Ceone Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Då behövs väl ett laddningsbart batteri också, eller blir den bara som en vanlig "Core-kontroll"...? Hade gärna kört trådlöst! Batterierna man får i kontrollen är uppladdningsbara. Det blir som en Core-kontroll fast med en jävla störande batteripack där under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Batterierna man får i kontrollen är uppladdningsbara. Det blir som en Core-kontroll fast med en jävla störande batteripack där under.Jasså, jag kastade då mina batterier.. får väl se hur jag löser det hela.. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nice! Nån som vet om det är möjligt att koppla en trådlös kontroll till datorn, typ om det skulle vara bluetooth eller vad de nu kan använda? M$ ska snart släppa en adapter till datorn så du kan använda dina trådlösa tillbehör till datorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 M$ ska snart släppa en adapter till datorn så du kan använda dina trådlösa tillbehör till datorn också.Härligt! Vet du när den kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Härligt! Vet du när den kommer? Nae, någon gång under 2007 iaf. edit: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox3...gamingreceiver/ Redigerad 18 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 *Längta!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 <electr0n> shitty, house broken into yesterday <electr0n> second time in under a year. hell under 6 months <electr0n> took my ps2 and laptop <electr0n> bastards. <electr0n> I am glad I hadn't bought a 360 because then i would be really pissed <pluis> nah, they'd never be able to escape while carrying the 360's power adapter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 <electr0n> shitty, house broken into yesterday <electr0n> second time in under a year. hell under 6 months <electr0n> took my ps2 and laptop <electr0n> bastards. <electr0n> I am glad I hadn't bought a 360 because then i would be really pissed <pluis> nah, they'd never be able to escape while carrying the 360's power adapter Sååå stor är den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Orka bry sig om storleken, bara den funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Batterierna man får i kontrollen är uppladdningsbara. Det blir som en Core-kontroll fast med en jävla störande batteripack där under. Huh... batterierna som följer med Premium-paketet är uppladdningsbara? Det visste jag inte, trevlig och andvändbar information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Huh... batterierna som följer med Premium-paketet är uppladdningsbara? Det visste jag inte, trevlig och andvändbar information. . Stog på mina att dom Skulle inte laddas eller kastas i eld... O.o. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Huh... batterierna som följer med Premium-paketet är uppladdningsbara? Det visste jag inte, trevlig och andvändbar information. WTF?!?! Fick man med batterier i Premium? Jag fick inga, låg heller inga i kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 WTF?!?! Fick man med batterier i Premium? Jag fick inga, låg heller inga i kontrollen. Jag fick med ett par batterier. Dom var gula. Jag slängde dom sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Fick batterier. Men inte fan var dom laddningsbara. edit: Köpte Premium Redigerad 19 januari, 2007 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag vet inte om det gäller till premium paketet men köper man en trödlöskontroll i affären så får man uppladningsbara batterier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 <electr0n> shitty, house broken into yesterday <electr0n> second time in under a year. hell under 6 months <electr0n> took my ps2 and laptop <electr0n> bastards. <electr0n> I am glad I hadn't bought a 360 because then i would be really pissed <pluis> nah, they'd never be able to escape while carrying the 360's power adapter Haha, fan va skön=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Min kompis har Blitz the leauge demot på marketplace men inte jag, nån som vet varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Min kompis har Blitz the leauge demot på marketplace men inte jag, nån som vet varför? :'( Kanske har ett amerikanskt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Nu lyckades jag att få "IP Confirmed" på Xbox Live-testet genom att inte ändra någonting som jag vet, för att därefter fastna på DNS-adressen som är nästa på rad att visa statusen "FAILED". Fan vad bra det här går. Men det går framåt... om ytterligare några veckor är jag kanske förbi DNS-kontrollen också utan anledning... Redigerad 30 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Oh, yes. Beställde ett 360 igår. Xbox Live, here i come. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts