VickeX Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Q Skulle jag också säga. Det undre kan ju bara vara någonting annat. Om det vore en nia så skulle det vara en väldigt konstig nia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Goldeneye! Jag och min brorsa nötte sönder det på N64. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gratis Xbox-Live till alla! OBS!: NU MÅSTE MAN ANVÄNDA EN RITKTIG EMAILADRESS FÖR ATT FÅ KODEN. (Kolla min tråd i Dator/Teknik för att skapa adresser snabbt) I RAR-filen finns en video som visar exakt hur ni ska göra. LÄNK TILL RAR-FILEN Men wtf? jag kan inte hitta sida kan nån länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Men wtf? jag kan inte hitta sida kan nån länka? Funkar iaf inte. Jag har gjort 3 gånger och har inte fått någon av gångerna. Sedan så har du bara tills imorgon på dig. Men jaja om du vill slösa tid så; http://keepingittwisted.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Skickade in min Halo 3-skiva till Microsoft Game Replacement någon gång runt 10:e januari och hade tills idag gett upp hoppet om att få en ny skiva. Men nu har det alltså kommit, till slut. Det är bra att det har en sån tjänst, men synd att det ska behöva dröja så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Kan man skicka in trasiga skivor i så fall vill jag skicka saints row det var ju fan trasigt när jag köpte det men jag fick inte byta ut det eller få mina pengar tillbaka pga att jag hade öppnat upp plasten som var runt fodralet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) Kan man skicka in trasiga skivor i så fall vill jag skicka saints row det var ju fan trasigt när jag köpte det men jag fick inte byta ut det eller få mina pengar tillbaka pga att jag hade öppnat upp plasten som var runt fodralet.. Ja, det kan man. Fast det är bara tillåtet för vissa spel och Saints Row är inte med på listan med, sorry. EDIT: Du borde testa att maila/ringa till Xbox svenska kundtjänst ändå. Redigerad 29 februari, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Ja, det kan man. Fast det är bara tillåtet för vissa spel och Saints Row är inte med på listan med, sorry. EDIT: Du borde testa att maila/ringa till Xbox svenska kundtjänst ändå. ok jag ska göra det men vart hittade du den där listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 ok jag ska göra det men vart hittade du den där listan? http://www.xbox.com/sv-SE/support/discrepl...ement-games.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 http://www.xbox.com/sv-SE/support/discrepl...ement-games.htm ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Kopplade in min 360 i farsans TV och det blir bara blå bild, testade 4 st. scart-kontakter sen gfav jag upp. googladee runt lite och läste att blå bild endast är när TV:n inte får nån signal. körde den genom digitalboxen (scart från 360 in i boxen, scart från boxen till TV) det funkade inte, men jag startade boxen och när jag stängde av den visades 1 sekund typ från 360:n sen var det myrornas krig. kan tilläggas att den funkar på min TV som är mycket sämre, vad kan jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag funderar på att köpa ett 360 men har en fråga: Vad är skillnaden mellan Xbox360 premium och Xbox360 core system? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag funderar på att köpa ett 360 men har en fråga: Vad är skillnaden mellan Xbox360 premium och Xbox360 core system? Tror det är att premium har hårddisk och trådlös handkontroll, dock är dom flesta premium sånna som legat på lagret ett tag, alltså av första upplagan med risk för RROD, cora, arcade och de andra ska vara säkrare gällande det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Jag funderar på att köpa ett 360 men har en fråga: Vad är skillnaden mellan Xbox360 premium och Xbox360 core system? Core saknar Hårddisk, trådlös handkontroll och dvs. sladdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Tror det är att premium har hårddisk och trådlös handkontroll, dock är dom flesta premium sånna som legat på lagret ett tag, alltså av första upplagan med risk för RROD, cora, arcade och de andra ska vara säkrare gällande det Core saknar Hårddisk, trådlös handkontroll och dvs. sladdar. Okej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simple182plan Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Okej tack. när du köpt ditt xbox så köp COD 4 så ska jag äga dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 när du köpt ditt xbox så köp COD 4 så ska jag äga dig U wish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 U wish. Ibland får man vad man önskar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Ibland får man vad man önskar sig. Bara om man varit snäll. Jag tror inte att simple182plan varit snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Någon som har provat Bully?? Jag lär ju dra och köpa det. Bra uppvärmning för GTA4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Någon som har provat Bully?? Jag lär ju dra och köpa det. Bra uppvärmning för GTA4. Finns demo på XBLMP eller? Skulle gärna vilja testa det, men är skeptisk till att jag kommer att köpa det. Iaf för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts