Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Goldeneye! Jag och min brorsa nötte sönder det på N64.:cry:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gratis Xbox-Live till alla! :P

OBS!: NU MÅSTE MAN ANVÄNDA EN RITKTIG EMAILADRESS FÖR ATT FÅ KODEN. (Kolla min tråd i Dator/Teknik för att skapa adresser snabbt)

I RAR-filen finns en video som visar exakt hur ni ska göra.

LÄNK TILL RAR-FILEN

Men wtf? jag kan inte hitta sida kan nån länka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man skicka in trasiga skivor i så fall vill jag skicka saints row det var ju fan trasigt när jag köpte det men jag fick inte byta ut det eller få mina pengar tillbaka pga att jag hade öppnat upp plasten som var runt fodralet.. :whistling:

Ja, det kan man. Fast det är bara tillåtet för vissa spel och Saints Row är inte med på listan med, sorry.

EDIT:

Du borde testa att maila/ringa till Xbox svenska kundtjänst ändå.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kopplade in min 360 i farsans TV och det blir bara blå bild, testade 4 st. scart-kontakter sen gfav jag upp. googladee runt lite och läste att blå bild endast är när TV:n inte får nån signal. körde den genom digitalboxen (scart från 360 in i boxen, scart från boxen till TV) det funkade inte, men jag startade boxen och när jag stängde av den visades 1 sekund typ från 360:n sen var det myrornas krig. kan tilläggas att den funkar på min TV som är mycket sämre, vad kan jag göra? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar på att köpa ett 360 men har en fråga: Vad är skillnaden mellan Xbox360 premium och Xbox360 core system?

Tror det är att premium har hårddisk och trådlös handkontroll, dock är dom flesta premium sånna som legat på lagret ett tag, alltså av första upplagan med risk för RROD, cora, arcade och de andra ska vara säkrare gällande det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det är att premium har hårddisk och trådlös handkontroll, dock är dom flesta premium sånna som legat på lagret ett tag, alltså av första upplagan med risk för RROD, cora, arcade och de andra ska vara säkrare gällande det

Core saknar Hårddisk, trådlös handkontroll och dvs. sladdar.

Okej tack. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor