MrNoLimit Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Kan man lira spel från "gamla" xbox-konsollen på 360? Dvs, även på 360 arcade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Det första spelet jag körde på X-box 360 var Splinter cell från vanliga xbox. Dock har jag inte arcade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Kan man lira spel från "gamla" xbox-konsollen på 360? Dvs, även på 360 arcade? Det kräver en hårddisk. "Stödet för ursprungliga Xbox-spel kräver att du har en hårddisk (tillbehör) till Xbox 360-konsolen." - xbox.com/se/ (officiella hemsidan) Lista över XBOX-spel som fungerar: http://www.xbox.com/sv-SE/games/backwardco...tygameslist.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Hur många profiler kan man göra på Xboxen? hur många som helst eller,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Hur många profiler kan man göra på Xboxen? hur många som helst eller,.. Den ända gränsen är nog utrymmet på hårddisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Kul. Fick hem min 360 idag. Yay! Skickar iväg den igen om några dagar. Skickade iväg den för en månad sen för att det inte gick att spela några spel på den, fick tillbaka den idag och blev riktigt glad. Dom hade tydligen bytt moderkort i den. Satte i Grand Theft Auto 4 och ska börja spela. Xboxen kan inte läsa av skivan?! Precis samma fel som jag hade innan jag skickade iväg den. Jag tänkte att dom måste skoja så jag provade EA Skate som jag fick med mig från reparationen (skivan var alltså helt ny), samma fel där också. Jättekul. Ringde supporten och dom beklagade att den inte fungerade och den ska skickas iväg igen. Ska det verkligen behöva vara såhär? Vad är det för fel på dom? Ett sånt stort företag som Microsoft kan inte ens fixa en fungerande konsol? Jag har kvar både mitt Playstation 1 och Playstation 2 (både dom tidiga versionerna) och dom fungerar felfritt. Självklart gjorde jag ett misstag med att köpa ett Xbox 360 men jag trodde aldrig att det skulle bli såna här problem. När dom tar in den så ska dom väl för farao kolla så att skiten fungerar innan då skickar hem den igen. Nu måste jag vänta en månad till på att få tillbaka den och då har väl säkert dom där nötterna bytt ut det nya moderkortet jag fick till ett nytt igen och samma fel uppstår. Tvi vale för Microsoft och Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Kul. Fick hem min 360 idag. Yay! Skickar iväg den igen om några dagar. Skickade iväg den för en månad sen för att det inte gick att spela några spel på den, fick tillbaka den idag och blev riktigt glad. Dom hade tydligen bytt moderkort i den. Satte i Grand Theft Auto 4 och ska börja spela. Xboxen kan inte läsa av skivan?! Precis samma fel som jag hade innan jag skickade iväg den. Jag tänkte att dom måste skoja så jag provade EA Skate som jag fick med mig från reparationen (skivan var alltså helt ny), samma fel där också. Jättekul. Ringde supporten och dom beklagade att den inte fungerade och den ska skickas iväg igen. Ska det verkligen behöva vara såhär? Vad är det för fel på dom? Ett sånt stort företag som Microsoft kan inte ens fixa en fungerande konsol? Jag har kvar både mitt Playstation 1 och Playstation 2 (både dom tidiga versionerna) och dom fungerar felfritt. Självklart gjorde jag ett misstag med att köpa ett Xbox 360 men jag trodde aldrig att det skulle bli såna här problem. När dom tar in den så ska dom väl för farao kolla så att skiten fungerar innan då skickar hem den igen. Nu måste jag vänta en månad till på att få tillbaka den och då har väl säkert dom där nötterna bytt ut det nya moderkortet jag fick till ett nytt igen och samma fel uppstår. Tvi vale för Microsoft och Xbox. Satan.. då hade jag lite mer tur än dig. Reparationen gick snabbare än väntat, de bytte DVD-läsare och GTA funkar som det ska även fast skivan är repad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Den ända gränsen är nog utrymmet på hårddisken Kan man ta bort profiler då? Glad om någon skulle kunna titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Kan man ta bort profiler då? Glad om någon skulle kunna titta. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Ja. Tack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Kan man ta bort profiler då? Glad om någon skulle kunna titta. Det kostar en slant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Det kostar en slant. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Nej. Inte? Min bror har en 360 och han påstår att det kostar MS-points att ta bort en användare. Men antar att han har fel då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Inte? Min bror har en 360 och han påstår att det kostar MS-points att ta bort en användare. Men antar att han har fel då. Ja. Det har han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 skulle vara kul att spela med er online.... om mitt live någånsin kommer att funka. har dock spelat live i typ 2-3 veckor då jag kunde spela MEN då var man tvungen att dra ut internet till datorn vilket någon i familjen *hostfarsanhost* skulle få ett LITET raseriutbrått.. dont aske me why couse i dont know. gt:xstuz spel: cod4, iv, forza2, viva pinata , crackdown, skate, army of two och graw 2 som jag har köpt för typ 1t sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 skulle vara kul att spela med er online.... om mitt live någånsin kommer att funka. har dock spelat live i typ 2-3 veckor då jag kunde spela MEN då var man tvungen att dra ut internet till datorn vilket någon i familjen *hostfarsanhost* skulle få ett LITET raseriutbrått.. dont aske me why couse i dont know. gt:xstuz spel: cod4, iv, forza2, viva pinata , crackdown, skate, army of two och graw 2 som jag har köpt för typ 1t sen... XSTUZ? Vi har ju för fasen lirat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 XSTUZ? Vi har ju för fasen lirat! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Är det någon som kört saints row? är det bra? finns i en affär för 99kr undrar om det är värt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Kul. Fick hem min 360 idag. Yay! Skickar iväg den igen om några dagar. Skickade iväg den för en månad sen för att det inte gick att spela några spel på den, fick tillbaka den idag och blev riktigt glad. Dom hade tydligen bytt moderkort i den. Satte i Grand Theft Auto 4 och ska börja spela. Xboxen kan inte läsa av skivan?! Precis samma fel som jag hade innan jag skickade iväg den. Jag tänkte att dom måste skoja så jag provade EA Skate som jag fick med mig från reparationen (skivan var alltså helt ny), samma fel där också. Jättekul. Ringde supporten och dom beklagade att den inte fungerade och den ska skickas iväg igen. Ska det verkligen behöva vara såhär? Vad är det för fel på dom? Ett sånt stort företag som Microsoft kan inte ens fixa en fungerande konsol? Jag har kvar både mitt Playstation 1 och Playstation 2 (både dom tidiga versionerna) och dom fungerar felfritt. Självklart gjorde jag ett misstag med att köpa ett Xbox 360 men jag trodde aldrig att det skulle bli såna här problem. När dom tar in den så ska dom väl för farao kolla så att skiten fungerar innan då skickar hem den igen. Nu måste jag vänta en månad till på att få tillbaka den och då har väl säkert dom där nötterna bytt ut det nya moderkortet jag fick till ett nytt igen och samma fel uppstår. Tvi vale för Microsoft och Xbox. Trg,agiskt som fan ju, måste vara en förbannad konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Är det någon som kört saints row? är det bra? finns i en affär för 99kr undrar om det är värt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts