Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Förklara!

Jo men i en ny uppdatering på 360n så kunde man spela upp .avi filer från externa hårddiskar osv. Det har funkat jättebra, men en säsong av vänner slutade att fungera, står att formatet inte stöds, och jag hade sett från den säsongen innan. Men nu när jag kollar så hittar den inga videofiler alls...

Skulle se på 24, och har såklart ett litet mappsystem:

-Serier

- 24

- Säsong 1

- Säsong 2

- Säsong 3

- Säsong 4

- Säsong 5

Men, jag har sett sen säsong fyra på xboxet, och nu när jag går in i 24 mappen så hittar den inte ens säsongsmapparna, står bara att det inte finns några videofiler. Varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förklara!

Jo men i en ny uppdatering på 360n så kunde man spela upp .avi filer från externa hårddiskar osv. Det har funkat jättebra, men en säsong av vänner slutade att fungera, står att formatet inte stöds, och jag hade sett från den säsongen innan. Men nu när jag kollar så hittar den inga videofiler alls...

Skulle se på 24, och har såklart ett litet mappsystem:

-Serier

- 24

- Säsong 1

- Säsong 2

- Säsong 3

- Säsong 4

- Säsong 5

Men, jag har sett sen säsong fyra på xboxet, och nu när jag går in i 24 mappen så hittar den inte ens säsongsmapparna, står bara att det inte finns några videofiler. Varför?

Det är inte så att det blivit något tok i WMP?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag köppte graw 2 i dag ... det var rätt ok har bara kört ett uppdrag ! men en sak jag störde mig rijält (stavning?) på var att det brusade blåt på skärmen men i bakgrunden så funka spelet fint och det är så i menyerna och allt ?? ska man lämna till baka det eller vad då?

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag köppte graw 2 i dag ... det var rätt ok har bara kört ett uppdrag ! men en sak jag störde mig rijält (stavning?) på var att det brusade blåt på skärmen men i bakgrunden så funka spelet fint och det är så i menyerna och allt ?? ska man lämna till baka det eller vad då?

Låter som återlämning av konsol. Annars kan du pröva att prova utan HDD eller att updatera skiten...

BTW: Rejält :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter som återlämning av konsol. Annars kan du pröva att prova utan HDD eller att updatera skiten...

BTW: Rejält :ermm:

aa det var ju första gången jag spelade det och jag hade ingen internet kabel i så jag provar att uppdatera spelet och om inte de funkar så lämnar jag tillbaka spelet

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor