kicken Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Herregud, jag addar dig när jag startar boxen nästa gång. Edit: Min gamertag är NOnanin. Så ni vet azzå... ba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 BUUUUUUUUUUUUUUURNED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Herregud, jag addar dig när jag startar boxen nästa gång. Edit: Min gamertag är Nonanin. Så ni vet azzå... ba. Herregud, why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 min gamertag är eminem99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Herregud, why? Haha, missat att adda. Kan vara därför jag sa herregud. Teh old! Det är faktiskt en anledning till att jag har det nicket. Redigerad 7 januari, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Hörde att alla Xbox 360 ägare får ladda ner ett valfritt spel som kompensation för strulet på nyårsafton... Stämmer detta, källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Blir förbannad, Skulle spela lite idag. Och så får jag samma problem som en anna på forumet hade. Man ska signa in men inget händer. Och när jag startar ett spel och ska signa in så säger det att jag inte har betalat, Vilket är bullsh*t då jag minns väl att mitt Live inte går ut förrens 7 Nov -08. Så ringer jag till Xbox kund-support. Tro fan att dom säger då: "Vi beklagar men Xbox Live håller på att uppdateras och detta kan leda till problem med inloggningen." *Slänger på telefonen och tjurar* Nån annan som har hört nåt om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Blir förbannad, Skulle spela lite idag. Och så får jag samma problem som en anna på forumet hade. Man ska signa in men inget händer. Och när jag startar ett spel och ska signa in så säger det att jag inte har betalat, Vilket är bullsh*t då jag minns väl att mitt Live inte går ut förrens 7 Nov -08. Så ringer jag till Xbox kund-support. Tro fan att dom säger då: "Vi beklagar men Xbox Live håller på att uppdateras och detta kan leda till problem med inloggningen." *Slänger på telefonen och tjurar* Nån annan som har hört nåt om detta? Typ alla som äger en 360 har problem med Live nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Jag har alltid haft problem med live allt går skit segt tex. om jag ska ladda ner ett deom på en gig så dröjer det 1 dygn men för min kompis dröjer samma demo en halv timme? och om man ringer Xbox kund-support så säger dom att dom inte fattar vad jag menar och så lägger dom på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 När jag går in på xbox live och försöker typ ladda ner ett demo eller ngt så står det xbox live cant retreat information eeller något liknande. VARFÖR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 När jag går in på xbox live och försöker typ ladda ner ett demo eller ngt så står det xbox live cant retreat information eeller något liknande. VARFÖR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Hörde att alla Xbox 360 ägare får ladda ner ett valfritt spel som kompensation för strulet på nyårsafton... Stämmer detta, källa? "strulet på nyårsafton" bör nog bytas ut mot "strulet under de senaste veckorna" och "ett valfritt spel" till "ett gratis Live Arcade.spel som Microsoft bestämmer vilket", men annars är det helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 "strulet på nyårsafton" bör nog bytas ut mot "strulet under de senaste veckorna" och "ett valfritt spel" till "ett gratis Live Arcade.spel som Microsoft bestämmer vilket", men annars är det helt rätt. Ah, men vad är "Live Arcade.spel"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Ah, men vad är "Live Arcade.spel"? XBL Arcade är gamla klassiska spel återskapade till 360. Innehåller spel som Worms, Tetris, Doom och många många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 finns det någon sladd till xbox 360 dosan så att man kan koppla in den i datorn typ usb eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 finns det någon sladd till xbox 360 dosan så att man kan koppla in den i datorn typ usb eller nåt? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331144 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331144 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Xbox 360 goes Bluray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) Xbox 360 goes Bluray Fan också M$ Just nu har ju M$ blivt stämda för problemet med Xbox Live, Som än kvarstår (Iallafall för mig), det finns än otroligt många som har 'Ring Of Death'. Först var dom så stolta att ha dvd och en tilläggs HD-dvd läsare, Och dom var SÅååå emot Blue Ray. Och nu Blue Ray tillägg, Va fan tänker dom med.. Lägga till mer extra saker får Xbox 360 att se ut som en slampa.. Helvete va sur jag blir Redigerad 9 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts