Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Nej. Menar att siktet i fpsspel till konsol brukar ha siktet i mitten/huvudhöjd som default och har ofta en knapp så man kommer tillbaka med siktet i rätt höjd.

Em. Okay, kan inte säga att jag varit med om det sen N64. Men, vad skulle det göra för skillnad? Är exakt som att kolla runt med en mus, om man inte lider av parkinson. Dina argument är dåliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Em. Okay, kan inte säga att jag varit med om det sen N64. Men, vad skulle det göra för skillnad? Är exakt som att kolla runt med en mus, om man inte lider av parkinson. Dina argument är dåliga.

Det är långt ifrån likadant som att sikta med en mus. Du kan inte få den precisionen med en xboxkontroll som man kan få med en mus. Om det nu är så tar det antagligen längre tid för den som sitter med xboxkontrollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är långt ifrån likadant som att sikta med en mus. Du kan inte få den precisionen med en xboxkontroll som man kan få med en mus. Om det nu är så tar det antagligen längre tid för den som sitter med xboxkontrollen.

Synd att vi inte kan möta varandra. Skulle bli väldigt intressant att se mig vinna. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vad söta ni är. Ska inte blanda mig i det där.

Hur som helst. Ditt problem med MSN vem det nu var. Har samma, men lösningen är väl att ta bort "Logga in/Kom ihåg lösenord" så fort du loggar in på Live. Vet inte vart man gör det, men man kan säkert hitta det.

Sedan så vet jag som sagt inte än. CoD låter hur roligt som helst, men är tveksamt om jag gillar MP på konsol då jag aldrig kört det. Jag tror jag kommer köpa Bioshock först då. Tack iaf :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att vi inte kan möta varandra. Skulle bli väldigt intressant att se mig vinna. :huh:

Koppla in Kontrollern till PC and FIGHT! Fast det blir nog inte samma sak som när man spelar på 360, men kan alltid prova.

Måste dock hålla med Boomer om kontrollern. Har alltid hatat FPS till konsol pga av att jag inte klarar av att sikta, har fortfarrande problem, speciellt när man kör sniper.

Men i CoD 4 funkar det utmärkt! Hur bra som helst. Brukar oftast ligga i top 3 på matcherna man kör, visst jag har vant mig sedan jag testa betan, men jag presterar mycket bättre på 360 än på PC där det gick åt helvete.

Jag tycker man kan prestera lika bra med en kontroller som med mus och tangentbord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Koppla in Kontrollern till PC and FIGHT! Fast det blir nog inte samma sak som när man spelar på 360, men kan alltid prova.

Måste dock hålla med Boomer om kontrollern. Har alltid hatat FPS till konsol pga av att jag inte klarar av att sikta, har fortfarrande problem, speciellt när man kör sniper.

Men i CoD 4 funkar det utmärkt! Hur bra som helst. Brukar oftast ligga i top 3 på matcherna man kör, visst jag har vant mig sedan jag testa betan, men jag presterar mycket bättre på 360 än på PC där det gick åt helvete.

Jag tycker man kan prestera lika bra med en kontroller som med mus och tangentbord.

Träning och Vana :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju också bero på att det generellt sett är svårare motstånd online på PC än på konsol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

D:

---

Provade Simpsons demot idag. Det var faktiskt roligt, men svårt. Kändes heller inte som mitt typ av spel, men ändå så var det underhållande. Dock är det inte värt pengarna. Skulle köpa't för 200-300.

Vad skulle mane gentligen göra på det demot?

Det kom massor av mini-krusty och man skulle döda Donutkillen... men hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad skulle mane gentligen göra på det demot?

Det kom massor av mini-krusty och man skulle döda Donutkillen... men hur?

Precis. Döda donutkillen. Jag fattade inte föräns runt 10 minuter då jag såg luckan som han har på ryggen.

Tog sönder det, sen tog det tid att jag skulle fatta att det fanns en till lucka. Och så vidare :naughty:

Du ska skjuta på alla tre luckor han har på ryggen. En i taget och hoppa upp på dom och ta sönder hans elektronik :lol:

Alla minikrustys är så sjukt jobbiga. Skulle varit mycket bättre utan dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor