Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Goldeneye! Jag och min brorsa nötte sönder det på N64.:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gratis Xbox-Live till alla! :o

OBS!: NU MÅSTE MAN ANVÄNDA EN RITKTIG EMAILADRESS FÖR ATT FÅ KODEN. (Kolla min tråd i Dator/Teknik för att skapa adresser snabbt)

I RAR-filen finns en video som visar exakt hur ni ska göra.

LÄNK TILL RAR-FILEN

Redigerad av Vinnie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Goldeneye! Jag och min brorsa nötte sönder det på N64.:)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gratis Xbox-Live till alla! :o

OBS!: NU MÅSTE MAN ANVÄNDA EN RITKTIG EMAILADRESS FÖR ATT FÅ KODEN. (Kolla min tråd i Dator/Teknik för att skapa adresser snabbt)

I RAR-filen finns en video som visar exakt hur ni ska göra.

LÄNK TILL RAR-FILEN

Man får en kod som räcker till 2009 ? Varför ska man göra om det flera gånger då?

Edit, nu fattar jag.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahhahaha fan vilken tur man har, jag tänkte nu gör jag de där 48-hours trial grejjen om det inte funkar nu så skiter jag i. Så jag la in min msn o allt, så får jag se att jag vann 1000 microsoft points :cry:

Suck. När slutade den tävlingen då? Jag gjorde det två gånger med två olika e-mails och det stog båda gångerna att jag skulle få en kod skickad till min mail inom 72 timmar.

Jag testade idag o vann 1000 mp :P , har en fråga. Vad fan är detta för bokstav(den röda) inte g eller o eller e mv5m15wn3w5s.jpg

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahhahaha fan vilken tur man har, jag tänkte nu gör jag de där 48-hours trial grejjen om det inte funkar nu så skiter jag i. Så jag la in min msn o allt, så får jag se att jag vann 1000 microsoft points :cry:

Jag testade idag o vann 1000 mp :P , har en fråga. Vad fan är detta för bokstav(den röda) inte g eller o eller e mv5m15wn3w5s.jpg

9.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

If you are not a Grand Prize winner, look for an access code and visit www.keepingittwisted.com/xboxpromo between 12:01 A.M. Central Time (CT) on June 24, 2007 and 11:59 P.M. CT on February 29, 2008 for a chance to win a First through Fourth Prize. Follow directions to play. If you do not have an access code, you may obtain an access code for free on the website. Limit one (1) free access code request per person/email address per day. Limit one (1) online game play per person/email address per day.

:P

Gjort det en gång till nu. Hoppas jag får koderna nu då, till dom här tre jeffa försöken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Q

Länk till kommentar
Dela på andra sidor