Boomer Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Så där ja, Xboxen har verkligen varit över mina förväntningar när det gäller alla punkter! Frågan är ju om det är jag som är en ovan konsolanvändare eller... nej, så är det. Hade lite trassel med hemmabion och diverse sladdar som jag nämnt, men det är fixat nu och flyter på utan problem, spelupplevelsen är på topp, ljudet och grafiken otrolig. Det här med en trådlös kontroll som fungerar precis som en vanlig tv-kontroll är för mig väldigt nytt och otroligt användbart! Xbox Live och tillgängligheten att väldigt snabbt kunna ladda ner demon är också super, behöver nästan aldrig mer oroa mig för att köpa ett spel jag inte kommer tycka om. Xboxen har so far varit problemfri på alla punkter och enligt mig är den verkligen värd pengarna. Om ändå alla kunde vara så lyckliga. Har fortfarande inte fått mitt gamla konto att funka. Blir väl att ringa support imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Kan man kopiera filer från skiva/annat storage device som t.ex en kamera eller en mp3spelare för att lagra på Xbox'ns hdd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Man kan rippa CD-skivor. Annars så går det inte, om dom inte fixat det i höstuppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Kan man ladda ner en film och sedan kolla på den i xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Kan man se på vanliga xvid filmer på 360n på nåt sätt? Eller måste man krångla med converteraren och spendera timtals för att få över filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Kan man ladda ner en film och sedan kolla på den i xbox 360? Xbox 360 stödjer både Xvid och Divx. Men illegalnedladdning är ajjabajja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Man kan rippa CD-skivor. Annars så går det inte, om dom inte fixat det i höstuppdateringen. Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Hur gör man då? Man gör en VickeX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Man gör en VickeX. Hmm. "Du tror att allt du gör förknippas med dig hädanefter." ? Jag förstår inte hur man gör en VickeX (mao - min fråga: hur man rippar en cdskiva till xboxens hdd), så kan du förklara det för mig är du snäll? Borde inte jag veta om hur man gör någonting om det är "en VickeX"? Jo, det borde jag. Om det är så att jag tror att allt jag gör förknippas med mig. Men då skulle jag ju också veta om hur man gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Hmm. "Du tror att allt du gör förknippas med dig hädanefter." ? Jag förstår inte hur man gör en VickeX (mao - min fråga: hur man rippar en cdskiva till xboxens hdd), så kan du förklara det för mig är du snäll? Borde inte jag veta om hur man gör någonting om det är "en VickeX"? Jo, det borde jag. Om det är så att jag tror att allt jag gör förknippas med mig. Men då skulle jag ju också veta om hur man gjorde det. Hmm. Stoppa in din musikskiva i din 360. Simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Hmm. Stoppa in din musikskiva i din 360. Simpelt. Hmm och det måste alltså vara en vanlig musikskiva med bara mp3filer? T.ex ett köpt album? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 (redigerad) Hmm och det måste alltså vara en vanlig musikskiva med bara mp3filer? T.ex ett köpt album? Yes. Men du kan ju även streama din musik från datorn till konsollen. Redigerad 22 december, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 http://www.gametrailers.com/player/13522.html yeah xbox 360!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 http://www.gametrailers.com/player/13522.html yeah xbox 360!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Man gör en VickeX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Hur funkar 360'n med CRT-tv? Blir texten lite konstig, som med PS3 & CRT? Har nämligen börjat fundera på om 360 inte vore ett bättre komplement till datorn än PS3n. Eternal Sonata och Blue Dragon verkar så bra Mass Effect likså. Redigerad 27 december, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Same shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Hur funkar 360'n med CRT-tv? Blir texten lite konstig, som med PS3 & CRT? Har nämligen börjat fundera på om 360 inte vore ett bättre komplement till datorn än PS3n. Eternal Sonata och Blue Dragon verkar så bra Mass Effect likså. 360'n funkar perfekt till CRT-tv. Jag kör själv och är sjukt nöjd. Enda nackdelen som du säger är att texten kan bli för liten och det är svårt att läsa ibland och vid vissa tillfällen åker texten liksom ur sidokanten, men det är ett så litet problem som jag inte stör mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 360'n funkar perfekt till CRT-tv. Jag kör själv och är sjukt nöjd. Enda nackdelen som du säger är att texten kan bli för liten och det är svårt att läsa ibland och vid vissa tillfällen åker texten liksom ur sidokanten, men det är ett så litet problem som jag inte stör mig på. Hur blir det med bilden/färgen/skärpan med CRT? Är det helt upp till vilken CRT det är eller är det nåt annat? (Kanske man borde slå till med en LCD nu i mellandagarna...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Det funkar bra på CRT också. Vi har ju haft denna diskution förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts