Boomer Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Sure. Jaaaaaa! Just say when! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Lian Li tillverkar 360 Chassi Very nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Lian Li tillverkar 360 Chassi Very nice. Fult. Skulle lika gärna kunna vara ett proppskåp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Fult. Skulle lika gärna kunna vara ett proppskåp. Det är inte snyggt. Men det blir tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Förklara! Jo men i en ny uppdatering på 360n så kunde man spela upp .avi filer från externa hårddiskar osv. Det har funkat jättebra, men en säsong av vänner slutade att fungera, står att formatet inte stöds, och jag hade sett från den säsongen innan. Men nu när jag kollar så hittar den inga videofiler alls... Skulle se på 24, och har såklart ett litet mappsystem: -Serier - 24 - Säsong 1 - Säsong 2 - Säsong 3 - Säsong 4 - Säsong 5 Men, jag har sett sen säsong fyra på xboxet, och nu när jag går in i 24 mappen så hittar den inte ens säsongsmapparna, står bara att det inte finns några videofiler. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Förklara! Jo men i en ny uppdatering på 360n så kunde man spela upp .avi filer från externa hårddiskar osv. Det har funkat jättebra, men en säsong av vänner slutade att fungera, står att formatet inte stöds, och jag hade sett från den säsongen innan. Men nu när jag kollar så hittar den inga videofiler alls... Skulle se på 24, och har såklart ett litet mappsystem: -Serier - 24 - Säsong 1 - Säsong 2 - Säsong 3 - Säsong 4 - Säsong 5 Men, jag har sett sen säsong fyra på xboxet, och nu när jag går in i 24 mappen så hittar den inte ens säsongsmapparna, står bara att det inte finns några videofiler. Varför? Det är inte så att det blivit något tok i WMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Det är inte så att det blivit något tok i WMP? Ser från externa hårddisken, inte nätverket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Ser från externa hårddisken, inte nätverket.. Då är det väl nå fel med WMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Hur fixar man media sharing på WMP V.10?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Kan man använda en vanlig datorHDD som HDD i xboxet? Eller kanske en extern hdd som jag vanligtvist använder till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Kan man använda en vanlig datorHDD som HDD i xboxet? Eller kanske en extern hdd som jag vanligtvist använder till datorn? Nej. Ja, fast bara för att kolla på film / lyssna på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Nej. Ja, fast bara för att kolla på film / lyssna på musik. Hmm, så jag måste köpa en sån där jävla dyr special hdd för just xbox, för att kunna göra saker som man bara kan med premium, elite osv.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Hmm, så jag måste köpa en sån där jävla dyr special hdd för just xbox, för att kunna göra saker som man bara kan med premium, elite osv.. ? Ja... inte för jag förstår vem som skulle köpa en arcade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) jag köppte graw 2 i dag ... det var rätt ok har bara kört ett uppdrag ! men en sak jag störde mig rijält (stavning?) på var att det brusade blåt på skärmen men i bakgrunden så funka spelet fint och det är så i menyerna och allt ?? ska man lämna till baka det eller vad då? Redigerad 23 januari, 2008 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 jag köppte graw 2 i dag ... det var rätt ok har bara kört ett uppdrag ! men en sak jag störde mig rijält (stavning?) på var att det brusade blåt på skärmen men i bakgrunden så funka spelet fint och det är så i menyerna och allt ?? ska man lämna till baka det eller vad då? Låter som återlämning av konsol. Annars kan du pröva att prova utan HDD eller att updatera skiten... BTW: Rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Låter som återlämning av konsol. Annars kan du pröva att prova utan HDD eller att updatera skiten... BTW: Rejält aa det var ju första gången jag spelade det och jag hade ingen internet kabel i så jag provar att uppdatera spelet och om inte de funkar så lämnar jag tillbaka spelet Redigerad 23 januari, 2008 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 aa det var ju första gången jag spelade det och jag hade ingen internet kabel i så jag provar att uppdatera spelet och om inte de funkar så lämnar jag tillbaka spelet Tror det inte det är fel på spelet utan din box.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Tror det inte det är fel på spelet utan din box.. hoppas inte det för jag har precis lämnat in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 hoppas inte det för jag har precis lämnat in den Ok, då förstår jag din oro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Är det någon här som har Orange Box på 360? Hur är den, några problem, osv... +Betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts