Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Så där ja, Xboxen har verkligen varit över mina förväntningar när det gäller alla punkter! Frågan är ju om det är jag som är en ovan konsolanvändare eller... nej, så är det. Hade lite trassel med hemmabion och diverse sladdar som jag nämnt, men det är fixat nu och flyter på utan problem, spelupplevelsen är på topp, ljudet och grafiken otrolig.

Det här med en trådlös kontroll som fungerar precis som en vanlig tv-kontroll är för mig väldigt nytt och otroligt användbart! Xbox Live och tillgängligheten att väldigt snabbt kunna ladda ner demon är också super, behöver nästan aldrig mer oroa mig för att köpa ett spel jag inte kommer tycka om.

Xboxen har so far varit problemfri på alla punkter och enligt mig är den verkligen värd pengarna.

Om ändå alla kunde vara så lyckliga.

Har fortfarande inte fått mitt gamla konto att funka. Blir väl att ringa support imorgon. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man gör en VickeX. >_<

Hmm.

"Du tror att allt du gör förknippas med dig hädanefter." ?

Jag förstår inte hur man gör en VickeX (mao - min fråga: hur man rippar en cdskiva till xboxens hdd), så kan du förklara det för mig är du snäll?

Borde inte jag veta om hur man gör någonting om det är "en VickeX"? Jo, det borde jag. Om det är så att jag tror att allt jag gör förknippas med mig. Men då skulle jag ju också veta om hur man gjorde det. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.

"Du tror att allt du gör förknippas med dig hädanefter." ?

Jag förstår inte hur man gör en VickeX (mao - min fråga: hur man rippar en cdskiva till xboxens hdd), så kan du förklara det för mig är du snäll?

Borde inte jag veta om hur man gör någonting om det är "en VickeX"? Jo, det borde jag. Om det är så att jag tror att allt jag gör förknippas med mig. Men då skulle jag ju också veta om hur man gjorde det. :confused:

Hmm.

Stoppa in din musikskiva i din 360. Simpelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur funkar 360'n med CRT-tv?

Blir texten lite konstig, som med PS3 & CRT?

Har nämligen börjat fundera på om 360 inte vore ett bättre komplement till datorn än PS3n. Eternal Sonata och Blue Dragon verkar så bra :mf_doof:

Mass Effect likså.

360'n funkar perfekt till CRT-tv. Jag kör själv och är sjukt nöjd.

Enda nackdelen som du säger är att texten kan bli för liten och det är svårt att läsa ibland och vid vissa tillfällen åker texten liksom ur sidokanten, men det är ett så litet problem som jag inte stör mig på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

360'n funkar perfekt till CRT-tv. Jag kör själv och är sjukt nöjd.

Enda nackdelen som du säger är att texten kan bli för liten och det är svårt att läsa ibland och vid vissa tillfällen åker texten liksom ur sidokanten, men det är ett så litet problem som jag inte stör mig på.

Hur blir det med bilden/färgen/skärpan med CRT?

Är det helt upp till vilken CRT det är eller är det nåt annat?

(Kanske man borde slå till med en LCD nu i mellandagarna...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor