Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Jepp. En hel del. T ex en Map Pac till Gears of War som inte släppts här. Vissa Demon och trailers som inte heller släpps här.

Sedan finns det TV-serier, filmer, film-trailers, videos från Internet-spelsidor, Internet serier (T ex hela Red vs. Blue), serietidningar osv.

Vissa har med rättigheter att göra men en del, som GoW Map Pac, är det konstigt att vi inte får.

men dom har allt vi har?? WTF?

Edit: kan man spela upp .mp4 filer i xbox ??

Edit2: yes de funka!!

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför får inte xbox 360 också en webbläsare eller något coolt?? ps3 får ju nu typ home...

Det sägs att Xbox 360 har en otroligt enkel webbläsare. Te.x om du delar ut en html sida med Windoss XP Media Center och sedan öppnar den i Xbox 360 så kan du surfa runt. Do.c så kan du bara trycka på länkar för att komma vidare. Alltså inget adressfält.

Men snart kommer det chipp så man kan Chippa skiten. De lägger nog till en webbläsare i dom..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Jag fick lite förpanik för GTA IV nu, då mitt xbox ibland inte vill spela vissa nyare spel, dom bara hänger sig hela tiden. Hoppas att det går, annars så har jag förberett mig genom att låna en kompis xbox. Men det känns drygt att man inte kan lita på sin konsol att den ska klara av spelen. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meet Your Maker

Beat one of the creators of Guitar Hero 3 at their own game.

Fick den idag. Körde When You Were Young på Hard och vann. :)

Vill bara tillägga att du har nog troligen spelat mot en annan spelare som hade den achivementen.

På samma sätt fick jag den också. (tror jag)

Jag spelade med en polare en dag. Så vann han över mig en gång och då fick han den för jag hade den.

Men du kan ju möjlgen har mött en ¨skapare¨ av GH3. Man vet ju alldrig :(

Bra låt btw :doh: When you where young <3

STAVNING? (på mitt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor