Alle090 Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Okej, förresten du. Har bestämt mig för att prova men måste fråga bara. 1) Vad är "Sata-kabeln"? 2) Vad är "Mitt VIA6421"? 3) Vad är jorda och krokodilklämmor och hur ska jag göra det? 4) Hur kopplar jag ur befintlig CD-rom på en bärbar? 5) Sen när jag slår på datorn. Finns det där programmet redan där då? Och vad menas med att läsa firmwaret? 6) Vad är BenQ iXtremev1.1 och hur skickar jag in det nya firmwaret? Det låter ju inte allt för krånligt efter mer eftertanke. Tack på förhand! Okej, att döma av din kunskap är det nog inget du ska göra själv. OffTopic: Hahaha, Nästan Dagens Lol där No offence.. ____________________________________- Ontopic: Men det låter säkrats om du skickar in den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 (redigerad) Hur?! Kopplade ihop mig med en kompis Xbox via en nätverkskabel och sedan spelade vi i "system link"-läge. Finns tydligen inte i alla spel, men vi hade bara Gears Of War och Halo 3, vilka båda funkade skitbra. @DimpZ: Ja, ingen av oss hade någon form av live. Redigerad 5 januari, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Kopplade ihop mig med en kompis Xbox via en nätverkskabel och sedan spelade vi i "system link"-läge. Finns tydligen inte i alla spel, men vi hade bara Gears Of War och Halo 3, vilka båda funkade skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Okej, att döma av din kunskap är det nog inget du ska göra själv. Hahaha, jadu, får nog hitta ett annat ställe. Vill inte betala 900. Går säkert få billigare om man bara hittar't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Han frågade om det gick att spela LAN utan live, så va fan menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Finns ju annars Xboxconnect som dom programen som låter dig köra över internet gratis. Man lurar Xbox:en att man köra LAN fast man spelar över internet. Hur väl dom funkar är väl ett musterium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Han frågade om det gick att spela LAN utan live, så va fan menar du? Den var mer menad åt dom som inte visste vad systemlink var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Kostar olika beroende på vilken dvdläsare du har, finns enkla guider som gör att du kan se vilken du har. Vissa är svårare att flasha (=dyrare), men runt 500 lär det nog kosta om du lämnar direkt i butik för flashning. Sen måste du ju ha en dvdbrännare som kan bränna rätt sorts skivor också, vilket är väldigt noga. Kolla igenom på forum hos Console osv. t.ex. för att se vad man behöver och hur mycket som behöver göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Jag älskar mitt Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Jag älskar mitt Xbox. Ok. --------- Kicken, det är nog inte det lättaste att göra med en bärbar, bättre att skicka in. Själv ska jag skicka det till nån lirare i Umeå som gör det för 300:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Jag älskar mitt Xbox. Jag älskar ditt Xbox. Nej nu vart det fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Finns ju annars Xboxconnect som dom programen som låter dig köra över internet gratis. Man lurar Xbox:en att man köra LAN fast man spelar över internet. Hur väl dom funkar är väl ett musterium Ungefär likadant som Hamachi gör är det väl? - ...lalalalala... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Ungefär likadant som Hamachi gör är det väl? - ...lalalalala... Ja, typ. LALALALA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Ja, typ. LALALALA Men suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Jag älskar ditt Xbox. Nej nu vart det fel. *Sitter på sängen med världens flin, håller tummarna så hårt jag kan och väntar på den första som ska börja asgarva åt ditt roliga skämt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 *Sitter på sängen med världens flin, håller tummarna så hårt jag kan och väntar på den första som ska börja asgarva åt ditt roliga skämt* *Gör detsamma fast åt ditt skämt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Ehm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Jag älskar mitt Xbox. Edit: Ja för er som ännu inte gjort det, vill, vågar och kan; Adda min Gamertag: GermanScientist Redigerad 6 januari, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Jag köpte assassins creed i dag !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Jag älskar mitt Xbox. Edit: Ja för er som ännu inte gjort det, vill, vågar och kan; Adda min Gamertag: GermanScientist Herregud, jag addar dig när jag startar boxen nästa gång. Edit: Min gamertag är Nonanin. Så ni vet azzå... ba. Redigerad 6 januari, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts