kicken Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Hur blir det med bilden/färgen/skärpan med CRT? Är det helt upp till vilken CRT det är eller är det nåt annat? (Kanske man borde slå till med en LCD nu i mellandagarna...) Bilden bra, färgen bra, skärpan bra. Skärpan är visserligen bättre på LCD, men det är inte en allt för stor skillnad. Visst, om du vill ha en LCD och har råd med en skulle jag inte banga, men det funkar lika bra på CRT. Det funkar bra på CRT också. Vi har ju haft denna diskution förut. Kommer inte ihåg. Det jag minns är att alla sagt att det är lika bra skaffa en vanlig Xbox om man ska köra på en CRT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Kommer inte ihåg. Det jag minns är att alla sagt att det är lika bra skaffa en vanlig Xbox om man ska köra på en CRT. Hahahahahah. Jo, du får ju verkligen samma spel eller ens prestanda då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Jag satt och spelade Gh3 med mina polare en kväll. Nästa dag när jag vaknar upp tänker jag sätta 100% på alla easy låtar. Startar xboxet... RED RING OF DOOM!!!!! Fan Överhettning eller? Det är fan förjävligt, jag har haft xboxet sen releasen och har aldrig haft några problem alls. Bara att skicka in den direkt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Jag satt och spelade Gh3 med mina polare en kväll. Nästa dag när jag vaknar upp tänker jag sätta 100% på alla easy låtar. Startar xboxet... RED RING OF DOOM!!!!! Fan Överhettning eller? Det är fan förjävligt, jag har haft xboxet sen releasen och har aldrig haft några problem alls. Bara att skicka in den direkt eller? Jepp, ring support och skicka in.. Om du har tur så får du den "Nya" versionen av Xbox360 och inte bara din gammla fast repererad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Jepp, ring support och skicka in.. Om du har tur så får du den "Nya" versionen av Xbox360 och inte bara din gammla fast repererad.. Jaja, får väl ta och göra det då. Lite konstigt att det händer just nu, kan va att det är väldigt varmt i mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Kan ni rekommendera några spel som liknar Blue Dragon, Eternal Sonata och Mass Effect:? Finns det många japanaska spel? Finns motsvarigheter på PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Jaja, får väl ta och göra det då. Lite konstigt att det händer just nu, kan va att det är väldigt varmt i mitt rum. Hur står Xbox:et? Är det några lufthål som är blockade? Tror i alla fall inte det är överhettning. I Xbox360 Manualen så finns det beskrivningar om olika Röda Ringar. Och överhettning har inte samma som "Ring of Death". BTW: Supporten kommer att be dig göra följande också(Petiga as):Starta Xbox:et utan nån Hårddisk eller minnes kortDra ut ALLA kontakter och låt stå i 30 minOm inte dom funkar kommer dom att hjälpa dig med inskickningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Hur står Xbox:et? Är det några lufthål som är blockade? Tror i alla fall inte det är överhettning. I Xbox360 Manualen så finns det beskrivningar om olika Röda Ringar. Och överhettning har inte samma som "Ring of Death". BTW: Supporten kommer att be dig göra följande också(Petiga as):Starta Xbox:et utan nån Hårddisk eller minnes kortDra ut ALLA kontakter och låt stå i 30 minOm inte dom funkar kommer dom att hjälpa dig med inskickningen.. Nejdå, inga hål blockade. Den ligger ner. 1, 3 och 4 lyser. Jaja, det kan jag kolla. Har testat att starta utan Hårddisk eller minnes kort, men hallå... dra ut kontakterna och låta den stå? Vad ska det hjälpa för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Linda in den i handdukar. http://youtube.com/watch?v=31tvXu34T8Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Linda in den i handdukar. http://youtube.com/watch?v=31tvXu34T8Q När man ser det där börjar man tänka vem som kom på det och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Linda in den i handdukar. http://youtube.com/watch?v=31tvXu34T8Q Om det där nu funkar så lär det inte bli långvarigt. Och jag har för mig att det bara funkar om den är överhettad från början, är min överhettad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Enda skillnaden mellan Silver och Gold är väl att man kan spela online med Gold? Man kan fortfarande ladda ner demon och köpa arcade grejs med Silver väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Yäääs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) Xbox Liver äger (Y) Min gamertag är: KickeeN Redigerad 29 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Nu har jag skaffat en Xbox 360 jag med... ser fram emot att spela Blue Dragon ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Åh, man kan inte annat än älska att man kan ladda ner gratis demos och på så sätt veta om man gillar spelet eller ej. Laddade ner både Kane & Lynch och Bioshock. K&L kändes inte alls bra. Siktet var dåligt och det kändes som det enda man gjorde var att skjuta. Var inte så roligt. Däremot var bioshock sjukt roligt. Grafiken i början var enastående bra. Kändes hur verkligt som helst. Mycket roligt var det också. Ska nog köpa det när jag får pengar. --- Har även försökt skaffa Windows Media Center, men inte lyckats. Det blir något strul hela tiden. Men jag fixade så man kunde se bilder, filmer, videos och lyssna på musik så det ska nog gå bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Hur streamar jag filmer direkt till mitt xbox 360? Eller ja, går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) Hur streamar jag filmer direkt till mitt xbox 360? Eller ja, går det? Det går. Det ska tydligen gå med Windows Media Center som jag försökte installera idag, men misslyckades. Kolla själv på www.xbox.com/pcsetup . Förstog inte och lyckades inte, men jag gjorde på ett annat sätt. Jag flyttade filmerna till "My Videos"-mappen. Så ändrade jag "Source" på xboxet så den streamar från datorn och inte från xboxets hårddisk. Där gick jag in i My Videos och tog fram filmen. Funkade perffa. Om jag minns rätt så måste du även aktivera "Mediadelning" i WMP 11:s bibliotek-meny. Redigerad 29 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) Du får se till att skaffa ett nätverk mellan datorn och din 360. Och ja, det funkar ypperligt bra. Spelar både DivX och Xvid nu efter den senaste uppdateringen. Grejer du behöver: Nätverkskabel/Trådlösadapter - Från 360 till router Nätverkskabel/Trådlösadapter - Från dator till router Xbox Live Silver/Guld Windows Media Player 10/senare - När du är i dashboard på din 360 gå till Mediafliken och välj t.ex. Musik. Där kan du se att det finns knapp du kan trycka på som gör att du går in i din dator. Det står något i stil med, Console, Current Disc, Portable Device och sen ditt datornamn (t.ex. DINDATOR: Användarnamn). Mycket svårare än så är det inte. Glöm inte att lägga till grejerna i WMPs bibliotek bara. © Redigerad 1 januari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Xbox Liver äger (Y) Min gamertag är: KickeeN Ja vist fan gör det. Satt uppe till halv nio i morse och körde Skate. på live. Skitkul, och jättemånga trevliga personer där. Vaknade nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts