Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Imorron är det troligen dags.

Jag ska köpa en 360 (PS3 blir det nästa år, när det finns mer spel :doh:)

Detta ska jag köpa;

Amped 3 - [360] 1 st á 199 kr

Burnout 4 - Revenge - [360] 1 st á 199 kr

Dead or Alive 4 - Classics - [360] 1 st á 199 kr

Gears of War - [360] 1 st á 349 kr

Microsoft - Xbox 360 Faceplate - Test Drive - [360] 1 st á 29 kr

Microsoft - Xbox Live 360 Guldkort i 12 månader - Halo 3 Edition - [360] 1 st á 449 kr

Microsoft - Xbox 360 Play and Charge Kit - [360] 1 st á 199 kr

PGR 3 - Project Gotham Racing 3 - [360] 1 st á 169 kr

Saints Row - Classics - [360] 1 st á 299 kr

Xbox 360 Basenhet - Premium Value Bundle (Forza Motorsport 2 + Viva Piñata) - [360] 1 st á 3389 kr

Något som jag borde lägga till eller ta bort?

Funderar på att ta bort Play and Charge Kit iomed att jag har en vanlig batteriladdare hemma, som jag kan ladda baterierna i.

Nya spel kommer väl till jul, men tills dess nöjer jag mig med detta.

Sen struntar jag i om jag har HDMI eller ej, jag kommer ändå inte skaffa en 1080p TV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter Kebabs fantastiska meddelande i TROMS-tråden måste jag då fråga en sak.

Första spelet till konsolen kommer alltid bli ihågkommet. På mitt PS1 var det Fifa 2001 och PS2 GTA: San Andreas.

Nu ska jag då införskaffa 360 och fråga är då vilket spel är det man ska satsa på som första!

Alla tips välkomnas. Gillar spel som Max Payne, Fahrenheit, GTA m.m.

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första spelet till konsolen kommer alltid bli ihågkommet. På mitt PS1 var det Fifa 2001 och PS2 GTA: San Andreas.

Nu ska jag då införskaffa 360 och fråga är då vilket spel är det man ska satsa på som första!

>_<

cod 4 !! det e det bästa spelet till xbox 360

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>_<

Gears of War är episkt, lika med Halo 3. Kane & Lynch har bästa storyn och singleplayer i år dock, så något av dom tre. Har iochförsig inte testat K&L till 360, men det kan la inte vara så annorlunda från PC?

Mitt första var CoD2 och det är ju otroligt kul på 360, men ganska gammalt nu och ingen som spelar online.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gears of War är episkt, lika med Halo 3. Kane & Lynch har bästa storyn och singleplayer i år dock, så något av dom tre. Har iochförsig inte testat K&L till 360, men det kan la inte vara så annorlunda från PC?

Mitt första var CoD2 och det är ju otroligt kul på 360, men ganska gammalt nu och ingen som spelar online.

Gillar inte GoW och Halo. K&L har jag aldrig hört talats om, men ska kolla in det. CoD är roligt, men jag tröttnar på det lätt. Dock låter CoD 4 rätt roligt. Men tack ändå >_<

Däremot, såg däruppe att du köpte Burnout 4? Det är väl det spelet där man krockar med alla bilar? Är det värt sina 200kr?

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar inte GoW och Halo. K&L har jag aldrig hört talats om, men ska kolla in det. CoD är roligt, men jag tröttnar på det lätt. Dock låter CoD 4 rätt roligt. Men tack ändå >_<

Däremot, såg däruppe att du köpte Burnout 4? Det är väl det spelet där man krockar med alla bilar? Är det värt sina 200kr?

Har inte Burnout 4. Är inte förtjust i Burnout serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Burnout-serien är riktigt rolig enligt mitt tycke. :confused: Kane & Lynch därimot sög hårdare än jag trodde. Skulle det ha släpps -03 hade det varit ett riktigt bra spel. Men -07, skulle inte tro det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:ph34r:

Call of Duty 4

Mass Effect ska tydligen vara riktigt grymt det med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor