Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Kollade på Ebgames erbjudande. http://www.ebgames.se/xboxTradein.asp

Jag ska göra det, men vilket utav dom ska man ta?, funderar mellan Det första för 799:-, eller om man ska satsa på Premium där Forza hänger med också för 1499:-???

Nån som kan?

Jag hade inte bangat om det var en PS3 man fick. Men aldrig för en xbox. Bläh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade inte bangat om det var en PS3 man fick. Men aldrig för en xbox. Bläh.

Nödvändigt inlägg. Njet.

En fråga.bara.

Måste man köpa minneskort till 360 premium eller något som liknar minneskort eller är det inbyggd hårddisk där allt sparas?

Du får ju med hårddisken, som man kan byta ut senare mot en större. Bara att trycka på en knapp så låtsar den. Den sitter nämligen på utsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nu har jag bestämt mig att välja mellan två spel.

Assasins Creed eller Splinter Cell Double Agent. Dock blev jag riktigt osäker när Lajnux sa hur kort det var och att man kunde klara ut det på en dag. Dock har jag alltid gillat Splinter Cell och spelet har trots allt fått en 8.5 i betyg från Gamespot. Däremot är Assasins Creed ett lyckat köp och det ser ut att vara riktigt bra, men jag är osäker om det är just det spelet jag vill ha och jag har inte råd att köpa båda. Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De tog även EA SPORTS spelen för mig, trots att det stod i reklamen att sådana inte kunde bytas in. Så har du några, chansa och ta med dom.

Har inga, men tack ändå. Tror du förresten dom tar PC-spel som är köpta utomlands? Och PS1-spel? Vet att det jag inte lär få mer än en tjuga för ett spel, men tillsammans kanske det blir hundra och pengar är pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte så att de även tar emot EA Sports spel om man har 5 andra spel? Tror inte att det är någon mening att "chansa" med EA Sports spel, men om ni har dessa spel utöver de fem andra ska det inte vara något problem att få de inbytta.

Jo det var så jag menade, det är lika bra att ta med allt man har.

emo, jag skulle hellre också ha ett PS3. Dock kostar det alldeles för mycket för mig just nu, detta erbjudande kom väldigt passande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni ser, Dem vill t.o.m. ha in gammla ps2 för att få bort dem bedrövliga xbox360, you wanna be cool don't you?! buy a Playstation.

Men jesus kristus, finns inte ett spelbart spel till skiten än (okej, där ljög jag kanske då jag allra hastigast har spelat Assassin's Creed, dock ska det vara enormt repetetivt och inget direkt mästerverk i jämförelse med hypen). Och det är inte direkt så att det spelet inte finns till Xbox360.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jesus kristus, finns inte ett spelbart spel till skiten än (okej, där ljög jag kanske då jag allra hastigast har spelat Assassin's Creed, dock ska det vara enormt repetetivt och inget direkt mästerverk i jämförelse med hypen). Och det är inte direkt så att det spelet inte finns till Xbox360.

Vänta bara till priset är sänkt och spelen börjar komma in, då kommer ps3 rocka sockorna ur xbox :naughty:

fast seriöst, jag vill ha en 360 också men har inte råd, ps3:an gjorde mig fattig!

Och det du sa om assassins är sant, väldigt repetetivt och det går inte ens upp mot hälften av hypen, men det va ett bra spel, jag gillade det. fasst det är synd att ps3 versionen hade en freeze bugg som gjorde att gubben frös till men resten av omgivningen fortsatte som vanligt så du hade fel. inte ens assassins är helt spelbart... :lol:

tacklarbäret: det var ju synd.. när du väll skaffar ett kan vi bli playstation buddies

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa! Kunde inte vänta tills Lördag utan skaffade mitt kära Xbox idag :P:)

Sjukt glad just nu. Konsolen är fin och kontrollen detsamma. Det som glädjer mig mest är den trådlösa kontrollen (åh herregud vad skönt) och att man kan stänga av konsolen med ett knapptryck på kontrollen. Fick med två spel med mitt premium. Viva pinata och Forza Motorsport 2. Visst, dåliga spel, men dom duger. Viva pinata är ett barnspel för typ 9-åringar och FM 2 är ett bra bilspel. På lördag ska jag köpa Assasin's Creed. Såg även Kane & Lynch(?) eller vad det hette. Omslaget såg rätt tjysst ut, så ska kolla närmare och se om det är ett givet köp.

Well. Summan gick på 1240 kr. Fick lite rabatt på två spel samt två minneskort :P

I alla fall, sjukt nöjd :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor