Ace Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Tror min garanti gick ut för tt bra tag sen, men jag fix lämna in min Xbox. Eller sa M$ sjävla att din garanti hade gått ut? Har inte pratat med Microsoft, kraschade i morse. Ska ta och ringa dom imorgon, så jag får hålla tummarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Har inte pratat med Microsoft, kraschade i morse. Ska ta och ringa dom imorgon, så jag får hålla tummarna. De har ju förlängt garantin med ett år. - Det var precis en snubbe från UPS här och hämtade mitt xbox. Jag hade inte packat klart, därför blev jag skitstressad och slängde i tidningspapper runt konsolen. Packade inte jättehårt, så jag hoppas den kommer fram oskadd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Ringde supporten igår, dom skulle ta in min 360 för lagning. Varför i hela friden ska den enda ner till Tyskland? Iaf, skulle ringa UPS idag men missade öppettiderna med en kvart så jag får ta och ringa imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 LOL!? Roligt att folk skickar in helt random reviews. Aja, visa hur era ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 LOL!? Roligt att folk skickar in helt random reviews. Aja, visa hur era ser ut. Show me how to do! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Ringde supporten igår, dom skulle ta in min 360 för lagning. Varför i hela friden ska den enda ner till Tyskland? Iaf, skulle ringa UPS idag men missade öppettiderna med en kvart så jag får ta och ringa imorgon. Haha jaa, tror dem åkte till Iran eller något sånt för ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Silver och guld medlemskap. Vad är det för skillnad på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Silver och guld medlemskap. Vad är det för skillnad på dom? Hey, bud. Google.se is your friend! *klick* Med andra ord, du kan köra rankat online, använda röst i spel online och mer coolare saker med Gold Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Hejsan! Råkade köra hela Kane And Lynch på min offline-profil och fick 390 achievementspoäng.. Så jag undrar om det går att flytta achievements från sin offline-profil till sin online-profil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Hejsan! Råkade köra hela Kane And Lynch på min offline-profil och fick 390 achievementspoäng.. Så jag undrar om det går att flytta achievements från sin offline-profil till sin online-profil? Nope, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Funderar på att köpa en 360. Vad är det för skillnad på Premium och Arcade? Vilken borde jag köpa? Har inte så mkt pengar, så tänk på att jag kanske måste köpa till nåt spel (om det inte ingår) till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Funderar på att köpa en 360. Vad är det för skillnad på Premium och Arcade? Vilken borde jag köpa? Har inte så mkt pengar, så tänk på att jag kanske måste köpa till nåt spel (om det inte ingår) till 360. *Klick* Skulle föreslå Premium då man får med en 20 Gb hårddisk som är ett måste för neddladdningsbart material Och du får HDkablar med Premium. Med Arcarde så får du bara ett minnes kort på 512 mb med några arcarde spel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 *Klick* Skulle föreslå Premium då man får med en 20 Gb hårddisk som är ett måste för neddladdningsbart material Och du får HDkablar med Premium. Med Arcarde så får du bara ett minnes kort på 512 mb med några arcarde spel på. Fan vart riktigt sugen på Link Men, tror ni priset som står där (2700) är ungefär samma som på tex Onoff / Game / Ebgames / Elgiganten / Siba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Fan vart riktigt sugen på Link Men, tror ni priset som står där (2700) är ungefär samma som på tex Onoff / Game / Ebgames / Elgiganten / Siba? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=223173 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=223173 Ska upp till borlänge imorn och kolla Game / Ebgames, är det dyrare där beställer jag nog ett från Cdon.com. Edit: Var slut på Cdon, ska kolla dom andra affärerna nu Redigerad 11 juni, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 m. Med Arcarde så får du bara ett minnes kort på 512 mb med några arcarde spel på. Man får ett minneskort på 256 megabyt, och arcade spelen ligger inte på minneskortet. De ligger på en skiva som man får med. m. Med Arcarde så får du bara ett minnes kort på 512 mb med några arcarde spel på. Man får ett minneskort på 256 megabyt, och arcade spelen ligger inte på minneskortet. De ligger på en skiva som man får med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Höhö Edit: Kanske lite stor bild http://img234.imageshack.us/img234/672/dsc00256yo4.th.jpg Redigerad 12 juni, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Höhö Edit: Kanske lite stor bild Grattis till köpet! Redigerad 12 juni, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Skickade iväg min xbox 360 med UPS idag. Hur lång tid tar det innan man får tillbaka sitt xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Skickade iväg min xbox 360 med UPS idag. Hur lång tid tar det innan man får tillbaka sitt xbox? En till tre veckor tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts