VickeX Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Xbox 360 goes Bluray Vist behöver vi inte bluray, men på det här viset har 360'n möjlighet till båda formaten (Bluray och HD-DVD) vilket kan vara en fördel. Sedan så har väl WB (Warner Bros) slutit avtal med Bluray. Och Warner Bros är ju en ganska stor studio så jag tror att Microsoft kanske såg det som ett hot mot HD-DVD. Jag tänker iaf förmodligen inte köpa någon av dessa tillägg. Inte på ett tag iaf. Det där med strulet på Xbox Live har jag inte hört någonting om förens nu. Inte kört live på någon vecka. Senast jag körde var i söndags kväll mot Merkky, då funkade allt ok. Men om det varit strul, och ett Arcadespel ska bli gratis, hur görs det? Tas bara priset bort och ersätts med "Free" på marketplace? Håll mig uppdaterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Halo 3 ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Vill så jävla gärna byta in min 360, lägga lite pengar i mellan och skaffa mig en Playstation 3 som fungerar som den ska och inte har så otroligt mycket fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Vill så jävla gärna byta in min 360, lägga lite pengar i mellan och skaffa mig en Playstation 3 som fungerar som den ska och inte har så otroligt mycket fel. Och då blir jag nyfiken på vad du syftar på när du säger att den har otroligt mycket fel? (XBL fungerar piss ja, det är ingen nyhet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Xbox 360 goes Bluray Ganska positivt enligt mig, kanske det inte blir samma problem med utrymmet om dom bygger in den i senare versioner av 360. Men, tills vidare väntar jag innan jag bestämmer mig för nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Ganska positivt enligt mig, kanske det inte blir samma problem med utrymmet om dom bygger in den i senare versioner av 360. Men, tills vidare väntar jag innan jag bestämmer mig för nåt. Självklart är det positivt. Bluray är ju framtidens format. Och förhoppningsvis så går den inte på så mycket heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Självklart är det positivt. Bluray är ju framtidens format. Och förhoppningsvis så går den inte på så mycket heller. Fast, dom kommer väl inte att göra spel på bluray till 360? Man ska väl inte behöva köpa tillbehör för att kunna spela när man lagt ner 3000 på en konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Fast, dom kommer väl inte att göra spel på bluray till 360? Man ska väl inte behöva köpa tillbehör för att kunna spela när man lagt ner 3000 på en konsol. Åh nej. Så kommer det inte bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Och då blir jag nyfiken på vad du syftar på när du säger att den har otroligt mycket fel? (XBL fungerar piss ja, det är ingen nyhet ) XBL fungerar ungefär lika bra som ett japanskt hockeylag. Jättemånga har problem med dom, t.ex jag själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 XBL fungerar ungefär lika bra som ett japanskt hockeylag. Jättemånga har problem med dom, t.ex jag själv. Jag har samma problem. Kommer inte in. Allt har ju med problemet sen Nyår, Dom har ju till och med blivit stämda på 3 mille för detta Funderar seriöst på att ringa snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) Funderar seriöst på att ringa snart... Vad jag har hört är deras kundservice förjävlig. Dom lägger på i örat på en om dom inte vet vad felet är och är allmänt otrevliga. Redigerad 10 januari, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jag har samma problem. Kommer inte in. Allt har ju med problemet sen Nyår, Dom har ju till och med blivit stämda på 3 mille för detta Funderar seriöst på att ringa snart... Skulle vart nice om dom gav alla 1-3 månader gratis xbox live(guld) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) Skulle vart nice om dom gav alla 1-3 månader gratis xbox live(guld) Ett halvår, minst. Och som Lajnux skrev, jag har också hört från folk att dem är otrevliga, men aldrig att dem har lagt på. Redigerad 10 januari, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Vad jag har hört är deras kundservice förjävlig. Dom lägger på i örat på en om dom inte vet vad felet är och är allmänt otrevliga. Ett halvår, minst. Och som Lajnux skrev, jag har också hört från folk att dem är otrevliga, men aldrig att dem har lagt på. Mer tid på Xbox Live Guld+ 500 M$ point OCH ett Arcade Spel. Det är ju trots allt vi som förlorar pengar också.. Jag har aldrig varit med om en otrevlig kundtjänst. Bara dumma, Typ gammla utlänska arab kvinnor (Jag är inte rasist) som snackar halv svenska och säger samma sak. Jag: Jag har ett problem, min dvd-spelare låter skit konstigt och kan inte läsa vissa spel Tant: Har du prövat att starta utan HDD? Jag: Va? ehh nej. *Provar* Jag: Det funkar inte Tant: Har du provat att låta den stå utan några kablar i i circa 30 min? Jag: Ja... Tant: Och du hade provat utan HDD? Jag: Ja, gjorde det nyss. Tant: Då vet jag inte vad jag skulle kunna göra.. Jag: du kanske skulle kunna ta in den så att den får fixas? Tant: Jag kan inte det för detta.. .. Min dator fúnkar inte. Vi håller på att uppdaterar så jag kan inte skriva in allt... Jag: Ok, *Din dator funkar inte.. MY ASS* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Vad jag har hört är deras kundservice förjävlig. Dom lägger på i örat på en om dom inte vet vad felet är och är allmänt otrevliga. Du har ju aldrig använt Live. Och sen så är det inget större fel på deras support. Precis som vilken annan som helst. Trevliga, men dom är okunniga och hör dåligt. Som vanligt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Alle090 Du verkar ju bäst på 360, så: Jag funderar på att sticka och köpa ett 360 Arcade nu, dirr. Kan jag i efterhand koppla in en egen HDD? Är det HDMI utgång på Arcade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Har fixat Live nu . MEN, När jag försöker köra Skate online så kan jag inte logga in tille "EA Nations" Wtf? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Alle090 Du verkar ju bäst på 360, så: Jag funderar på att sticka och köpa ett 360 Arcade nu, dirr. Kan jag i efterhand koppla in en egen HDD? Är det HDMI utgång på Arcade? Ja, du kan koppla in en HDD senare, Det funkar på alla Xbox 360... Och ja, Den har HDMI om inte Webbhallen har fel bevis Alla dom senaste Xbox 360 konsollerna ska ha HDMI. Alltså senste skapade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Alle090 Du verkar ju bäst på 360, så: Jag funderar på att sticka och köpa ett 360 Arcade nu, dirr. Kan jag i efterhand koppla in en egen HDD? Är det HDMI utgång på Arcade? Ah, du bör tänka om där. Utan hårddisk så blir det ju ingen demotestning, ingen xboxemulator, ingen filmtankning.. inget Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Du har ju aldrig använt Live. Och sen så är det inget större fel på deras support. Precis som vilken annan som helst. Trevliga, men dom är okunniga och hör dåligt. Som vanligt alltså. Jag har aldrig använt Live på min låda. Men har provat hos vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts