Boomer Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Everyone welcome to the new Xbox experience! *Sekunders tystnad* *Applåder och skrik* Gillade dom verkligen vad dom såg? Knappast. Dom där sekunderna det var tyst tänkte alla "WTF IS THIS SHIT!". Sen höll någon upp en skylt "APPLAUD!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Knappast. Dom där sekunderna det var tyst tänkte alla "WTF IS THIS SHIT!". Sen höll någon upp en skylt "APPLAUD!" Tänkte precis samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 What Vicke said och sen kolla denna. Har bestämmt mig för att jobba några fler dagar och köpa det där ändå Nu till min fråga, jag har en ganska gammal tv på rummed som fungerar helt utmärkt till Dvd spelare och lite äldre tv spel, men det har ju klart och tydligt framstått för mig att man behöver ett speciallt uttag på tvn för att kunna koppla i det ordentligt. Följer det med någon speciell sladd som man ska andvända för att få det att funka för äldre tv aparater som min? Det kanske står någonting om det i produktbeskrivningen men jag förstår inte hälften av det än så det skulle vara bra om ni kunde hjälpa mig lite på traven här innan jag gör någonting förhastat Tack i förskott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Har bestämmt mig för att jobba några fler dagar och köpa det där ändå Nu till min fråga, jag har en ganska gammal tv på rummed som fungerar helt utmärkt till Dvd spelare och lite äldre tv spel, men det har ju klart och tydligt framstått för mig att man behöver ett speciallt uttag på tvn för att kunna koppla i det ordentligt. Följer det med någon speciell sladd som man ska andvända för att få det att funka för äldre tv aparater som min? Det kanske står någonting om det i produktbeskrivningen men jag förstår inte hälften av det än så det skulle vara bra om ni kunde hjälpa mig lite på traven här innan jag gör någonting förhastat Tack i förskott! Det ingår en scartsladd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Det ingår en scartsladd. Bra, tack så mycket för hjälpen, ska nu jobba i 4 dagar till och sen är det bara att beställa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Bra, tack så mycket för hjälpen, ska nu jobba i 4 dagar till och sen är det bara att beställa! Välkommen till klubben! (Förhoppningsvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Haha! Dom är helt otroliga. Fick hem min 360 idag, testat den i någon timme nu och samma fel uppstår. Det var ANDRA gången jag skickade ner den och jag ska fanimej inte behöva skicka ner den en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Haha! Dom är helt otroliga. Fick hem min 360 idag, testat den i någon timme nu och samma fel uppstår. Det var ANDRA gången jag skickade ner den och jag ska fanimej inte behöva skicka ner den en gång till. Aaargh. Jag blir nästan galen, och ändå är det inte jag som drabbas. Hur fan lyckas dom? Be om att få en ny 360 och resten av pengarna tillbaka (Xboxen kostade väl några hundralappar mer förut (när du köpte den?) än nu?). Och hårddisken kan dom låta dig behålla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Haha! Dom är helt otroliga. Fick hem min 360 idag, testat den i någon timme nu och samma fel uppstår. Det var ANDRA gången jag skickade ner den och jag ska fanimej inte behöva skicka ner den en gång till. Helt sjukt ju! Kräv att få en ny Xbox. Det tycker jag att du förtjänar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Helt sjukt ju! Kräv att få en ny Xbox. Det tycker jag att du förtjänar. Jo, börjar tröttna nu. Har inte kunnat lira på snart tre månader. Vet inte riktigt om det går att kräva en ny men jag ska iaf ringa och snacka med dom imorgon. Första gången bytte dom ut moderkortet och den här gången bytte dom ut moderkortet och cd-läsaren. Antingen gjorde dom fel första gången iom att dom bara bytte moderkortet eller så byter dom bara ut lite random skit i den och skickar tillbaka den. Dom kan väl inte ha missat att det kan ha varit fel på cd-läsaren tidigare? Redigerad 25 juli, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Jo, börjar tröttna nu. Har inte kunnat lira på snart tre månader. Vet inte riktigt om det går att kräva en ny men jag ska iaf ringa och snacka med dom imorgon. Första gången bytte dom ut moderkortet och den här gången bytte dom ut moderkortet och cd-läsaren. Antingen gjorde dom fel första gången iom att dom bara bytte moderkortet eller så byter dom bara ut lite random skit i den och skickar tillbaka den. Dom kan väl inte ha missat att det kan ha varit fel på cd-läsaren tidigare? Vad är det för fel som uppstår då? Annars fyfan vilket helvete, egentligen borde dom ge dig en helt ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Vad är det för fel som uppstår då? Annars fyfan vilket helvete, egentligen borde dom ge dig en helt ny. Antingen så kommer det upp att skivan inte kan läsas av eller så slutar 360:n bara jobba helt och hållet efter ett tag och då kan man gå runt på det laddade området men det hänger sig så fort man går till ett område som inte är laddat än. Ja, jag har kollat så det inte är fel på mina skivor. Har lånat ett par av olika vänner och även provat den nya EA SKATE skivan jag fick med efter första reparationen, samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Yes! Ringde nyss till supporten. Kampen om den mongolida Xboxen är över, jag får en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Yes! Ringde nyss till supporten. Kampen om den mongolida Xboxen är över, jag får en ny. Lajnux 1 - Microsoft 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Lajnux 1 - Microsoft 0 Snarare; Lajnux 1 - Microsoft 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Yes! Ringde nyss till supporten. Kampen om den mongolida Xboxen är över, jag får en ny. Amagad, grats! Öhm, efter som att jag är helt värdelös med komplicerade ord får ni berätta vad det här menas med. Sökte paketet på UPS och då hittade den två paket med samma referensnummer varav den ena hade detta. Wild guess är att reparationen är klar och att det bara ska skickas iväg, eller? Sitter nämligen med ny HD-TV och Battlefield: Bad Company. Inte testat någon av dom ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Min Xbox har också lagt av nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Fick tillbaka min Xbox från supporten igår. Måste säga att det gick mycket snabbare än vad jag trodde! Den har funkat helt felfritt än så länge. Dessutom har den blivit mycket tystare och spel verkar flyta på mycket bättre. Spelade GTA: IV igår och på mitt förra Xbox fick fps-drops hela tiden, nu flöt det på och inte ett enda fps-drop på ungefär 3 timmars spelande. Helt underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Du kan spela alla* spel på arcade. Men du kommer inte kunna att koppla upp dig på XBL. *finns kanske några som kräver en hårddisk* Man kan koppla upp sig på XBL. Man kan dock inte ladda ner demos (arcadedemos fungerar dock) men spela online på XBL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Happ, fick mitt Xbox idag och det fungerade helt problemfritt tills jag skulle koppla upp mig till Live, jag kör testet och det går fint fram tills DNS där det failar. Är det NÅGON som kan hjälpa en stackars kille i nöd och vet vad som kan vara fel? Utan Live känns det som ett helt onödigt inköp imo. Redigerad 4 augusti, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts