Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Användargränssnittet verkar tyvärr fult som fan, vad är syftet med 3D-avatarer? De spel som använder dem lär väl ändå vara skittråkiga.

Håller med till 100%!. Jag hade nöjt mig med att man skulle kunnat byta avatar (bild) till vad man ville (ladda upp på xbox.com, eller välja en del av en bild från ett lagringsmedia).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well who gives.Dom borde väl kunna lägga in något filter, och att i sådanna fall bara folk i underground eller någonting sådant kan se sådanna bilder (eller folk som fyllt i att dom är över arton).

Faktiskt... hellre könsorgan än fula simsgubbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min Xbox dog häromdagen utav sin första RROD. :confused:

Ett år och nio månader tog det innan den fick skickas till Frankfurt. Hoppas jag får tillbaka den innan nästa vecka iallafall.

Oh, det kan dock bli lite svårt. Brukar väl ta tre veckor? Äh, du får fråga Lajnux. Han verkar ha fått göra det en del. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, det kan dock bli lite svårt. Brukar väl ta tre veckor? Äh, du får fråga Lajnux. Han verkar ha fått göra det en del. :confused:

Hehe, yeah.

@Mystic: Tog mig ungefär 3-4 veckor att få tillbaka min första gången. Andra gången (den är på äventyr just nu) så tog det ungefär en vecka innan dom sa att den var på väg tillbaka och skulle lämnas här inom 7 dagar. Denna gången fick jag dock en prioritering eftersom att den hade samma problem när jag fick hem den igen efter första reparationen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, yeah.

@Mystic: Tog mig ungefär 3-4 veckor att få tillbaka min första gången. Andra gången (den är på äventyr just nu) så tog det ungefär en vecka innan dom sa att den var på väg tillbaka och skulle lämnas här inom 7 dagar. Denna gången fick jag dock en prioritering eftersom att den hade samma problem när jag fick hem den igen efter första reparationen.

Jasså, okej. :confused:

Killen på supporten sa att det skulle ta max 14 dagar innan jag skulle få tillbaka det. :confused:

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan mycket väl vara möjligt eftersom att vi inte hade samma problem. För mig var dom tvungen att felsöka vilket kanske tar längre tid.

Alright.

Nu när jag sökte paketet med hjälp av referensnumret har det tydligen gått igenom följande:

m0f299vg29rj.jpg

Om det nu stämmer måste dom varit jävligt snabba. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste fråga...är det här ett bra erbjudande? :lol:

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....oductTabcontent

Det är ett rätt okej erbjudande. Men jag råder dig att inte köpa Arcade. Du kommer då inte att kunna spara allt för många spel (ingen hårddisk följer med, bara ett litet minneskort) och du kommer inte att kunna ladda ner demos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

What Vicke said och sen kolla denna.

Mjo...det där såg ju inte helt fel ut och det var väldigt billigt med tanke på vad man får, men det är ändå lite dyrt för mig. Jag kommer att ha 2800:- i slutet av veckan och skulle väldigt gärna vilja ha åtminstonde ha en fjärdedel kvar när jag har köpt x-boxet.

Kan man spela live på arcade? Är dock inte helt säker på att jag ska köpa det än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo...det där såg ju inte helt fel ut och det var väldigt billigt med tanke på vad man får, men det är ändå lite dyrt för mig. Jag kommer att ha 2800:- i slutet av veckan och skulle väldigt gärna vilja ha åtminstonde ha en fjärdedel kvar när jag har köpt x-boxet.

Kan man spela live på arcade? Är dock inte helt säker på att jag ska köpa det än.

Du kan spela alla* spel på arcade. Men du kommer inte kunna att koppla upp dig på XBL.

*finns kanske några som kräver en hårddisk*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajfan, få se hur jag gör då, kanske får bli en sådan som du länkade iallafall ändå

EDIT: Det finns ingenting att köpa till då om man vill köra live på arcade?

Man kan ju köpa Hårddisk och övrigt man kan tänkas behöva löst men då är det ändå billigare att köpa premium direkt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor