Merkky Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Finns det nåt sätt att få ett nytt kvitto till mitt 360? Köpte det av en kompis, men jag tappade bort papprerna för det när jag fick dom... Han sa att det ska finnas nåt sätt, men jag är skeptisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Hur mycket kostar ett XBOX 360?Jag har tänkt och köpt ett till release dagen av...NI VET VAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Hur mycket kostar ett XBOX 360?Jag har tänkt och köpt ett till release dagen av...NI VET VAD! Mellan 1790kr till 3990kr på Elgiganten, så svårt att söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Hur mycket kostar ett XBOX 360?Jag har tänkt och köpt ett till release dagen av...NI VET VAD! May 13th -> Deadliest Catch: Alaskan Storm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 Köpte King Kong idag till min xbox 360 bara för att ha något att spela tills tisdag när GTA IV släpps. Men dessvärre har jag redan fått problem med spelet. Första gången jag startade det var det inga problem. Men när jag nu vill fortsätta spela så har det uppstått problem. Jag kommer helt enkelt inte in i spelet. Spelet låser sig på startskärmen och det visas enbart "press start to continue" men när jag trycker på start så händer ingenting. Det är som att spelet inte reagerar på att jag trycker på start. Men själva xboxen är inte låst, eftersom att det fortfarande går att få fram xbox menyn, med hjälp av xboxknappen. Men det går inte att starta spelet. Kan tillägga att startknappen inte är trasig, eftersom att den fungerar som vanligt i xbox dashboard. Hoppas någon kan hjälpa mig med detta frustrerande problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Fick en surprise i helgen, men den är inringd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Fick en surprise i helgen, men den är inringd... Fyfan vad tråkigt för dig, precis nu innan GTA släpps och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Om jag får RROD innan eller 1-2-3 veckor efter GTA IV släpps/släppts så kommer jag förmodligen att få ett vredesutbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Fyfan vad tråkigt för dig, precis nu innan GTA släpps och allt. Jo, det är surt. Do.c så taggar jag Gta IV på pc Men surt är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Någon som vet vart man kan få tag i en RGB-scartkabel till ett rimligt pris. Behöver den till tisdag så den måste köpas i en fysisk butik. Har hittat en sladd på Kjell och Company: Xbox 360 - RGB-Scart + Toslink För Xbox 360 Högkvalitetskabel för X360. RGB-scart, utgång för Toslink. Längd: 1,8 m. Eftersom min tv här på rummet bara har ett scartuttag så lär jag ju inte kunna koppla in toslink. Spelar det någon roll, eller blir jag utan ljud då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Fick en surprise i helgen, men den är inringd... Fyfan vad tråkigt för dig, precis nu innan GTA släpps och allt. Om jag får RROD innan eller 1-2-3 veckor efter GTA IV släpps/släppts så kommer jag förmodligen att få ett vredesutbrott. Jag fick själv en röd ring för ca 1 vecka sen. Hade spelat mycket innan och fungerade skit bra. Sen hängde sig xboxen och jag gick och åt, sen spelade jag mer och mer och inget problem alls. Sen städade jag mitt rum, satte på.. BAM röd ring! stänger av, BAM röd ring! Stänger av, sätter på och den funkar. Leker runt lite på dashboarden men sen hänger sig maskinen igen. Stänger av och drar ut alla sladdar och låter den "kylas ner" i ca 30 min. Sen satte jag på och det funka, nu är det problem fritt. Fatta vad damp jag skulle få om xboxen var tvungen att hälsa på Tyskland precis innan IV releasen. Dom är allt fula dom där röda ringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Jag fick själv en röd ring för ca 1 vecka sen. Hade spelat mycket innan och fungerade skit bra. Sen hängde sig xboxen och jag gick och åt, sen spelade jag mer och mer och inget problem alls. Sen städade jag mitt rum, satte på.. BAM röd ring! stänger av, BAM röd ring! Stänger av, sätter på och den funkar. Leker runt lite på dashboarden men sen hänger sig maskinen igen. Stänger av och drar ut alla sladdar och låter den "kylas ner" i ca 30 min. Sen satte jag på och det funka, nu är det problem fritt. Fatta vad damp jag skulle få om xboxen var tvungen att hälsa på Tyskland precis innan IV releasen. Dom är allt fula dom där röda ringarna. Don't rest for sure yet! Min håller också på att hoppa mellan prima och tre röda lampor.. Redigerad 28 april, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Nu blir man ju livrädd att det ska hända en själv efter att ha städat hela hemmabion... vet ni VARFÖR så att man kan undvika det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Nu blir man ju livrädd att det ska hända en själv efter att ha städat hela hemmabion... vet ni VARFÖR så att man kan undvika det? Städat hemmabio? Menar du då so i damma av eller? Jag tror du väntar på.. ... ... ... GTA IV, kanske. Är det därför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Städat hemmabio? Menar du då so i damma av eller? Jag tror du väntar på.. ... ... ... GTA IV, kanske. Är det därför? Han städar hela hemmabion för att allting ska vara på topp till GTA IV, ja. Och han undrar om någon vet varför folk ibland får RROD och därmed också om någon vet om man och isf hur man kan minska chanserna för att det ska hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Han städar hela hemmabion för att allting ska vara på topp till GTA IV, ja. Och han undrar om någon vet varför folk ibland får RROD och därmed också om någon vet om man och isf hur man kan minska chanserna för att det ska hända. Överhettat och dammigt 360 är inte klad! Jag är skiträdd för att få RROD idag när jag ska spela IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Vet någon hur man fixar xbox 360 media center? jag har ju dock inte vista ultimate eller home.. funkar det endå? hur isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Jag nickar; Tsubacid på 360, adda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Adda! Vill ha fler att spela GTA med! Pratglad är ett måste!! GT: pG I CrUnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag har kopplat upp mitt xbox 360 med datorn, inte genom en router. Tyvärr så funkar det inte, utan vid "testet" så klarar den "network adapter" men vid "IP Adress" så får jag Fail. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts