Remoob Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) När kommer detta spel ut? skitsamma Release 2008-03-28 ny sida Redigerad 12 december, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 När kommer detta spel ut? niw pejg Release:2008-03-28 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Någon som vet ett bra rpg spel? helst first person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Någon som vet ett bra rpg spel? helst first person. Antar att jag ska svara på denna också. The Elder Scroll IV: Oblivion Ej Firstperson: Eternal Sonata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Antar att jag ska svara på denna också. The Elder Scroll IV: Oblivion Ej Firstperson: Eternal Sonata Kul att du svarar på dina egna frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Kul att du svarar på dina egna frågor. Så kul att du kan suga min tå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Kul att du svarar på dina egna frågor. Så kul att du kan suga min tå. Redigerad 12 december, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Vilka då? Kane and Lynch Assassins Creed CoD 4 NFS Pro Street Fifa 08 NHL 08 Gears of War Halo 3 Skate NBA Live 08 Splinter Cell - Double Agent NBA 2K8 Har dock inte hunnit testa alla än! Skönt att man är ledig nu! Redigerad 12 december, 2007 av den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Kane and Lynch Assassins Creed CoD 4 NFS Pro Street Fifa 08 NHL 08 Gears of War Halo 3 Skate NBA Live 08 Splinter Cell - Double Agent NBA 2K8 Har dock inte hunnit testa alla än! Skönt att man är ledig nu! Varför köpte du så många spel på en gång och hur mycket pengar har du lagt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Varför köpte du så många spel på en gång och hur mycket pengar har du lagt ut? Jaaaaa...... Köpte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Jaaaaa...... Köpte... j00 r a pirate! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) Ska köpa det här istället. Förhoppningsvis om några dagar. http://www.ebgames.se/img/holidayBundleSE.jpg Edit: Trodde det var en bild för varje, oh well. Länklänkar istället: http://www.ebgames.se/bundle.asp (längst ner på sidan) Redigerad 14 december, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Åkte hela vägen in till EB Games i Gävle idag med tåget. Hade med mig min gamla Premium och ett gäng med spel. När jag väl är inne i butiken och har slängt upp låden på disken så säger han att det fattas en kabel. Den förbannade nätverkskabeln. Min respons till detta var "Du skojar....". Fick inte ens gå till butiken mitt emot som säljer sånt och köpa en utan nu måste jag åka tillbaka imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Åkte hela vägen in till EB Games i Gävle idag med tåget. Hade med mig min gamla Premium och ett gäng med spel. När jag väl är inne i butiken och har slängt upp låden på disken så säger han att det fattas en kabel. Den förbannade nätverkskabeln. Min respons till detta var "Du skojar....". Fick inte ens gå till butiken mitt emot som säljer sånt och köpa en utan nu måste jag åka tillbaka imorgon. Vaa?? Bara för nätverks kabel.. surt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Vaa?? Bara för nätverks kabel.. surt Mm. Men som tur är så känner man en del folk i gävle och fick lämna konsollen där tills imorgon. Men jag lämnade in 8st andra spel (tror det var 8). Fick 470kr för dom. Så nu har jag pengar till en ny kontroll eller ett nytt spel. Funderar lite på CoD4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Mm. Men som tur är så känner man en del folk i gävle och fick lämna konsollen där tills imorgon. Men jag lämnade in 8st andra spel (tror det var 8). Fick 470kr för dom. Så nu har jag pengar till en ny kontroll eller ett nytt spel. Funderar lite på CoD4. Lämnade du in 8 stycken 360-spel och fick 470kr för dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Lämnade du in 8 stycken 360-spel och fick 470kr för dom? EB-återbetalning (eller vad man ska säga) suger. Vet att man får skitdåligt betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Lämnade du in 8 stycken 360-spel och fick 470kr för dom? Ska kolla kvittot. Hold on. 5st 360 och 3st Xbox. Plus att de flesta var jätte gamla. Men oh well. Hade ingen bättre användning för dom då jag inte spelade dom ändå. Jag är inte bitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Är det bara jag som tycker att Kane and Lynch var jävligt kort? Jag klarar ut det ikväll och jag började klockan 19.Well well! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Måste man aktivera xbox live på en gång? kan man vänta lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts