Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Blir förbannad, Skulle spela lite idag. Och så får jag samma problem som en anna på forumet hade. Man ska signa in men inget händer. Och när jag startar ett spel och ska signa in så säger det att jag inte har betalat, Vilket är bullsh*t då jag minns väl att mitt Live inte går ut förrens 7 Nov -08. Så ringer jag till Xbox kund-support. Tro fan att dom säger då:

"Vi beklagar men Xbox Live håller på att uppdateras och detta kan leda till problem med inloggningen." *Slänger på telefonen och tjurar*

Nån annan som har hört nåt om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir förbannad, Skulle spela lite idag. Och så får jag samma problem som en anna på forumet hade. Man ska signa in men inget händer. Och när jag startar ett spel och ska signa in så säger det att jag inte har betalat, Vilket är bullsh*t då jag minns väl att mitt Live inte går ut förrens 7 Nov -08. Så ringer jag till Xbox kund-support. Tro fan att dom säger då:

"Vi beklagar men Xbox Live håller på att uppdateras och detta kan leda till problem med inloggningen." *Slänger på telefonen och tjurar*

Nån annan som har hört nåt om detta?

Typ alla som äger en 360 har problem med Live nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde att alla Xbox 360 ägare får ladda ner ett valfritt spel som kompensation för strulet på nyårsafton...

Stämmer detta, källa?

"strulet på nyårsafton" bör nog bytas ut mot "strulet under de senaste veckorna" och "ett valfritt spel" till "ett gratis Live Arcade.spel som Microsoft bestämmer vilket", men annars är det helt rätt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan också M$ :mellow:

Just nu har ju M$ blivt stämda för problemet med Xbox Live, Som än kvarstår (Iallafall för mig), det finns än otroligt många som har 'Ring Of Death'. Först var dom så stolta att ha dvd och en tilläggs HD-dvd läsare, Och dom var SÅååå emot Blue Ray. Och nu Blue Ray tillägg, Va fan tänker dom med..

Lägga till mer extra saker får Xbox 360 att se ut som en slampa..

Helvete va sur jag blir :)

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor