameo 2800-3000 kronor? Redigerad 24 augusti, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 2800-3000 kronor? Tror nästan att det är lite för mycket då man får en ny för ~2000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Tror nästan att det är lite för mycket då man får en ny för ~2000kr. Han har massor av spel Redigerad 24 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Han har massor av spel Det enda som man faktiskt kan få något för av dom där är GTA4 dessvärre. Men det finns alltid idioter på blocket som tror att saker och ting är värda mycket. Så, det är bara att testa Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Det enda som man faktiskt kan få något för av dom där är GTA4 dessvärre. Men det finns alltid idioter på blocket som tror att saker och ting är värda mycket. Så, det är bara att testa Lajnux. Kostar inte xbox360 prem 2600-2800? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Tror nästan att det är lite för mycket då man får en ny för ~2000kr. Jag tror du tänker på Arcade modellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Fick höra att en ny xbox360 ( xbox360 pro ) kostar som premium fast har 60gb hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Jag tror du tänker på Arcade modellen. Well, 2500kr för en sprillans ny med 60GB hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Kan man använda en trådlös kontroll till datorspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Kan man använda en trådlös kontroll till datorspel? Svar; Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Kan man använda en trådlös kontroll till datorspel? Jepp, men du behöver en sådan här: Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Jepp, men du behöver en sådan här: Klick Ah, kasst. Borde ju gå med mottagern för Windows Media Center-hubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Någon mer än jag som inte får live att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Fick tillbaka min Xbox igår. Fast, det går inte att undangå faktumet att mitt gamla hederliga headset med sladd är trasigt och att jag bara har den trådlösa skiten. Så jag kan ändå inte snacka med polarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Någon mer än jag som inte får live att fungera? Im with you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Jag är så jävla sur just nu! Skulle slå på mitt Xbox för lite trevligt spelande nu på eftermiddagen, blir förvånad när det inte startas... Det blinkar till på Tvn, blir svart, blinkar till igen osv, och så håller det fortfarande på. Blev livrädd när jag såg RROD lyste men nu lyser den grönt igen, grejen är bara att det inte händer något på skärmen. Vad fan kan problemet vara? Har kopplat ur och i allt två gånger. Har haft mitt Xbox i knappt en månad och känner serriöst för att banka livet ur Microsoft just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 (redigerad) Jag är så jävla sur just nu! Skulle slå på mitt Xbox för lite trevligt spelande nu på eftermiddagen, blir förvånad när det inte startas... Det blinkar till på Tvn, blir svart, blinkar till igen osv, och så håller det fortfarande på. Blev livrädd när jag såg RROD lyste men nu lyser den grönt igen, grejen är bara att det inte händer något på skärmen. Vad fan kan problemet vara? Har kopplat ur och i allt två gånger. Har haft mitt Xbox i knappt en månad och känner serriöst för att banka livet ur Microsoft just nu! Detta kan kanske hjälpa dig http://support.microsoft.com/kb/916158. Redigerad 30 augusti, 2008 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Nu har det fixat sig Lyfte och vände lite på konsollen och sen helt makalöst startade det sen, måste ha varit något damm i den eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts