Grumpy Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) Happ, fick mitt Xbox idag och det fungerade helt problemfritt tills jag skulle koppla upp mig till Live, jag kör testet och det går fint fram tills DNS där det failar. Är det NÅGON som kan hjälpa en stackars kille i nöd och vet vad som kan vara fel? Utan Live känns det som ett helt onödigt inköp imo. Google är din vän. Jag sökte på "xbox 360 live problem DNS", och fick fram det här: http://support.microsoft.com/kb/908884 Redigerad 5 augusti, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Tror jag fick samma skit i början men det fixa sig. vet inte vad jag gjorde men det funka till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Google är din vän. Jag sökte på "xbox 360 live problem DNS", och fick fram det här: http://support.microsoft.com/kb/908884 Har försökt allt det där, funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Har försökt allt det där, funkar inte [youtube-old]B0LvLUPnmpc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Jo den är inställd på Automatisk, fungerar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 jag starta min 360 nu och den uppdatera sig? men jag ser inge nytt?? först så trodde ja att de va den nya xbox upplevelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Gjorde ett nytt account fast fick inte 1 månad gratis gold. Tog dem bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Jo den är inställd på Automatisk, fungerar ändå inte Är du säker på att din router accepterar din 360? (Alltså att din router är kompatibel med 360.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Är du säker på att din router accepterar din 360? (Alltså att din router är kompatibel med 360.) Nej det är jag inte, hur kan man få reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Nej det är jag inte, hur kan man få reda på det? http://www.google.se/search?hl=sv&clie...3%B6k&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Enhet levererad till kund - Din konsol har reparerats eller ersatts. Vi skickar tillbaka den till dig. Nu är jag glad igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Måste fråga, hur lagrar man media på sin Xbox? Måste man ta ner det direkt från live eller kan man andvända en extern hårddisk eller något och lagra via den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Måste fråga, hur lagrar man media på sin Xbox? Måste man ta ner det direkt från live eller kan man andvända en extern hårddisk eller något och lagra via den? Brukar vara krångel med sånt, att spara filmer så krävs väl chip, eller? Men, du kan streama genom nätverket till xboxet, och du kan koppla externa hårddiskar också, men du kan inte lägga in filerna på xboxets hårddisk. Hårddisken måste också vara en fat32 har jag för mig, annars fonka det inte. Förresten, finns väl nån adapter för xboxdiskar så man kan koppla dom till datorn och kopiera därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Fick nyss internet på min xbox360 ( inte internet men en browser ) Hur man får en browser på sin xbox360 Du behöver: Media center på din dator Mce browser En internet uppkoppling _ Först ska du: Fixa så du kan gå in på media center på xboxen Ladda ner mce browser Det var allt! nu ska du kunna gå in på sidor! Kom ihåg att bara gå in på säkra sidor, t ex youtube, gtasajten ect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Fick nyss internet på min xbox360 ( inte internet men en browser ) Hur man får en browser på sin xbox360 Du behöver: Media center på din dator Mce browser En internet uppkoppling _ Först ska du: Fixa så du kan gå in på media center på xboxen Ladda ner mce browser Det var allt! nu ska du kunna gå in på sidor! Kom ihåg att bara gå in på säkra sidor, t ex youtube, gtasajten ect Yay, p0rn on Xbox 360 is teh shite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Yay, p0rn on Xbox 360 is teh shite Nja är inte direkt det jag använder det till men ni kan göra vad ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Exakt vad är det jag behöver göra för att kunna koppla mitt 360 till datorskärmen? Vilka sorts kablar man behöver osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Exakt vad är det jag behöver göra för att kunna koppla mitt 360 till datorskärmen? Vilka sorts kablar man behöver osv. Eh... en HDMI-utgång på skärmen blir nog enklast, tror inte det finns så många datorskärmar med HD-komponentskablar. Alltså, en HDMI-utgång från skärmen och en HDMI-kabel. Kom ihåg att bara gå in på säkra sidor, t ex youtube, gtasajten ect Vad händer om man går in på free6.com? Dör man? Redigerad 24 augusti, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Exakt vad är det jag behöver göra för att kunna koppla mitt 360 till datorskärmen? Vilka sorts kablar man behöver osv. http://www.dustinhome.se/pd_5010086125.aspx Alla bildskärmar har en VGA-ingång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 http://www.dustinhome.se/pd_5010086125.aspx Alla bildskärmar har en VGA-ingång. Åh, coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts