Merkky Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 De tog även EA SPORTS spelen för mig, trots att det stod i reklamen att sådana inte kunde bytas in. Så har du några, chansa och ta med dom. Men man kan väl sälja spel till dom? Så, dom kanske bara tog det som att du sålde dom sen fick du affärskrediter för dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jaa! Kunde inte vänta tills Lördag utan skaffade mitt kära Xbox idag Sjukt glad just nu. Konsolen är fin och kontrollen detsamma. Det som glädjer mig mest är den trådlösa kontrollen (åh herregud vad skönt) och att man kan stänga av konsolen med ett knapptryck på kontrollen. Fick med två spel med mitt premium. Viva pinata och Forza Motorsport 2. Visst, dåliga spel, men dom duger. Viva pinata är ett barnspel för typ 9-åringar och FM 2 är ett bra bilspel. På lördag ska jag köpa Assasin's Creed. Såg även Kane & Lynch(?) eller vad det hette. Omslaget såg rätt tjysst ut, så ska kolla närmare och se om det är ett givet köp. Well. Summan gick på 1240 kr. Fick lite rabatt på två spel samt två minneskort I alla fall, sjukt nöjd Gjorde du det på Tuna Park??? Ska dit imorgon. Har dom kvar det för 800? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Gjorde du det på Tuna Park??? Ska dit imorgon. Har dom kvar det för 800? Jepp, på Tuna Park. Ehm, jag är inte så säker. Dom hade tre kvar när jag ringde och när jag kom dit så sa han ifall jag hette Frost, men jag hade bokat på mitt efternamn. Så du borde ringa och fråga först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Jepp, på Tuna Park. Ehm, jag är inte så säker. Dom hade tre kvar när jag ringde och när jag kom dit så sa han ifall jag hette Frost, men jag hade bokat på mitt efternamn. Så du borde ringa och fråga först Får väl göra så imornn då. HOPPAS DET FINNS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Får väl göra så imornn då. HOPPAS DET FINNS! Om du har tur är det den sista kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 mitt saints row funkar inte.. jag kommer till första laddnings skärmen men den försvinner aldrig? och de e inge skit på skivan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Nu sitter jag här med mitt helt nya fina Xbox-360. Så hade jag skrivit om inte dom på EBGames i Eskilstuna hade varit bokade............ Så nu säljer jag PS2:et och köper ett Xbox på Console istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Nu sitter jag här med mitt helt nya fina Xbox-360. Så hade jag skrivit om inte dom på EBGames i Eskilstuna hade varit bokade............ Så nu säljer jag PS2:et och köper ett Xbox på Console istället. Synd :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 finns det något spel som e ett måste till xbox 360? Jag har: saints row (funkar inte) viva pinata froza motorsport 2 rainbow six vegas test drive far cry predetador cod 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 finns det något spel som e ett måste till xbox 360? Jag har: saints row (funkar inte) viva pinata froza motorsport 2 rainbow six vegas test drive far cry predetador cod 4 Måste och måste. Finns väl inga riktiga höjdare just nu. Assasins Creed är väl riktigt bra annars, men om det är ett måste vet jag inte. Dock kommer det komma tunga titlar framöver. GTA IV, Mafia 2 osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 finns det något spel som e ett måste till xbox 360? Gears of War, vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Mycket nytt till 360 nu i december. Vi har den megastorasuperduperüberuppdateringen som ska ge Divx och Xvid stöd som har kommit ut idag och sen såklart Video Marketplace som kommer till England, Frankrike och Fyskland den 11 december. Jag är glad. Redigerad 4 december, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 finns det något spel som e ett måste till xbox 360? Jag har: saints row (funkar inte) viva pinata froza motorsport 2 rainbow six vegas test drive far cry predetador cod 4 Jag har hört att jag "måste" skaffa Halo 3 och Gears of War, så de var de två första jag beställde (sammanlagt bara 698 kr). Sen har jag kompisar som säger att jag även bör skaffa Assasins Creed och Skate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag ska köpa min 360 på mellandagsrean. Inte för att jag vet om internetaffärerna brukar ha rea, men jag ska iaf vänta tills då. Sedan ska jag boka GTA IV: Special edition och önska mig Halo 3 i jewlklapp. Har väntat ganska länge på den här jäkla "Xbox" nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag har hört att jag "måste" skaffa Halo 3 och Gears of War, så de var de två första jag beställde (sammanlagt bara 698 kr). Sen har jag kompisar som säger att jag även bör skaffa Assasins Creed och Skate. Har du tålamodet att sitta och försöka om och om igen med samma saker så är Skate. någonting för dig då man relativt ofta stöter på det här problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Har inte varit så mycket på forumet nu, kan dock säga. Att jag i lördags var inne och bytte ut mitt PS2 till en 360 Premium och att jag sitter klistrad framför forza 2 nu, ska göra en beställning på ett gäng spel. Någon som kan föreslå något? Skate är redan spikat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Har inte varit så mycket på forumet nu, kan dock säga. Att jag i lördags var inne och bytte ut mitt PS2 till en 360 Premium och att jag sitter klistrad framför forza 2 nu, ska göra en beställning på ett gäng spel. Någon som kan föreslå något? Skate är redan spikat... Haha, likadant som jag då Nej, men vad gillar du? Skate, Halo 3, GoW, Assasins Creed (som jag själv äger). Gillar inget av dom förutom AC, men visst, beror på vad du gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Yup, as suspected Microsoft is adding IPTV to the Xbox 360. They're way light on details, but during tonight's Microsoft keynote Robbie Bach gave a sneak peek at a new service called IPTV on Xbox 360. Like we guessed, the service will offer live streaming broadcasts, and do stuff like let you play a game on Xbox Live while recording a show in the background. Någon som vet andra grejer dom ska lägga till? sjlv ska jag köpa xbox 360 nästa fredag. Har tänkt o köpa gears of war(har redan klarat ut) så jag kan köra med en vän, men sen så såg jag assassian creed(stavning?) fan va skönt de såg ut oxå! vad tycker ni jag ska köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Någon som vet andra grejer dom ska lägga till? sjlv ska jag köpa xbox 360 nästa fredag. Har tänkt o köpa gears of war(har redan klarat ut) så jag kan köra med en vän, men sen så såg jag assassian creed(stavning?) fan va skönt de såg ut oxå! vad tycker ni jag ska köpa? Well duh.. om du ska leka Boomerkopia så måste du ju gilla samma spel som jag. Halo 3 såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Någon som vet andra grejer dom ska lägga till? sjlv ska jag köpa xbox 360 nästa fredag. Har tänkt o köpa gears of war(har redan klarat ut) så jag kan köra med en vän, men sen så såg jag assassian creed(stavning?) fan va skönt de såg ut oxå! vad tycker ni jag ska köpa? Om du har redan klarat ut GOW, så tycker jag du ska köpa AC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts