LMG Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Ska nog skaffa ett 360 snart, det blir nog ett Arcade, är det något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Ska nog skaffa ett 360 snart, det blir nog ett Arcade, är det något att ha? Beror på vad du är ute efter. Jag skulle hellre välja Premium. Mkt bättre än arcade och inte så stor prisskillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Beror på vad du är ute efter. Jag skulle hellre välja Premium. Mkt bättre än arcade och inte så stor prisskillnad. Är inte "Arcarde" en Premium med ett minnes kort full med Arcarde spel??? Annars måste en annons jag såg varit fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Imorrn ska jag åka och köpa en krysslåda 360! Me is so happy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Är inte "Arcarde" en Premium med ett minnes kort full med Arcarde spel??? Annars måste en annons jag såg varit fel.. En Arcade är en Premium, utan hårddisk, snygg framsida (som är ful ändå ), med 5 arcadespel. Ganska värdelöst utan HDD, Live blir ju knappt någåt att ha då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Namn: Viktor *** Personnummer: *********** Gatuadress: *********** Postnummer och ort: ************ Telefon: *********** Mobiltelefon: ********* E-postadress: XvickeX@Spray.se Beställning: 1 st à 3099 kr Xbox 360 Basenhet - Premium Version [360] Betalsätt: Faktura (14 dagar) Fraktsätt: Brev / Postpaket Frakt: 79 kr Totalsumma (inkl. moms 635.6 kr) : 3178 kr Ganska bra, eller? Redigerad 11 december, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Inga spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Inga spel? Hoppas på att få Halo 3 i julklapp, sedan ska jag även boka GTA IV och köpa Skate eller NFS: Pro Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Hoppas på att få Halo 3 i julklapp, sedan ska jag även boka GTA IV och köpa Skate eller NFS: Pro Street. Ta något roligt istället. Typ... Gears of War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Var det inte så att PS3 är fysiskt sett starkare. Men tekniken i den är inte lika bra som PS3. Alltså dom utnyttjar inte konsollen 100%... Men som i filmen har ju Xbox 360 MYCKET bättre Contrast/Skugg förmåga. Lite bättre texturer också.. EDIT: Nu när jag kollar på filmen som Tackelberry länkade till så har (I början) människorna bättre bumps i ansiktet. Nånting med rynkorna.. PS3 är kraftigare och fetare på i stort sett alla punkter, på pappret. Men när det väl kommer till kritan så är 360 och PS3 i stort sett lika, grafiskt. Men enligt uppgifter från utvecklare är 360 MYCKET lättare att arbeta med, och PS3 extremt mycket svårare. Därför har PS3 inte "snyggare" spel än 360, den kommer (troligtvis) att dra ifrån 360 marginellt i slutet av denna konsollgeneration (dvs. när det är dags att köpa nytt). Redigerad 11 december, 2007 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Ta något roligt istället. Typ... Gears of War. Så dem är inte roliga? Nåja, vi får väl se vad som händer när jag köper 360'n. Jag bara kollade för priset nu. Ska köpa på mellandagarna. Någon som vet om även internetbutiker har rea? Skulle vara kul, men jag köper en 360 iaf. Tycker båda de spelen verkar bra. Men du har väl varit ganska NFS-älsk.. nånting. Ganska... Du har väl gillat NFS ganska mycket? Är inte Pro Street bra? Tycker det verkar väldigt snyggt och ganska roligt. Vet inte om det är bättre än Underground 1/2/Carbon som är roliga. Men verkar värt att köpas iaf. Samma med Skate. Gears Of War ska ju komma till PC också. Jag vet inte riktigt om jag gillar det heller. Vad handlar det om, hur är gameplay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Så dem är inte roliga? Nåja, vi får väl se vad som händer när jag köper 360'n. Jag bara kollade för priset nu. Ska köpa på mellandagarna. Någon som vet om även internetbutiker har rea? Skulle vara kul, men jag köper en 360 iaf. Tycker båda de spelen verkar bra. Men du har väl varit ganska NFS-älsk.. nånting. Ganska... Du har väl gillat NFS ganska mycket? Är inte Pro Street bra? Tycker det verkar väldigt snyggt och ganska roligt. Vet inte om det är bättre än Underground 1/2/Carbon som är roliga. Men verkar värt att köpas iaf. Samma med Skate. Gears Of War ska ju komma till PC också. Jag vet inte riktigt om jag gillar det heller. Vad handlar det om, hur är gameplay? Om du gillar krigsspel som inte handlar om krig, eh, dålig förklaring. Du leder ett team mot nå¨gonting och det är orealistiskt som bara den. Nee, någon anna får förklara. Angående NFS. Most Wanted är bäst. Case Closed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Ta något roligt istället. Typ... Gears of War. Glöm inte att det som är roligt i dina ögon kanske inte är roligt i en annan persons ögon och vice versa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Så dem är inte roliga? Nåja, vi får väl se vad som händer när jag köper 360'n. Jag bara kollade för priset nu. Ska köpa på mellandagarna. Någon som vet om även internetbutiker har rea? Skulle vara kul, men jag köper en 360 iaf. Tycker båda de spelen verkar bra. Men du har väl varit ganska NFS-älsk.. nånting. Ganska... Du har väl gillat NFS ganska mycket? Är inte Pro Street bra? Tycker det verkar väldigt snyggt och ganska roligt. Vet inte om det är bättre än Underground 1/2/Carbon som är roliga. Men verkar värt att köpas iaf. Samma med Skate. Gears Of War ska ju komma till PC också. Jag vet inte riktigt om jag gillar det heller. Vad handlar det om, hur är gameplay? För några dagar sen kunde man beställa en xbox 360 premium + assassin creed + halo 3 för 2934 kr på elgiganten, dom tog bort det efter 2 -3dagar. Man kan kolla där ibland om dom tar tbx det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Så dem är inte roliga? Nåja, vi får väl se vad som händer när jag köper 360'n. Jag bara kollade för priset nu. Ska köpa på mellandagarna. Någon som vet om även internetbutiker har rea? Skulle vara kul, men jag köper en 360 iaf. Tycker båda de spelen verkar bra. Men du har väl varit ganska NFS-älsk.. nånting. Ganska... Du har väl gillat NFS ganska mycket? Är inte Pro Street bra? Tycker det verkar väldigt snyggt och ganska roligt. Vet inte om det är bättre än Underground 1/2/Carbon som är roliga. Men verkar värt att köpas iaf. Samma med Skate. Gears Of War ska ju komma till PC också. Jag vet inte riktigt om jag gillar det heller. Vad handlar det om, hur är gameplay? Nej jag gillar absolut inte Pro Street. Den goa arkadkänslan är totalt borta och dom har försökt göra det så realistiskt som möjligt med dom löjligaste skademodellerna jag någonsin sett. Sen så finns GoW redan till PC. @Lajnux. Alla älskar och avgudar mig och gör precis som jag säger. Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Alla älskar och avgudar mig och gör precis som jag säger. Nuff said. Inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Inte jag. Nä, du avgudar nog mer någon åt Kapten Haddocks håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Så igår var jag och hämta mitt Xbox-360! När jag kom hade jag 12 spel redan hemma liggandes och vänta på mig.. Och idag är jag sjuk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Så igår var jag och hämta mitt Xbox-360! När jag kom hade jag 12 spel redan hemma liggandes och vänta på mig.. Och idag är jag sjuk.. Vilka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) 2008-03-28 vafan dubblpost? sorry sorry Redigerad 12 december, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts