Yukoai Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Något gammal nyhet, men allt för att hålla tråden vid liv. Xbox 360 HD-DVD Drive rasar i pris, 44% billigare Man kanske ska passa på att köpa nu? Det ingår ju 5 filmer också. Dock så är kriget så gott som över för HD-DVD, så förvänta dig inte så många nya filmer än de som redan finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 (redigerad) Goldeneye gör en 360 http://homepage.ntlworld.com/sionyboy/randomshop/itcouldbegoldeneye800px.jpg http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_193193.jpg Redigerad 21 februari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Goldeneye! Jag och min brorsa nötte sönder det på N64. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gratis Xbox-Live till alla! OBS!: NU MÅSTE MAN ANVÄNDA EN RITKTIG EMAILADRESS FÖR ATT FÅ KODEN. (Kolla min tråd i Dator/Teknik för att skapa adresser snabbt) I RAR-filen finns en video som visar exakt hur ni ska göra. LÄNK TILL RAR-FILEN Redigerad 24 februari, 2008 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Goldeneye! Jag och min brorsa nötte sönder det på N64. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gratis Xbox-Live till alla! OBS!: NU MÅSTE MAN ANVÄNDA EN RITKTIG EMAILADRESS FÖR ATT FÅ KODEN. (Kolla min tråd i Dator/Teknik för att skapa adresser snabbt) I RAR-filen finns en video som visar exakt hur ni ska göra. LÄNK TILL RAR-FILEN Man får en kod som räcker till 2009 ? Varför ska man göra om det flera gånger då? Edit, nu fattar jag. Redigerad 24 februari, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 (redigerad) Jag fattar inte. Förklara gärna i ett PM. Redigerad 24 februari, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tror det bara funkar i US. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Jag fattar inte. Förklara gärna i ett PM. Vad förstår du inte? Filmen visar exakt hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tack för tipset. Jobbigt att dom ändrade dock, vet inte om jag orkar skapa massa fake-email. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tack för tipset. Jobbigt att dom ändrade dock, vet inte om jag orkar skapa massa fake-email. Jag gjorde det för flera timmar sen, har fortfarande inte fått några koder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Jag gjorde det för flera timmar sen, har fortfarande inte fått några koder. Står att man ska få dem inom 72h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Står att man ska få dem inom 72h Skit, mina emailkonton finns bara kvar i 24 timmar. Aja, hoppas det kommer innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Goldeneye gör en 360 http://homepage.ntlworld.com/sionyboy/randomshop/itcouldbegoldeneye800px.jpg http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_193193.jpg http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3165391 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) <a href="http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3165391" target="_blank">http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3165391</a> Vad fasen. Får ta och maila Gates. @Edit. MS föser ut sina HD-DVD;er nu för 499kr. Redigerad 26 februari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Står att man ska få dem inom 72h Tiden är väl så gott som slut nu, ni har inte heller fått några mail va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Tiden är väl så gott som slut nu, ni har inte heller fått några mail va? Nopp. Det var synd. Om hade vetat om detta tidigare hade man suttit på en hel hög av koder nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Suck. När slutade den tävlingen då? Jag gjorde det två gånger med två olika e-mails och det stog båda gångerna att jag skulle få en kod skickad till min mail inom 72 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) hahhahaha fan vilken tur man har, jag tänkte nu gör jag de där 48-hours trial grejjen om det inte funkar nu så skiter jag i. Så jag la in min msn o allt, så får jag se att jag vann 1000 microsoft points Suck. När slutade den tävlingen då? Jag gjorde det två gånger med två olika e-mails och det stog båda gångerna att jag skulle få en kod skickad till min mail inom 72 timmar. Jag testade idag o vann 1000 mp , har en fråga. Vad fan är detta för bokstav(den röda) inte g eller o eller e Redigerad 27 februari, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 hahhahaha fan vilken tur man har, jag tänkte nu gör jag de där 48-hours trial grejjen om det inte funkar nu så skiter jag i. Så jag la in min msn o allt, så får jag se att jag vann 1000 microsoft points Jag testade idag o vann 1000 mp , har en fråga. Vad fan är detta för bokstav(den röda) inte g eller o eller e 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 If you are not a Grand Prize winner, look for an access code and visit www.keepingittwisted.com/xboxpromo between 12:01 A.M. Central Time (CT) on June 24, 2007 and 11:59 P.M. CT on February 29, 2008 for a chance to win a First through Fourth Prize. Follow directions to play. If you do not have an access code, you may obtain an access code for free on the website. Limit one (1) free access code request per person/email address per day. Limit one (1) online game play per person/email address per day. Gjort det en gång till nu. Hoppas jag får koderna nu då, till dom här tre jeffa försöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 hahhahaha fan vilken tur man har, jag tänkte nu gör jag de där 48-hours trial grejjen om det inte funkar nu så skiter jag i. Så jag la in min msn o allt, så får jag se att jag vann 1000 microsoft points Jag testade idag o vann 1000 mp , har en fråga. Vad fan är detta för bokstav(den röda) inte g eller o eller e Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts