RadiuZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Okej, men skulle det inte gå att sätta min iPod Video eller en helt vanlig extern hårddisk i USB-utaget? Nope, endast Microsofts speciella (och dyra) 20 GB-hårddiskar funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ja du kan koppla en hårddisk till USB, men endast för lagring av mp3/filmer/bilder, inga demos och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ja du kan koppla en hårddisk till USB, men endast för lagring av mp3/filmer/bilder, inga demos och sånt Är Live inbyggt i 360 eller hur är det? Kostar det inte per år eller något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Min 360 tycker min gateway adress är ogiltig. Yay, vad skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Min 360 tycker min gateway adress är ogiltig. Yay, vad skoj. Har du en router? Det var så för min PS2, den vill inte funka över internet, ringde till min ISP, och deras bredband blockade mitt ps2 pga av deras säkerhet, var tvungen att ha en router och efter det så fuka det. Kan vara samma sak här, ring din ISP och fråga. Dem vet säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Är Live inbyggt i 360 eller hur är det? Kostar det inte per år eller något sådant? Yes, Live Silver är gratis, men med det kan du endast tanka gamla demos, snacka med dina vänner.. typ. Med Guld kan du tanka nysläppta demos och spela multiplayer över internet, kostar dock ~600:-/år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Mwaah shieet, jag som tyckte PS3 skulle bli dyrt. Nu visar det sig att Xbox är ännu dyrare. Fast tillskillnad från PS2 online så köper man ingen "apparat" utan man köper ett kort och aktiverar? Även om det är så låter 600/år rätt dyrt. Shake yo money makah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Mwaah shieet, jag som tyckte PS3 skulle bli dyrt. Nu visar det sig att Xbox är ännu dyrare. Fast tillskillnad från PS2 online så köper man ingen "apparat" utan man köper ett kort och aktiverar? Även om det är så låter 600/år rätt dyrt. Shake yo money makah Yes, eller man får väl en kod som man skriver in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Mwaah shieet, jag som tyckte PS3 skulle bli dyrt. Nu visar det sig att Xbox är ännu dyrare. Fast tillskillnad från PS2 online så köper man ingen "apparat" utan man köper ett kort och aktiverar? Även om det är så låter 600/år rätt dyrt. Shake yo money makah Japp, har man Live under några år samt köper till headsets, större hårddiskar (när det kommer) osv. så blir det dyrare i längden. Synd att dom inte går samma väg som Sony och låter en ta vilken 2,5''-hårddisk och vilket USB-headset som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Japp, har man Live under några år samt köper till headsets, större hårddiskar (när det kommer) osv. så blir det dyrare i längden. Synd att dom inte går samma väg som Sony och låter en ta vilken 2,5''-hårddisk och vilket USB-headset som helst. Fast, man vet man att sakerna funkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Fast, man vet man att sakerna funkar också. Vad lallar du om pojkvasker. Har haft samma gamla Ethernet Adapter, PS2:a och åttionio-kronors-USB-tangentbord sedan 2003 och det funkar fortfarrande lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Vad lallar du om pojkvasker. Har haft samma gamla Ethernet Adapter, PS2:a och åttionio-kronors-USB-tangentbord sedan 2003 och det funkar fortfarrande lika bra. Men lyssna nu här vad farbror Boomer har att säga. Köper du en ny HDD från M$ till ditt 360 då vet du att den funkar för den är designad till 360 och inget annat. Men tar du en vanlig HDD och tänker koppla in i ditt PS3 då kan det finnas risk för att det inte funkar, och då blir man bara ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Precis fått mitt Xbox och Tony Hawks Project 8. Anyway, man får jo en gratis månad Live, kan man använda den månaden till mitt konto som jag redan har? Gjorde ett konto för nån månad sen hos min kusin. Vill gärna använd samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Precis fått mitt Xbox och Tony Hawks Project 8. Anyway, man får jo en gratis månad Live, kan man använda den månaden till mitt konto som jag redan har? Gjorde ett konto för nån månad sen hos min kusin. Vill gärna använd samma. Prova logga in på den om erbjudandet kommer så har du 1 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Men lyssna nu här vad farbror Boomer har att säga. Köper du en ny HDD från M$ till ditt 360 då vet du att den funkar för den är designad till 360 och inget annat. Men tar du en vanlig HDD och tänker koppla in i ditt PS3 då kan det finnas risk för att det inte funkar, och då blir man bara ledsen. PS3 är en dator, och hårddiskar är designade för datorer=) Snart släpps Worms på Live Arcade. Kanske blir det första jag köper från Marketplace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Precis fått mitt Xbox och Tony Hawks Project 8. Anyway, man får jo en gratis månad Live, kan man använda den månaden till mitt konto som jag redan har? Gjorde ett konto för nån månad sen hos min kusin. Vill gärna använd samma. Vad tycker du om spelet? PS3 är en dator, och hårddiskar är designade för datorer=) Snart släpps Worms på Live Arcade. Kanske blir det första jag köper från Marketplace. X360 är ju också en dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 [skryt] Vet inte vart jag annars skulle posta det men är bara tvungen o säga det... fick lost planet idag! [/skryt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nice! Nån som vet om det är möjligt att koppla en trådlös kontroll till datorn, typ om det skulle vara bluetooth eller vad de nu kan använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nice! Nån som vet om det är möjligt att koppla en trådlös kontroll till datorn, typ om det skulle vara bluetooth eller vad de nu kan använda? Du kan köpa en Play and Charge kit som är USB koppling då kan man sätta den i datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Du kan köpa en Play and Charge kit som är USB koppling då kan man sätta den i datornDå behövs väl ett laddningsbart batteri också, eller blir den bara som en vanlig "Core-kontroll"...? Hade gärna kört trådlöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts