Marquis Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Kompensationen gäller alla, vare sig man har Guld eller Silver-abonnemang. De har ännu inte gått ut med vilket spel det rör sig om. btw så "runkar" väl knappast Live bra än, iallafall inte för mig. Tar år att ladda ner The Club-demot på 1,4gb (5-6h+ minst), och det gick så fort som det bör när jag testade tjänbsten efter julafton. Rent spelmässigt kan jag inte uttala mig riktigt om det är någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Har spelat GH3 online och det funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Hur kommer sig att det står att det finns ett Saints row demo och när jag kollar i marketplace finns inte något demo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Hur kommer sig att det står att det finns ett Saints row demo och när jag kollar i marketplace finns inte något demo.. Undrar detsamma med Lego Starwars II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Nu kopplade jag upp mig på live och testade starta GHIII då, den sa att det fanns en uppdatering och jag hoppades att det var nåt som skulle få skiten att funka och inte hänga sig. I was wrong.. Nån som vet nåt sätt att få skiten att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Hur länge sen var det du skaffade spelet? Har du kvittot kvar? Du kan ju kräva ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Hur länge sen var det du skaffade spelet? Har du kvittot kvar? Du kan ju kräva ett nytt. Saken är att det inte är mitt spel, och det funkar fint på kompisens xbox. Demot till GHIII var exakt likandt, gick i 1 minut och hängde sig. Kollade på xbox.com och enligt dom så måste jag skicka in det, ska bara skaffa nån minnesenhet så jag kan spara profilen. Redigerad 12 januari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Saken är att det inte är mitt spel, och det funkar fint på kompisens xbox. Demot till GHIII var exakt likandt, gick i 1 minut och hängde sig. Kollade på xbox.com och enligt dom så måste jag skicka in det, ska bara skaffa nån minnesenhet så jag kan spara profilen. Ah. Du behöver inte skicka med hårddisken. Bara att koppla ur den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ah. Du behöver inte skicka med hårddisken. Bara att koppla ur den. Åh. Skitbra! Men det är ju så att min kartong råkade ut för en mindre incident i form av hundkiss på golvet och den gick sönder. Nån sa till mig att man måste ha kartongen för att man ska få skicka iväg den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Åh. Skitbra! Men det är ju så att min kartong råkade ut för en mindre incident i form av hundkiss på golvet och den gick sönder. Nån sa till mig att man måste ha kartongen för att man ska få skicka iväg den.. Jag fick en special kartong av UPS killen som kom och hämtade min BTW: Fick igåg mitt LIVE idag!! Känner en stor LYCKA!!! Nån som vill Lira Halo 3 eller RBS:Vegas nångång?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jag fick en special kartong av UPS killen som kom och hämtade min BTW: Fick igåg mitt LIVE idag!! Känner en stor LYCKA!!! Nån som vill Lira Halo 3 eller RBS:Vegas nångång?? Halo 3 inatt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Halo 3 inatt?? Kan inte köa inatt tyvärr . Min skitunge till syrra (rummet jämte) sover. Och morsan klagar när jag pratar! Men imorrn? Snella? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Kan inte köa inatt tyvärr . Min skitunge till syrra (rummet jämte) sover. Och morsan klagar när jag pratar! Men imorrn? Snella? Imårrn funkar alltid också. Boomer och jag håller på att köra igenom banorna med poängräkning, du kan ju hoppa in! Förresten, Boomer, jag fick ingen achievment när vi klarade banan.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Halo 3 inatt?? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! @Alle; Ah, men kan du inte byta rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Imårrn funkar alltid också. Boomer och jag håller på att köra igenom banorna med poängräkning, du kan ju hoppa in! Förresten, Boomer, jag fick ingen achievment när vi klarade banan.. Ok, har redan fått dom men kör gärna ändå!! Men Boomer har inte du redan tagit dom?! Med mig och Dark Gave 89? @Boomer Jag kan försöka vara extra tyst? ^^ Ska vi försöka? Redigerad 12 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ok, har redan fått dom men kör gärna ändå!! Men Boomer har inte du redan tagit dom?! Med mig och Dark Gave 89? @Boomer Jag kan försöka vara extra tyst? ^^ Ska vi försöka? Vill hjälpa Merkky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Vill hjälpa Merkky. Jaha, jasså Men då måste jag vara me o hjälpa till! Kommer vara hemma hela dan imorrn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Jaha, jasså Men då måste jag vara me o hjälpa till! Kommer vara hemma hela dan imorrn.. Vi får se när jag piggnar till, är lite för nyvaken och det är lite för bra väder ute.. Sen vi spela.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Vi får se när jag piggnar till, är lite för nyvaken och det är lite för bra väder ute.. Sen vi spela.! Klart, Får se till att tvinga med Boomer.. Skulle vi kunna ta nån rånd med Matchmaking med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Klart, Får se till att tvinga med Boomer.. Skulle vi kunna ta nån rånd med Matchmaking med?? Sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts