DimpZ Skrivet 9 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 http://my.livecard.net/shinyb/TheDimpZ.png Men mitt guld är slut =/ Ska köpa nåt nytt spel, sen kanske Live.. få se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Men dig har jag ju redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Jajustja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Nu har man GoW, någon som vill lira någon gång? Gamertag = Nubrax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Nån som vet om Forza 2 är ren racing, eller kommer det att gå att ragga runt som i t.ex TDU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nån som vet om Forza 2 är ren racing, eller kommer det att gå att ragga runt som i t.ex TDU? Ren racing som föregångaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nu har man GoW, någon som vill lira någon gång? Gamertag = Nubrax Ja! Vi kanske kan köra lite ikväll om jag hinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Ren racing som föregångaren.Ok, tror fan att jag ska köpa det när det kommer.. Är sugen på en trådlös ratt också, nån som vet om den ligger stabilt i knät? Har inget bord vid TVn =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Numera stolt ägare av en Xbox 360. Skakar av upphetsning. Jag har hört om vissa som fick en gratis månad på Live när de köpte en ny Xbox 360 - hur fick de det? Hjälp uppskattas så grovt mycket så ni har ingen aning. Redigerad 12 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Köpte du Core eller Premium? Vet inte om man får en gratismånad med Core.. Den sa då till mig att man kunde få en månad gratis när man gjorde en profil som man kopplade till Live (Silver) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Gamertag: MetroSWE Alfta Spel: Gears Of War. Ghost Recon3 . Perfect Dark Zero. Call Of Duty2 (skivan e sönder :'( ) Call Of Duty3. Battlefield2MC. Tony Hawk American Wasteland. Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Köpte du Core eller Premium? Vet inte om man får en gratismånad med Core.. Den sa då till mig att man kunde få en månad gratis när man gjorde en profil som man kopplade till Live (Silver) Premium. Okej, får testa att skapa en profil då. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Man får 30 dagar och man kan max skapa tre stycken och få dessa 30 dagar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Hur stor skillnad är det mellan HD-TV och vanlig på en xbox360? Har tänkt köpa en idag, undrar bara fall man märker en enorm skillnad när man ska lira på en vanlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Hur stor skillnad är det mellan HD-TV och vanlig på en xbox360? Har tänkt köpa en idag, undrar bara fall man märker en enorm skillnad när man ska lira på en vanlig? En TV som är HD-Ready ger dig mycket skarpare TV -> Mycket finare och bättre bild. Men att spela på en vanlig CRT skärm funkar prima. Gjorde det i 1 år innan jag skaffa en TV som var HD-Ready. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag har funderat på att köpa en Xbox 360. Men jag är lite osäker på vad jag ska köpa så jag söker råd av er Xbox-ägare. Alternativ ett som kostar c.a 3420: *Xbox 360 Core System, 2700kr. *Xbox 360 Memory unit (64MB), 380kr. *Extra handkontroll med sladd, 340kr. Eller två som kostar c.a 3840kr. *Xbox 360 Premium Version, 3500kr. (40GB hårddisk, Headset & sladdlöskontroll) *Extra handkontroll med sladd, 340kr. För mig spelar det ingen roll om det är sladd eller inte på kontrollerna. Men om jag köper Core System måste jag köpa till ett Minneskort som bara har 64 MB uttryme. Räcker det för många spel eller är det värt 400kr mer för att få 40GB hårddisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag har funderat på att köpa en Xbox 360. Men jag är lite osäker på vad jag ska köpa så jag söker råd av er Xbox-ägare. Alternativ ett som kostar c.a 3420: *Xbox 360 Core System, 2700kr. *Xbox 360 Memory unit (64MB), 380kr. *Extra handkontroll med sladd, 340kr. Eller två som kostar c.a 3840kr. *Xbox 360 Premium Version, 3500kr. (40GB hårddisk, Headset & sladdlöskontroll) *Extra handkontroll med sladd, 340kr. För mig spelar det ingen roll om det är sladd eller inte på kontrollerna. Men om jag köper Core System måste jag köpa till ett Minneskort som bara har 64 MB uttryme. Räcker det för många spel eller är det värt 400kr mer för att få 40GB hårddisken? Jo, köp det stora du vinner på det i längden. @Cortez: Vad är din gamertag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag har funderat på att köpa en Xbox 360. Men jag är lite osäker på vad jag ska köpa så jag söker råd av er Xbox-ägare. Alternativ ett som kostar c.a 3420: *Xbox 360 Core System, 2700kr. *Xbox 360 Memory unit (64MB), 380kr. *Extra handkontroll med sladd, 340kr. Eller två som kostar c.a 3840kr. *Xbox 360 Premium Version, 3500kr. (40GB hårddisk, Headset & sladdlöskontroll) *Extra handkontroll med sladd, 340kr. För mig spelar det ingen roll om det är sladd eller inte på kontrollerna. Men om jag köper Core System måste jag köpa till ett Minneskort som bara har 64 MB uttryme. Räcker det för många spel eller är det värt 400kr mer för att få 40GB hårddisken? 20GB inte 40GB. Och ja, du behöver en HDD. För uppdateringar, demos, trailers mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Core är ett PR-trick för att få Xbox 360 att låta billigt=) Och för att Premium ska låta bättre, vilket det också är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Okej, men skulle det inte gå att sätta min iPod Video eller en helt vanlig extern hårddisk i USB-utaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts