Sniper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Imorron är det troligen dags. Jag ska köpa en 360 (PS3 blir det nästa år, när det finns mer spel ) Detta ska jag köpa; Amped 3 - [360] 1 st á 199 kr Burnout 4 - Revenge - [360] 1 st á 199 kr Dead or Alive 4 - Classics - [360] 1 st á 199 kr Gears of War - [360] 1 st á 349 kr Microsoft - Xbox 360 Faceplate - Test Drive - [360] 1 st á 29 kr Microsoft - Xbox Live 360 Guldkort i 12 månader - Halo 3 Edition - [360] 1 st á 449 kr Microsoft - Xbox 360 Play and Charge Kit - [360] 1 st á 199 kr PGR 3 - Project Gotham Racing 3 - [360] 1 st á 169 kr Saints Row - Classics - [360] 1 st á 299 kr Xbox 360 Basenhet - Premium Value Bundle (Forza Motorsport 2 + Viva Piñata) - [360] 1 st á 3389 kr Något som jag borde lägga till eller ta bort? Funderar på att ta bort Play and Charge Kit iomed att jag har en vanlig batteriladdare hemma, som jag kan ladda baterierna i. Nya spel kommer väl till jul, men tills dess nöjer jag mig med detta. Sen struntar jag i om jag har HDMI eller ej, jag kommer ändå inte skaffa en 1080p TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Såja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Såja. Är DoA 4, Burnout Revenge och Saints Row så dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Är DoA 4, Burnout Revenge och Saints Row så dåligt? Saints Row är bläh, bajs, piss, och galopperande aids enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Är DoA 4, Burnout Revenge och Saints Row så dåligt? Saints Row är.. I quote bläh, bajs, piss, och galopperande aids DoA 4 är kanske kul om man är ett gäng kompisar som spelar och Burnout har aldrig varit kul. Dom jag la till är mycket roligare. Redigerad 18 november, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Äh, fick sån sjuk ångest av vad jag ska köpa (360 eller ps3, eller helt enkelt en dator) så jag avbeställde ordern. Väntar en vecka till eller tills jag tröttnat på FlyFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Efter Kebabs fantastiska meddelande i TROMS-tråden måste jag då fråga en sak. Första spelet till konsolen kommer alltid bli ihågkommet. På mitt PS1 var det Fifa 2001 och PS2 GTA: San Andreas. Nu ska jag då införskaffa 360 och fråga är då vilket spel är det man ska satsa på som första! Alla tips välkomnas. Gillar spel som Max Payne, Fahrenheit, GTA m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Efter Kebabs fantastiska meddelande i TROMS-tråden måste jag då fråga en sak. Första spelet till konsolen kommer alltid bli ihågkommet. På mitt PS1 var det Fifa 2001 och PS2 GTA: San Andreas. Nu ska jag då införskaffa 360 och fråga är då vilket spel är det man ska satsa på som första! Alla tips välkomnas. Gillar spel som Max Payne, Fahrenheit, GTA m.m. cod 4 !! det e det bästa spelet till xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Efter Kebabs fantastiska meddelande i TROMS-tråden måste jag då fråga en sak. Första spelet till konsolen kommer alltid bli ihågkommet. På mitt PS1 var det Fifa 2001 och PS2 GTA: San Andreas. Nu ska jag då införskaffa 360 och fråga är då vilket spel är det man ska satsa på som första! Alla tips välkomnas. Gillar spel som Max Payne, Fahrenheit, GTA m.m. Gears of War är episkt, lika med Halo 3. Kane & Lynch har bästa storyn och singleplayer i år dock, så något av dom tre. Har iochförsig inte testat K&L till 360, men det kan la inte vara så annorlunda från PC? Mitt första var CoD2 och det är ju otroligt kul på 360, men ganska gammalt nu och ingen som spelar online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Gears of War är episkt, lika med Halo 3. Kane & Lynch har bästa storyn och singleplayer i år dock, så något av dom tre. Har iochförsig inte testat K&L till 360, men det kan la inte vara så annorlunda från PC? Mitt första var CoD2 och det är ju otroligt kul på 360, men ganska gammalt nu och ingen som spelar online. Gillar inte GoW och Halo. K&L har jag aldrig hört talats om, men ska kolla in det. CoD är roligt, men jag tröttnar på det lätt. Dock låter CoD 4 rätt roligt. Men tack ändå Däremot, såg däruppe att du köpte Burnout 4? Det är väl det spelet där man krockar med alla bilar? Är det värt sina 200kr? Redigerad 24 november, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Gillar inte GoW och Halo. K&L har jag aldrig hört talats om, men ska kolla in det. CoD är roligt, men jag tröttnar på det lätt. Dock låter CoD 4 rätt roligt. Men tack ändå Däremot, såg däruppe att du köpte Burnout 4? Det är väl det spelet där man krockar med alla bilar? Är det värt sina 200kr? Har inte Burnout 4. Är inte förtjust i Burnout serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Har inte Burnout 4. Är inte förtjust i Burnout serien. Oj, det var Snipers post. Såg fel . Sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Gillar inte GoW och Halo. K&L har jag aldrig hört talats om, men ska kolla in det. CoD är roligt, men jag tröttnar på det lätt. Dock låter CoD 4 rätt roligt. Men tack ändå Däremot, såg däruppe att du köpte Burnout 4? Det är väl det spelet där man krockar med alla bilar? Är det värt sina 200kr? Burnout-serien är riktigt rolig enligt mitt tycke. Kane & Lynch därimot sög hårdare än jag trodde. Skulle det ha släpps -03 hade det varit ett riktigt bra spel. Men -07, skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Funderar på antingen Burnout, Assasins Creed eller något annat. Förresten. Double agent (splinter cell?). Hur är det spelet, har hört massa bra om det, så är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Funderar på antingen Burnout, Assasins Creed eller något annat. Förresten. Double agent (splinter cell?). Hur är det spelet, har hört massa bra om det, så är det bra? Det är riktigt bra, alla Splinter Cell lir är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Efter Kebabs fantastiska meddelande i TROMS-tråden måste jag då fråga en sak. Första spelet till konsolen kommer alltid bli ihågkommet. På mitt PS1 var det Fifa 2001 och PS2 GTA: San Andreas. Nu ska jag då införskaffa 360 och fråga är då vilket spel är det man ska satsa på som första! Alla tips välkomnas. Gillar spel som Max Payne, Fahrenheit, GTA m.m. Call of Duty 4 Mass Effect ska tydligen vara riktigt grymt det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Vad är skillnaden mellan Xbox 360 Premium och Xbox 360 Elite förutom hårddisken och färgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Vad är skillnaden mellan Xbox 360 Premium och Xbox 360 Elite förutom hårddisken och färgen? Ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Ingenting. Bra.. Trodde det bara var Elite som hade HDMI utgång. Då blir det en premium + ny hdd och lite chip Edit: Men hallå, det här då? Är det hdmi på alla premium? Redigerad 25 november, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Bra.. Trodde det bara var Elite som hade HDMI utgång. Då blir det en premium + ny hdd och lite chip Edit: Men hallå, det här då? Är det hdmi på alla premium? Eller ja, Elite har HDMI. Men det har alla Premium nu för tiden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts