eminem33 Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Ok, då förstår jag din oro.. yes det funka med att uppdatera spelet bara .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Tjenare Det är så att min första "prova på" månad med xbox live guld snart går ut. Jag har idag beställt ett nytt guld abonnemang på ett år från webbhallen. Men min fråga är om jag kan använda detta abonemang till flera olika konton på xboxen. Alltså jag har ett konto som snart går ut medans brosan har en månad med "prova på" abonemanget kvar. Kan jag helt enkelt använda min nya aktiveringskod till båda profilerna eller gäller det enbart för en profil? Blev lite luddig beskrivning men hoppas någon kan svara i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Tjenare Det är så att min första "prova på" månad med xbox live guld snart går ut. Jag har idag beställt ett nytt guld abonnemang på ett år från webbhallen. Men min fråga är om jag kan använda detta abonemang till flera olika konton på xboxen. Alltså jag har ett konto som snart går ut medans brosan har en månad med "prova på" abonemanget kvar. Kan jag helt enkelt använda min nya aktiveringskod till båda profilerna eller gäller det enbart för en profil? Blev lite luddig beskrivning men hoppas någon kan svara i alla fall. Gäller bara för en användare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Gäller bara för en användare... Fan, det går inte att fixa det på något annat sätt? Jävla Microsoft som ska försöka tjäna pengar på allt, och så funkar inte skiten i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 För er som undgått detta, så finns ett Xbox Live Arcade-spel ute gratis, pga problemen med Xbox Live runt/efter nyår. Spelet heter Undertow och är ett actionspel som äger rum under vatten. En liten söt story tillsammans med helt ok gameplay gör detta till ett bra tidsfördriv. Skulle ha svårt att säga att det är något superspel, men det är helt klart värt att laddas ner. Game Rating: E10 (Everyone 10+) Fantasy Violence Players: 1-2 Co-op Multiplayer Versus System Link: 2-16 Dolby 5.1 Surround Custom Soundtracks HDTV 1080i Storage Device Players: 2-16 Xbox LIVE Co-op Marketplace Downloads Friends Player Stats Voice Messaging Voice Support Xbox LIVE Aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Undertow suger så jävla hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Kommer inte ens göra mig värt besväret att tanka det. Men nåväl, säkert någon som blir skitglad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Tankade spelet och körde CO-OP med en polare.. Posetiv: * Kul Co-Op * Lagom svår (på svåraste) * kul iden för slagfältet Negativ: * As kass story (Det var väl en story? ) * äcklig grafik * kunde ha funnits mer/bättre uppgraderingar * Känns lite som BF eller CoD4 fast aracade style och man ser från sidan Men vad kan man vänta sig på ett spel mindre än 20 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Kommer inte ens göra mig värt besväret att tanka det. Men nåväl, säkert någon som blir skitglad. Varför inte? Det är gratis, och så finns det några simpla gamerpoints för dig att hämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 För er som undgått detta, så finns ett Xbox Live Arcade-spel ute gratis, pga problemen med Xbox Live runt/efter nyår. Spelet heter Undertow och är ett actionspel som äger rum under vatten. En liten söt story tillsammans med helt ok gameplay gör detta till ett bra tidsfördriv. Skulle ha svårt att säga att det är något superspel, men det är helt klart värt att laddas ner. Game Rating: E10 (Everyone 10+) Fantasy Violence Players: 1-2 Co-op Multiplayer Versus System Link: 2-16 Dolby 5.1 Surround Custom Soundtracks HDTV 1080i Storage Device Players: 2-16 Xbox LIVE Co-op Marketplace Downloads Friends Player Stats Voice Messaging Voice Support Xbox LIVE Aware va då gratis?? det kostar 800 microsoft points för att låsa upp det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 (redigerad) För er som undgått detta, så finns ett Xbox Live Arcade-spel ute gratis, pga problemen med Xbox Live runt/efter nyår. va då gratis?? det kostar 800 microsoft points för att låsa upp det!! Har du verkligen kollat ordengligt? Jag har tankat det.. Eller det kanske är försent nu? Redigerad 30 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Har du verkligen kollat ordengligt? Jag har tankat det.. Eller det kanske är försent nu? Försent nu tror jag. --Offtopic: Har du slutat med PW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 ur mycket kostar det att byta namn på live?? 800 microsoft points va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 ur mycket kostar det att byta namn på live?? 800 microsoft points va?? Är det ens så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Google... ...sa till mig att ja, det är 800 pts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Är det ens så mycket? jag vet inte det var därför jag frågade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Jag har försökt koppla in min iPod till mitt Xbox 360, men 360't vägrar att spela upp musiken eller hitta iPoden överhuvudtaget, men det fungerar fint med andra bärbara spelare, någon som vet varför det inte fungerar eller vet hur man ska få det att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Jag har försökt koppla in min iPod till mitt Xbox 360, men 360't vägrar att spela upp musiken eller hitta iPoden överhuvudtaget, men det fungerar fint med andra bärbara spelare, någon som vet varför det inte fungerar eller vet hur man ska få det att fungera? Tror att du måste tanka en liten special patch för Ipod's. Jag hittade den nånstans på Marcetplace, men glömt var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Är någon på att lira igenom hela co-op läget på undertow idag? Fixa alla achievements? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Är någon på att lira igenom hela co-op läget på undertow idag? Fixa alla achievements? Ja e med. Nu eller? Du hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts