eminem33 Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Jepp. En hel del. T ex en Map Pac till Gears of War som inte släppts här. Vissa Demon och trailers som inte heller släpps här. Sedan finns det TV-serier, filmer, film-trailers, videos från Internet-spelsidor, Internet serier (T ex hela Red vs. Blue), serietidningar osv. Vissa har med rättigheter att göra men en del, som GoW Map Pac, är det konstigt att vi inte får. men dom har allt vi har?? WTF? Edit: kan man spela upp .mp4 filer i xbox ?? Edit2: yes de funka!! Redigerad 29 mars, 2008 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 någon som har hört om det kommer nåt formla 1 spel till xbox 360? ps3 har ju ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Meet Your Maker Beat one of the creators of Guitar Hero 3 at their own game. Fick den idag. Körde When You Were Young på Hard och vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 någon som har hört om det kommer nåt formla 1 spel till xbox 360? ps3 har ju ett Sony äger licensen till F1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 varför får inte xbox 360 också en webbläsare eller något coolt?? ps3 får ju nu typ home... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 varför får inte xbox 360 också en webbläsare eller något coolt?? ps3 får ju nu typ home... Det sägs att Xbox 360 har en otroligt enkel webbläsare. Te.x om du delar ut en html sida med Windoss XP Media Center och sedan öppnar den i Xbox 360 så kan du surfa runt. Do.c så kan du bara trycka på länkar för att komma vidare. Alltså inget adressfält. Men snart kommer det chipp så man kan Chippa skiten. De lägger nog till en webbläsare i dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Tänkte tipsa om hur man får tag i live-medlemskap billigt. I förrgår blev jag länkad till denna annons, jag köpte direkt. Fick koden till mina 13 månader bara några timmar senare, och det hela gick på endast 282 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Tänkte tipsa om hur man får tag i live-medlemskap billigt. I förrgår blev jag länkad till denna annons, jag köpte direkt. Fick koden till mina 13 månader bara några timmar senare, och det hela gick på endast 282 kr. Det verkar skitskumt. Hur mycket kostar det i vanliga fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Det verkar skitskumt. Hur mycket kostar det i vanliga fall. 500-600kr tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Tänkte tipsa om hur man får tag i live-medlemskap billigt. I förrgår blev jag länkad till denna annons, jag köpte direkt. Fick koden till mina 13 månader bara några timmar senare, och det hela gick på endast 282 kr. Har du testat? Har någon mer köpt? Låter iaf grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Har du testat? Har någon mer köpt? Låter iaf grymt. Ja, jag har köpt och fått exakt vad som stod i beskrivningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Ja, jag har köpt och fått exakt vad som stod i beskrivningen. Najsigt... Blir väl ett köp då, senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 500-600kr tror jag. Webhallen har väl det billigaste och de ligger på 399. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag fick lite förpanik för GTA IV nu, då mitt xbox ibland inte vill spela vissa nyare spel, dom bara hänger sig hela tiden. Hoppas att det går, annars så har jag förberett mig genom att låna en kompis xbox. Men det känns drygt att man inte kan lita på sin konsol att den ska klara av spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ska skaffa ett 360 om ca en vecka nu .. ..mest pga GTA IV . Så, hur funkar nu det är med Xbox Live? Gamecards? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ska skaffa ett 360 om ca en vecka nu .. ..mest pga GTA IV . Så, hur funkar nu det är med Xbox Live? Gamecards? Funkar som gamecardet till WoW, ungefär. ~400:- och du får använda live i ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Funkar som gamecardet till WoW, ungefär. ~400:- och du får använda live i ett år. Kan man aktivera det när man vill, eller börjar det gälla med en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Kan man aktivera det när man vill, eller börjar det gälla med en gång? Kommer inte ihåg hur det var, men jag tror att det är en kod du får som du matar in i Xboxen och sen får du Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Ja, man aktiverar det när man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Meet Your Maker Beat one of the creators of Guitar Hero 3 at their own game. Fick den idag. Körde When You Were Young på Hard och vann. Vill bara tillägga att du har nog troligen spelat mot en annan spelare som hade den achivementen. På samma sätt fick jag den också. (tror jag) Jag spelade med en polare en dag. Så vann han över mig en gång och då fick han den för jag hade den. Men du kan ju möjlgen har mött en ¨skapare¨ av GH3. Man vet ju alldrig Bra låt btw When you where young <3 STAVNING? (på mitt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts