Vinnie Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Jaha. Är du helt säker? Hittade det här: NME 2.0 Underdog Det går alldeles utmärkt att spela Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Det går alldeles utmärkt att spela Live! Tackar för det svaret ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 tjo. Jag har fram till alldeles nyligen använt mig av min brorsas 360 men nu har jag då fått råd att skaffa en egen. Jag har ett stort problem dock. Jag vill ju såklart flytta över mina sparfiler från olika spel, framför allt min GTA4-sparfil till min 360:s hårddisk. Jag har ett xbox360-minneskort som jag tänkte att jag bara skulle kunna flytta över allt till och sen lägga in på min hårddisk. Min spelprofil går utmärkt att flytta men när jag försöker att välja "move" eller "copy" på min sparfil (som jag hittat genom att i 360-menyn välja system -> memory -> hard drive -> games) så står det att "this item cannot be transferred between profiles". Betyder detta att alla mina sparfiler är totalt låsta på brorsans hdd? Fruktansvärt idiotiskt gjort av Microsoft isåfall nån som vet om det är möjligt för mig att göra sparfil-överförningen på något vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Eftersom fittan Henkibojj låste min tråd i GTA:IV forumet för att den "handlade om Warez" så frågar jag här istället. Är det någon mer som spelar GTA:IV på en Arcade eller en Benq-läsare? Tydligen ska alla som har en Benq-läsare ha problem med texturer som bara ploppar fram. Se den här länken för vad jag exakt menar Finns även en tråd på ett annat forum om samma problem. Är det någon då som har samma problem som jag? Har ni löst det? Kom ihåg (Henkibojj), att det här handlar inte om att min är flashad och att jag har ett nedladdat GTA:IV, utan det ska tydligen vara problem för alla med Benq-läsaren, oavsett om man har flashad eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 det kanske det inte gör. Men tycker att det inte var rätt att skriva det du gjorde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 det kanske det inte gör. Men tycker att det inte var rätt att skriva det du gjorde.. Snälla du, förklara vad som var fel i det jag skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Snälla du, förklara vad som var fel i det jag skrev? Han tyckte väl du var elak när du kalle Henkibojj fitta . OnT: Jag har också en flashad BenQ-läsare men det där har jag inte märkt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Ja jag tänker inte diskutera om du själv inte vet vad det är. Men kanske borde göra det. För det första ordet fitta. Och för det andra han kanske låste för att det står så i forumets regler. Kanske ska ta dig en titt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 (redigerad) Ja jag tänker inte diskutera om du själv inte vet vad det är. Men kanske borde göra det. För det första ordet fitta. Och för det andra han kanske låste för att det står så i forumets regler. Kanske ska ta dig en titt?? För det första så handlade inte tråden om WAREZ, utan om ett problem med Benqläsaren. Och för den andra så om jag skriver "Flashad och Bränt" i varje tråd så ska den låsas då, eftersom det var anledningen till att bojj låste den ? _EmiL_: Du har inte märkt av ett endaste problem av det? Har du kollat på första länken jag skrev? Exakt så är det för mig.. Redigerad 7 maj, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Jag kollade igenom din post och läste igenom reglerna igen. Men låsningen var rätt. Du skulle ha skrivit på ett annat sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Någon som har X360 med NME 2.0 och kan skriva något om det? Hur det är att bränna, vad fungerar, vad fungerar inte, Live och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Någon som har X360 med NME 2.0 och kan skriva något om det? Hur det är att bränna, vad fungerar, vad fungerar inte, Live och så vidare. Jag snackade med snubben som flashade mitt Xbox om skillnaden mellan flash eller NME 2.0. Han sa att det knappt var någon skillnad, förutom att de som gör NME påstår att det är 100% live-säkert, men han hade hört att en del blivit bannade. Han sa även att om man har ett NME chip så måste man göra något med en kod som finns i spelen som laddas ner, för annars funkar de inte. Alltså, att alla spel som man laddar ner är kodade för att funka till iXtreme (flash) men om du ska ha spelet till din Xbox med NME så måste du ändra någon kod eller liknande. Hur sant det är vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Jag snackade med snubben som flashade mitt Xbox om skillnaden mellan flash eller NME 2.0. Han sa att det knappt var någon skillnad, förutom att de som gör NME påstår att det är 100% live-säkert, men han hade hört att en del blivit bannade. Han sa även att om man har ett NME chip så måste man göra något med en kod som finns i spelen som laddas ner, för annars funkar de inte. Alltså, att alla spel som man laddar ner är kodade för att funka till iXtreme (flash) men om du ska ha spelet till din Xbox med NME så måste du ändra någon kod eller liknande. Hur sant det är vet jag inte.. Aight, tack. Men om man vill spela Live (om man har originalspel) med iXtreme tycks ju det vara riktigt riskfyllt eftersom iXtreme aldrig kan stängas av. Att spela Live med nedladdade spel var inte min högsta prioritet, snarare att vara säker när jag spelar på Live med originalspel. Jobbigt om man ska behöva sitta och ändra grejer i spelen man laddar ner (nu pratar ju jag och Karatemorfar om gratisspel så klart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Ni kan ju annars gå in på www.psxcare.com för att få mer hjälp med det dära. dom kan mycket om sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Eftersom fittan Henkibojj låste min tråd i GTA:IV forumet för att den "handlade om Warez" så frågar jag här istället. Är det någon mer som spelar GTA:IV på en Arcade eller en Benq-läsare? Tydligen ska alla som har en Benq-läsare ha problem med texturer som bara ploppar fram. Se den här länken för vad jag exakt menar Finns även en tråd på ett annat forum om samma problem. Är det någon då som har samma problem som jag? Har ni löst det? Kom ihåg (Henkibojj), att det här handlar inte om att min är flashad och att jag har ett nedladdat GTA:IV, utan det ska tydligen vara problem för alla med Benq-läsaren, oavsett om man har flashad eller ej. Eftersom att Arcade inte har någon hårdisk så istalleras inte ett par filer som gör att spelet laddas lite snabbare. Det är därför folk som spelar på Arcade upplever att texturer kan ta tid att ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Vill byta gamertag igen då min clan har gått på grund , men så jäffla dyrt för något sånt litet! Så om ni snälla forumiter skulle kunna offra en minut övers åt mig skulle jag verkligen uppskatta det! Filecomplainta min gamertag som offensive så kanske jag kan få byta! Snälla! nuvarande gt: pG I CrUnK Thx. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Eftersom att Arcade inte har någon hårdisk så istalleras inte ett par filer som gör att spelet laddas lite snabbare. Det är därför folk som spelar på Arcade upplever att texturer kan ta tid att ladda. Nej, så är det tyvärr inte då flera i forumet jag postade hade testat med HDD, men problemet kvarstod. Problemet är dvd-läsaren, och alltså BENQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Måste bara fråga, hur mycket kostar ett XBOX 360 arcade? Kostar det 1800 överallt eller? Ska nog köpa det och GTAIV imorgon på EB games. Redigerad 10 maj, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Måste bara fråga, hur mycket kostar ett XBOX 360 arcade? Kostar det 1800 överallt eller? Ska nog köpa det och GTAIV imorgon på EB games. Blev fel... Redigerad 10 maj, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Kan man på något sätt skicka över sina sparade spel på Xboxet till datorn, och sedan formatera minneskortet som jag då har, och sedan lägga över de sparade spelen till minneskortet igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts