Boomer Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 1. Skaffa Live Silver. 2.Du får se till att skaffa ett nätverk mellan datorn och din 360. Och ja, det funkar ypperligt bra. Spelar både DivX och Xvid nu efter den senaste uppdateringen. Grejer du behöver: Nätverkskabel/Trådlösadapter - Från 360 till router Nätverkskabel/Trådlösadapter - Från dator till router Xbox Live Silver/Guld Windows Media Player 10/senare - När du är i dashboard på din 360 gå till Mediafliken och välj t.ex. Musik. Där kan du se att det finns knapp du kan trycka på som gör att du går in i din dator. Det står något i stil med, Console, Current Disc, Portable Device och sen ditt datornamn (t.ex. DINDATOR: Användarnamn). Mycket svårare än så är det inte. Glöm inte att lägga till grejerna i WMPs bibliotek bara. All credit goes to Boomer of course. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) 1. Skaffa Live Silver. 2.Du får se till att skaffa ett nätverk mellan datorn och din 360. Och ja, det funkar ypperligt bra. Spelar både DivX och Xvid nu efter den senaste uppdateringen. Grejer du behöver: Nätverkskabel/Trådlösadapter - Från 360 till router Nätverkskabel/Trådlösadapter - Från dator till router Xbox Live Silver/Guld Windows Media Player 10/senare - När du är i dashboard på din 360 gå till Mediafliken och välj t.ex. Musik. Där kan du se att det finns knapp du kan trycka på som gör att du går in i din dator. Det står något i stil med, Console, Current Disc, Portable Device och sen ditt datornamn (t.ex. DINDATOR: Användarnamn). Mycket svårare än så är det inte. Glöm inte att lägga till grejerna i WMPs bibliotek bara. Okej, ty. Men de där med msn, jag har xbox live guld men vart ska jag gå? + Funkar detta Gröt är intet gott. Redigerad 1 januari, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 All credit goes to Boomer of course. Är du dum? Det där skrev jag ju själv!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Är du dum? Det där skrev jag ju själv!! Såg du inte ©-märket?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Såg du inte ©-märket?! Nej....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Nej....... Jag kräver 1,000,000kr om du ska få använda den texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) Jag kräver 1,000,000kr om du ska få använda den texten. LoL han snodde din text, sue him! men ska datorn vara på när man ska föra över musik? Redigerad 1 januari, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 LoL han snodde din text! men ska datorn vara på när man ska föra över musik? I belive so. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 LoL han snodde din text! men ska datorn vara på när man ska föra över musik? Du för inte över musik. Du streamar den från din dator, så ja, den ska vara på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Du för inte över musik. Du streamar den från din dator, så ja, den ska vara på. Så jag spelar låten på datorn oxå? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Så jag spelar låten på datorn oxå? eller? Naj. Har du någonsin varit inne på youtube? Där kollar du ju på filmer och sådant som ligger på en dator/server annanstans i världen. Det är exakt samma sak när du streamar din musik på din konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Okej, ty. Men de där med msn, jag har xbox live guld men vart ska jag gå? Funkar detta Gröt är intet gott. Sorry, men om man har xbox live guld går det inte att ha musik på den. Tråkigt? Javisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Sorry, men om man har xbox live guld går det inte att ha musik på den. Tråkigt? Javisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Mitt xbox är elakt! Förut tankade jag GHIII demot, hängde sig efter en halvlåt, helt stumt, sen fick jag starta om. Tankade om, samma sak. Nu lånade jag det av en kompis, och samma sak händer på fullversionen också. Varför? Sen laddade jag ner en uppdatering för ett tag sen, men nu måste jag tanka om videouppdateringar för att jag ska kunna kolla på filmer från min hårddisk, och det funkade innan uppdateringen, varför är det så? Wakeup call! Tell me, tell me NOOOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Alltså sparas låtarna/filmerna på xbox360:n? eller måste datorn vara på nästa gång oxå..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Alltså sparas låtarna/filmerna på xbox360:n? eller måste datorn vara på nästa gång oxå..? Ja, den måste alltid vara igång. Men du kan även rippa musik från CD-skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 (redigerad) Alltså sparas låtarna/filmerna på xbox360:n? eller måste datorn vara på nästa gång oxå..? Du spelar helt enkelt låtarna genom nätverket på Xboxet, jag tror att datorn måste vara igång. Edit, Bomaaaah, whyyyyyyyy? Redigerad 2 januari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Då har jag 3 frågor: 1. Gjorde du/ni det själv? 2. Vilken flash var det? 3. Vilken dvd-läsare har du/ni? Och jag förmodar att ni inte spelade då brända spel? 1. Lämnade in det hos en kille här i stan. 400 kr. 2. Vet ej. 3. Samsung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Okej då, sista frågan. Måste datorn ha internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Okej då, sista frågan. Måste datorn ha internet? Den måste vara kopplat till nätverket som din Xbox 360 är kopplad till. Men internet är inget krav... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts