Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Åkte hela vägen in till EB Games i Gävle idag med tåget. Hade med mig min gamla Premium och ett gäng med spel. När jag väl är inne i butiken och har slängt upp låden på disken så säger han att det fattas en kabel. Den förbannade nätverkskabeln. Min respons till detta var "Du skojar....". Fick inte ens gå till butiken mitt emot som säljer sånt och köpa en utan nu måste jag åka tillbaka imorgon. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åkte hela vägen in till EB Games i Gävle idag med tåget. Hade med mig min gamla Premium och ett gäng med spel. När jag väl är inne i butiken och har slängt upp låden på disken så säger han att det fattas en kabel. Den förbannade nätverkskabeln. Min respons till detta var "Du skojar....". Fick inte ens gå till butiken mitt emot som säljer sånt och köpa en utan nu måste jag åka tillbaka imorgon. :mf_doof:

Vaa??

Bara för nätverks kabel.. surt :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm. Men som tur är så känner man en del folk i gävle och fick lämna konsollen där tills imorgon. Men jag lämnade in 8st andra spel (tror det var 8). Fick 470kr för dom. Så nu har jag pengar till en ny kontroll eller ett nytt spel. Funderar lite på CoD4. :mf_doof:

Lämnade du in 8 stycken 360-spel och fick 470kr för dom? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor