Lajnux Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag har kopplat upp mitt xbox 360 med datorn, inte genom en router. Tyvärr så funkar det inte, utan vid "testet" så klarar den "network adapter" men vid "IP Adress" så får jag Fail. Vad är fel? Har gjort likadant här har jag för mig, samma problem som du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag har kopplat upp mitt xbox 360 med datorn, inte genom en router. Tyvärr så funkar det inte, utan vid "testet" så klarar den "network adapter" men vid "IP Adress" så får jag Fail. Vad är fel? 1. Är det en kosrads nätverkskabel? 2. Har du bryggat anslutningen för både nätverkkortet på datorn? (Ifall du ska lira online via datorn) 2½. Om inte så får du ge ut IP adressen manuellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 1. Är det en kosrads nätverkskabel? 2. Har du bryggat anslutningen för både nätverkkortet på datorn? (Ifall du ska lira online via datorn) 2½. Om inte så får du ge ut IP adressen manuellt Oh, ingen aning.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Oh, ingen aning.. haha *SUCK* Kolla på din nätverkskabel, Håll dom jämte varandra. Är färgerna på dom små trådarna i samma ordning på båda ändarna? Isåfall är den rak. Du ska ha korsad, alltså ska färgordning vara i olika ordningar. Om du har det: På datorn, gå in på mina nätverks anslutningar och välj både dom nätverkskortet som går mellan internet och xboxen. Sedan höger-klickar du och väljer 'lägg till i nätverksbrygga'. Hjälper detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 *SUCK* Kolla på din nätverkskabel, Håll dom jämte varandra. Är färgerna på dom små trådarna i samma ordning på båda ändarna? Isåfall är den rak. Du ska ha korsad, alltså ska färgordning vara i olika ordningar. Om du har det: På datorn, gå in på mina nätverks anslutningar och välj både dom nätverkskortet som går mellan internet och xboxen. Sedan höger-klickar du och väljer 'lägg till i nätverksbrygga'. Hjälper detta? Nu funkar det, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag är relativt säker att jag har rak. Det funkar.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 I väntan på ett nytt PS3 gick jag och köpte mig ett Xbox 360 på games. Är det någon som har någon aning om Xboxet verkligen ska låta som ett jävla Boeing när jag slår på det? Så jävla irriterande, förstör ju hela spelet/filmens känsla.. får fan lämna tillbaka skiten annars om det inte är något fel. Blev varnad flera gånger om ljudet på Xboxen, men det här måste vara fel, eller hur fan kan ni människor leva med det här? Isolerade hörlurar eller ljudanläggningen på max, fungerar ju nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 I väntan på ett nytt PS3 gick jag och köpte mig ett Xbox 360 på games. Är det någon som har någon aning om Xboxet verkligen ska låta som ett jävla Boeing när jag slår på det? Så jävla irriterande, förstör ju hela spelet/filmens känsla.. får fan lämna tillbaka skiten annars om det inte är något fel. Blev varnad flera gånger om ljudet på Xboxen, men det här måste vara fel, eller hur fan kan ni människor leva med det här? Isolerade hörlurar eller ljudanläggningen på max, fungerar ju nästan. Den låter som fan. Skitstörande egentligen, men efter ett tag brukar man koppla bort det ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 (redigerad) I väntan på ett nytt PS3 gick jag och köpte mig ett Xbox 360 på games. Är det någon som har någon aning om Xboxet verkligen ska låta som ett jävla Boeing när jag slår på det? Så jävla irriterande, förstör ju hela spelet/filmens känsla.. får fan lämna tillbaka skiten annars om det inte är något fel. Blev varnad flera gånger om ljudet på Xboxen, men det här måste vara fel, eller hur fan kan ni människor leva med det här? Isolerade hörlurar eller ljudanläggningen på max, fungerar ju nästan. Har varit med om ett fenomen som är konstigt. Hos en kompis låter hans Xbox inte ens hälften som min. Men samtidigt hos en annan så låter den dubbla volymen. Och vi har testat vilken som var mest högljud. Dom var väldigt lika. Men jag har den liggandes på min Stereo. Alltså mycket luft rum. Ena komisen har den ligganden över sin dvd-spelar i ett tv-bord, Inte så mycket luftrum men tillräckligt för att klara sig tydligen. Och den sista har den stående på golvet total fritt och den låter som sagt högt... Redigerad 3 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Min är tyst... ... tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) Har varit med om ett fenomen som är konstigt. Hos en kompis låter hans Xbox inte ens hälften som min. Men samtidigt hos en annan så låter den dubbla volymen. Och vi har testat vilken som var mest högljud. Dom var väldigt lika. Men jag har den liggandes på min Stereo. Alltså mycket luft rum. Ena komisen har den ligganden över sin dvd-spelar i ett tv-bord, Inte så mycket luftrum men tillräckligt för att klara sig tydligen. Och den sista har den stående på golvet total fritt och den låter som sagt högt... Det kan bero på att dom låter lika mycket men att ljudet "isoleras" bort av omgivningen..? Redigerad 4 maj, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Sådärja! Nu har jag fifflat klart och ni kan nu adda MarkyPV på Xbox Live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Fick en "Red Ring of Death" idag, men det var bara jag som hade glömt att stoppa in en sladd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Imorgon eller på tisdag flashar jag mitt Xbox med NME 2.0 Underdog, så frågar är då, om det är nått att ha? Hur funkar det t.ex. att spela brända spel på Xbox Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Imorgon eller på tisdag flashar jag mitt Xbox med NME 2.0 Underdog, så frågar är då, om det är nått att ha? Hur funkar det t.ex. att spela brända spel på Xbox Live? Brända spel funkar inte alls på Xbox Live. Ditt konto blir avstängt och om du har otur så blir din konsoll bannad. Men du kan ju somsagt än spela online med dina orginal spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Brända spel funkar inte alls på Xbox Live. Ditt konto blir avstängt och om du har otur så blir din konsoll bannad. Men du kan ju somsagt än spela online med dina orginal spel.. Jaha. Är du helt säker? Hittade det här: NME 2.0 Underdog # 100% Firmware Stealth. När Microsoft försöker läsa av vilken firmware du har så svarar den 100% omodifierad. Inga error felkod 66. # Valfritt: 100% Livesäkert vid spel av backup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) Jaha. Är du helt säker? Hittade det här: NME 2.0 Underdog Det är väl bara om man använder en backup på en skiva man köpt. Alltså Som ditt konto har använd innan. Do.c blir jag lite osäker. Men man vet aldrig.. __________________________________________________________________ Nu kom det.. .. .. Xbox 360 får BlueRay spelare Redigerad 5 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) Nu kom det.. .. .. Xbox 360 får BlueRay spelare Stackars Xbox-andvändare som anser att Bluray är skit. :ph34r: Redigerad 5 maj, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Vad kan en sån kosta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Stackars Xbox-andvändare som anser att Bluray är skit. (:!!! Jo, ibörjan var jag också 'Blueray kommer att floppa'. Men det ändrades lite efter jag såg hur tåliga dom var på Youtube.. Men M$ är ju bara fega som vägrar erkänna Vad kan en sån kosta då? HD-dvd spelaren kostade ju ca 1600 :- vid lansering, skulle inte förvåna mig om priset låg däribland för blueray.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts