L_Voll Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) Finns demo på XBLMP eller? Skulle gärna vilja testa det, men är skeptisk till att jag kommer att köpa det. Iaf för tillfället. Vet faktiskt inte. Det verkar inte vara så dyrt som vissa andra nya spel iafl. Edit: Var på Game idag, de sa att spelet var försenat en vecka. Redigerad 8 mars, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Vet faktiskt inte. Det verkar inte vara så dyrt som vissa andra nya spel iafl. Edit: Var på Game idag, de sa att spelet var försenat en vecka. Har spelat Bully hela dagen idag! Grafiken är inte bra, men det är verkligen inget jag stör mig på! Bully är riktigt roligt och det finns massvis att göra. Ett måste för alla GTA-fan ---------- Fan, är det bara försenat i Sverige eller? Hoppas det så jag inte bli bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Har spelat Bully hela dagen idag! Grafiken är inte bra, men det är verkligen inget jag stör mig på! Bully är riktigt roligt och det finns massvis att göra. Ett måste för alla GTA-fan ---------- Fan, är det bara försenat i Sverige eller? Hoppas det så jag inte bli bannad Vet inte rikigt. Jag bokade precis. Spelet kommer på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Märkte att NHL 08 bara kostade 199 kr på Webhallen just nu. Jag beställde direkt. EDIT: Fan vilken tur jag hade. Nu kostar spelet 499 kr igen. EDIT2: Vilke jävla loser jag är... Idag, ett dygn efter, märkte jag att det finns två NHL spel. Jag har alltså beställt NHL 2K8, inte NHL 08. Aja, 200 spänn lär det väl va värt. Redigerad 11 mars, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Bully hjälp: Är det någon som fattar hur man brottas på idrottslektionen. Det står att man ska trycka på X och Y, men jag lyckas inte göra några grepp, bara hålla fast och sätta mig på motståndaren. Nu frös spelet också. Trodde jag skulle slippa det problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Märkte att NHL 08 bara kostade 199 kr på Webhallen just nu. Jag beställde direkt. EDIT: Fan vilken tur jag hade. Nu kostar spelet 499 kr igen. EDIT2: Vilke jävla loser jag är... Idag, ett dygn efter, märkte jag att det finns två NHL spel. Jag har alltså beställt NHL 2K8, inte NHL 08. Aja, 200 spänn lär det väl va värt. Haha. Ganska idiotiskt faktiskt att släppa två olika spel som nästan har samma namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Bully hjälp: Är det någon som fattar hur man brottas på idrottslektionen. Det står att man ska trycka på X och Y, men jag lyckas inte göra några grepp, bara hålla fast och sätta mig på motståndaren. Nu frös spelet också. Trodde jag skulle slippa det problemet. Köpte spelet precis och har lite frågor... * Kan man inte invertera y-axeln? * Läste här (http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=9430&Ite mid=2) att R* vet om problemet med fps-drops vilket jag tycker att jag definitvt känner av trots att jag fick konsolen i julas vilket borde betyda att den inte är så gammal. Någon som vet om de jobbar på en patch och hur länge det isåfall dröjer innan en sådan kommer ut? * Varför går jag istället för att jogga när jag siktar rakt framåt med vänstra styrspaken? Samma sak när jag håller ner för att springa, då joggar han istället och det är först när man styr lite åt sidan han börjar jogga/springa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Så synd att det inte kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Köpte spelet precis och har lite frågor... * Kan man inte invertera y-axeln? * Läste här (http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=9430&Ite mid=2) att R* vet om problemet med fps-drops vilket jag tycker att jag definitvt känner av trots att jag fick konsolen i julas vilket borde betyda att den inte är så gammal. Någon som vet om de jobbar på en patch och hur länge det isåfall dröjer innan en sådan kommer ut? * Varför går jag istället för att jogga när jag siktar rakt framåt med vänstra styrspaken? Samma sak när jag håller ner för att springa, då joggar han istället och det är först när man styr lite åt sidan han börjar jogga/springa. 1. Tror man kan invertera, gå in på options och kolla. 2. Läste att de jobbar på en patch som skulle släppas inom en vecka, så det är nog på gång. 3. Vet inte, låter konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 När kommer nästa uppdatering för xbox 360? och vet någon om det kommer då någon cool ny grej då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Kommit en ny uppdatering nu. Eller snarare nerdatering. Discshop (förmodligen andra återförsäljare också?) har sänkt priset på Xbox 360-konsollerna. På vissa håll nästan med 1000kr! XBOX 360 Premium - Value Bundle (inkl Forza 2 & Viva Pinata) 2690:- 3590:- Xbox 360 Pro Pack med HDMI 2690:- 3390:- En sak som stör mig är detta: Xbox 360 Premium HDMI + HD DVD Drive 3889:- 4990:- Xbox 360 Premium med HDMI kostar ju nu 2690kr, men tidigare har HD DVD-spelaren sänkts rejält i pris. Den ligger väl runt femhundralappen nu? Om man adderar fem(sex max)-hundra kronor till 360 Prem med HDMI så blir ju inte det 3889kr. Det blir ju 3190kr (räknade med 500kr). Hoppas ingen går på att köpa det sista paketet, då det inte alls är korrekt prissatt. Köper man det förlorar man i princip 700kr. Även alla andra versioner av Xbox-konsollerna är sänkta i pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Tja om någon vill köra nångång adda mitt Gamertag Tidis93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Tja om någon vill köra nångång adda mitt Gamertag Tidis93 va har du för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Någon som vet vad straffet är om man skapar ett Amerikanskt XBox Live konto och de kommer på en? Blockerar de den Live man just skapat eller blockerar de hela konsollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Varför skulle dom blockera dig? :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Varför skulle dom blockera dig? :| Tja, eftersom man skapar ett falskt Amerikanskt Live konto och laddar ned saker man inte får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Tja, eftersom man skapar ett falskt Amerikanskt Live konto och laddar ned saker man inte får? har usa grejor på sitt marcetplace som inte vi har?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 har usa grejor på sitt marcetplace som inte vi har?? Mmmm... vissa saker skulle jag tro. Vissa saker är väl NTSC-exklusivt som vi inte kan ladda ned eller ens köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Halo 3 Heroic Map Pack är nu gratis på XBL Marketplace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 har usa grejor på sitt marcetplace som inte vi har?? Jepp. En hel del. T ex en Map Pac till Gears of War som inte släppts här. Vissa Demon och trailers som inte heller släpps här. Sedan finns det TV-serier, filmer, film-trailers, videos från Internet-spelsidor, Internet serier (T ex hela Red vs. Blue), serietidningar osv. Vissa har med rättigheter att göra men en del, som GoW Map Pac, är det konstigt att vi inte får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts