Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

1. Skaffa Live Silver. :mf_doof:

2.Du får se till att skaffa ett nätverk mellan datorn och din 360. Och ja, det funkar ypperligt bra. Spelar både DivX och Xvid nu efter den senaste uppdateringen.

Grejer du behöver:

Nätverkskabel/Trådlösadapter - Från 360 till router

Nätverkskabel/Trådlösadapter - Från dator till router

Xbox Live Silver/Guld

Windows Media Player 10/senare

-

När du är i dashboard på din 360 gå till Mediafliken och välj t.ex. Musik. Där kan du se att det finns knapp du kan trycka på som gör att du går in i din dator. Det står något i stil med, Console, Current Disc, Portable Device och sen ditt datornamn (t.ex. DINDATOR: Användarnamn). Mycket svårare än så är det inte. Glöm inte att lägga till grejerna i WMPs bibliotek bara.

All credit goes to Boomer of course. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Skaffa Live Silver. :mf_doof:

2.Du får se till att skaffa ett nätverk mellan datorn och din 360. Och ja, det funkar ypperligt bra. Spelar både DivX och Xvid nu efter den senaste uppdateringen.

Grejer du behöver:

Nätverkskabel/Trådlösadapter - Från 360 till router

Nätverkskabel/Trådlösadapter - Från dator till router

Xbox Live Silver/Guld

Windows Media Player 10/senare

-

När du är i dashboard på din 360 gå till Mediafliken och välj t.ex. Musik. Där kan du se att det finns knapp du kan trycka på som gör att du går in i din dator. Det står något i stil med, Console, Current Disc, Portable Device och sen ditt datornamn (t.ex. DINDATOR: Användarnamn). Mycket svårare än så är det inte. Glöm inte att lägga till grejerna i WMPs bibliotek bara.

Okej, ty. Men de där med msn, jag har xbox live guld men vart ska jag gå?

+

Funkar detta Gröt är intet gott.

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt xbox är elakt! Förut tankade jag GHIII demot, hängde sig efter en halvlåt, helt stumt, sen fick jag starta om. Tankade om, samma sak. Nu lånade jag det av en kompis, och samma sak händer på fullversionen också. Varför?

Sen laddade jag ner en uppdatering för ett tag sen, men nu måste jag tanka om videouppdateringar för att jag ska kunna kolla på filmer från min hårddisk, och det funkade innan uppdateringen, varför är det så?

Wakeup call! Tell me, tell me NOOOW!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor