50 cent Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Ja e med. Nu eller? Du hette? CraZyKrUnK Kan inte just nu.. eeeh.. ska vi säga kl. 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 CraZyKrUnK Kan inte just nu.. eeeh.. ska vi säga kl. 4? Då kan jag inte sorry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 (redigerad) Då kan jag inte sorry.. När kan du då? Eller what the fuck, kan du nu? Redigerad 3 februari, 2008 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 mohahaha http://loading.se/forum.php?thread_id=32681 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 (redigerad) mohahaha <a href="http://loading.se/forum.php?thread_id=32681" target="_blank">http://loading.se/forum.php?thread_id=32681</a> Vad ville du ha sagt, fanboy? Redigerad 4 februari, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 När kan du då? Eller what the fuck, kan du nu? Suck. Använd PM, msn eller röksignaler för i helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Suck. Använd PM, msn eller röksignaler för i helvete! Förlåt men rökbomberna tog slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Xbox360 laptop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Jag skulle behöva lite hjälp är så att jag vill chippa mitt xbox 360 men jag har absolut ingen aning om hur man gör så lite hjälp önskas. Redigerad 19 maj, 2021 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Jag skulle behöva lite hjälp är så att jag vill chippa mitt xbox 360 men jag har absolut ingen aning om hur man gör så lite hjälp önskas http://console.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Lite offtopic kanske men skit samma: Jag funderar starkt på att köpa en xbox 360 kontroll och då blir det antningen arcade eller premium modellen. Men jag undrar helt enkelt om det är bättre att köpa arcade eftersom att det är billigare, eller är det värt att betala ca 700 kronor extra för premium? Tacksam för svar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Lite offtopic kanske men skit samma: Jag funderar starkt på att köpa en xbox 360 konsoll och då blir det antningen arcade eller premium modellen. Men jag undrar helt enkelt om det är bättre att köpa arcade eftersom att det är billigare, eller är det värt att betala ca 700 kronor extra för premium? Tacksam för svar =) Arcade är inget att ha om du tänkt att skaffa Live, eller ens tanka uppdateringar till konsollen för den delen. Redigerad 9 februari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Lite offtopic kanske men skit samma: Jag funderar starkt på att köpa en xbox 360 kontroll och då blir det antningen arcade eller premium modellen. Men jag undrar helt enkelt om det är bättre att köpa arcade eftersom att det är billigare, eller är det värt att betala ca 700 kronor extra för premium? Tacksam för svar =) Denna ständiga återkommande fråga. Om du har pengar ska du inte ens tveka att köpa en premium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 http://console.se/ Men man ska väl kunna flasha den själv hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Men man ska väl kunna flasha den själv hemma? Med rätt utrustning (tror det behövs en adapter) så går det att flasha om firmwaren i DVD-läsaren. Då kan man spela piratkopierade spel. Däremot så kan man även bli upptäckt av MS (dom kan tydligen se vad för DVD firmware man har) som då bannar ens konto och konsol från Xbox Live. Sen går det även att chippa den. Då kan man när som hellst välja om man vill köra Xboxens:s originalfirmware och använda Live utan risk att bli bannad, eller om man vill köra Custom Firmware och kunna spela piratkopierade spel. Detta kräver dock hårdvarumodifikation och är inte alldeless enkelt. Det bör man låta proffs ta hand om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Med rätt utrustning (tror det behövs en adapter) så går det att flasha om firmwaren i DVD-läsaren. Då kan man spela piratkopierade spel. Däremot så kan man även bli upptäckt av MS (dom kan tydligen se vad för DVD firmware man har) som då bannar ens konto och konsol från Xbox Live. Sen går det även att chippa den. Då kan man när som hellst välja om man vill köra Xboxens:s originalfirmware och använda Live utan risk att bli bannad, eller om man vill köra Custom Firmware och kunna spela piratkopierade spel. Detta kräver dock hårdvarumodifikation och är inte alldeless enkelt. Det bör man låta proffs ta hand om. Ja men jag är inte helt bakomflötet, jag vill veta om någon har nå bra länktips eller tips så jag kan flasha min låda hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Ja men jag är inte helt bakomflötet, jag vill veta om någon har nå bra länktips eller tips så jag kan flasha min låda hemma LÄNk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 LÄNk Fyndigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Ja men jag är inte helt bakomflötet, jag vill veta om någon har nå bra länktips eller tips så jag kan flasha min låda hemma Gå bak några sidor (1-10) så kommer du se ett inlägg om hur man flashade då jag efterfrågade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Något gammal nyhet, men allt för att hålla tråden vid liv. Xbox 360 HD-DVD Drive rasar i pris, 44% billigare Man kanske ska passa på att köpa nu? Det ingår ju 5 filmer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts