Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Jaa! Kunde inte vänta tills Lördag utan skaffade mitt kära Xbox idag :P:D

Sjukt glad just nu. Konsolen är fin och kontrollen detsamma. Det som glädjer mig mest är den trådlösa kontrollen (åh herregud vad skönt) och att man kan stänga av konsolen med ett knapptryck på kontrollen. Fick med två spel med mitt premium. Viva pinata och Forza Motorsport 2. Visst, dåliga spel, men dom duger. Viva pinata är ett barnspel för typ 9-åringar och FM 2 är ett bra bilspel. På lördag ska jag köpa Assasin's Creed. Såg även Kane & Lynch(?) eller vad det hette. Omslaget såg rätt tjysst ut, så ska kolla närmare och se om det är ett givet köp.

Well. Summan gick på 1240 kr. Fick lite rabatt på två spel samt två minneskort :confused:

I alla fall, sjukt nöjd :mf_doof:

Gjorde du det på Tuna Park???

Ska dit imorgon. Har dom kvar det för 800? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

finns det något spel som e ett måste till xbox 360?

Jag har:

saints row (funkar inte)

viva pinata

froza motorsport 2

rainbow six vegas

test drive

far cry predetador

cod 4

Måste och måste. Finns väl inga riktiga höjdare just nu. Assasins Creed är väl riktigt bra annars, men om det är ett måste vet jag inte. Dock kommer det komma tunga titlar framöver. GTA IV, Mafia 2 osv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

finns det något spel som e ett måste till xbox 360?

Jag har:

saints row (funkar inte)

viva pinata

froza motorsport 2

rainbow six vegas

test drive

far cry predetador

cod 4

Jag har hört att jag "måste" skaffa Halo 3 och Gears of War, så de var de två första jag beställde (sammanlagt bara 698 kr). Sen har jag kompisar som säger att jag även bör skaffa Assasins Creed och Skate.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört att jag "måste" skaffa Halo 3 och Gears of War, så de var de två första jag beställde (sammanlagt bara 698 kr). Sen har jag kompisar som säger att jag även bör skaffa Assasins Creed och Skate.

Har du tålamodet att sitta och försöka om och om igen med samma saker så är Skate. någonting för dig då man relativt ofta stöter på det här problemet. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte varit så mycket på forumet nu, kan dock säga. Att jag i lördags var inne och bytte ut mitt PS2 till en 360 Premium och att jag sitter klistrad framför forza 2 nu, ska göra en beställning på ett gäng spel. Någon som kan föreslå något? Skate är redan spikat...

:naughty:

Haha, likadant som jag då :D

Nej, men vad gillar du?

Skate, Halo 3, GoW, Assasins Creed (som jag själv äger).

Gillar inget av dom förutom AC, men visst, beror på vad du gillar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yup, as suspected Microsoft is adding IPTV to the Xbox 360. They're way light on details, but during tonight's Microsoft keynote Robbie Bach gave a sneak peek at a new service called IPTV on Xbox 360. Like we guessed, the service will offer live streaming broadcasts, and do stuff like let you play a game on Xbox Live while recording a show in the background.

Någon som vet andra grejer dom ska lägga till? sjlv ska jag köpa xbox 360 nästa fredag. Har tänkt o köpa gears of war(har redan klarat ut) så jag kan köra med en vän, men sen så såg jag assassian creed(stavning?) fan va skönt de såg ut oxå! vad tycker ni jag ska köpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet andra grejer dom ska lägga till? sjlv ska jag köpa xbox 360 nästa fredag. Har tänkt o köpa gears of war(har redan klarat ut) så jag kan köra med en vän, men sen så såg jag assassian creed(stavning?) fan va skönt de såg ut oxå! vad tycker ni jag ska köpa?

Well duh.. om du ska leka Boomerkopia så måste du ju gilla samma spel som jag. Halo 3 såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du har redan klarat ut GOW, så tycker jag du ska köpa AC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor