Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Kompensationen gäller alla, vare sig man har Guld eller Silver-abonnemang. De har ännu inte gått ut med vilket spel det rör sig om.

btw så "runkar" väl knappast Live bra än, iallafall inte för mig. Tar år att ladda ner The Club-demot på 1,4gb (5-6h+ minst), och det gick så fort som det bör när jag testade tjänbsten efter julafton. Rent spelmässigt kan jag inte uttala mig riktigt om det är någon skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur länge sen var det du skaffade spelet? Har du kvittot kvar? Du kan ju kräva ett nytt.

Saken är att det inte är mitt spel, och det funkar fint på kompisens xbox. Demot till GHIII var exakt likandt, gick i 1 minut och hängde sig. Kollade på xbox.com och enligt dom så måste jag skicka in det, ska bara skaffa nån minnesenhet så jag kan spara profilen.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saken är att det inte är mitt spel, och det funkar fint på kompisens xbox. Demot till GHIII var exakt likandt, gick i 1 minut och hängde sig. Kollade på xbox.com och enligt dom så måste jag skicka in det, ska bara skaffa nån minnesenhet så jag kan spara profilen.

Ah. Du behöver inte skicka med hårddisken. Bara att koppla ur den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh. :wub: Skitbra! :wub:

Men det är ju så att min kartong råkade ut för en mindre incident i form av hundkiss på golvet och den gick sönder. Nån sa till mig att man måste ha kartongen för att man ska få skicka iväg den.. :)

Jag fick en special kartong av UPS killen som kom och hämtade min :)

BTW: Fick igåg mitt LIVE idag!!

Känner en stor LYCKA!!!

Nån som vill Lira Halo 3 eller RBS:Vegas nångång?? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte köa inatt tyvärr :wub: . Min skitunge till syrra (rummet jämte) sover. Och morsan klagar när jag pratar!

Men imorrn? :wub:

Snella?

Imårrn funkar alltid också. :wub: Boomer och jag håller på att köra igenom banorna med poängräkning, du kan ju hoppa in!

Förresten, Boomer, jag fick ingen achievment när vi klarade banan.. :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imårrn funkar alltid också. :wub: Boomer och jag håller på att köra igenom banorna med poängräkning, du kan ju hoppa in!

Förresten, Boomer, jag fick ingen achievment när vi klarade banan.. :wub::)

Ok, har redan fått dom men kör gärna ändå!!

Men Boomer har inte du redan tagit dom?!

Med mig och Dark Gave 89? :)

@Boomer

Jag kan försöka vara extra tyst? ^^

Ska vi försöka?

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor