Alle090 Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Är det någon som vet varför mina videos och låtar inte kan spelas när jag har connectat min 360 till min PC. Det står att det inte funkar . Någon som vet hur man gör? Har du Win XP Media Center? Om inte så blir det som L_Voll.. Men man kan bara stömma musik på det sättet. För att kunna strömma filmer behöver du WIn XP Media Center. tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Yay 500 i gamerscore nyss, jag tar mig uppåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 (redigerad) Help me out. Gick in på Live och skulle tanka NFS ProStreet demot. Hittade först GHIII demot, så jag satte det i listan, sen NFS PS, sen några spel till. GHIII demot gick klart, sen började NFS, och under tiden spelade jag GHIII, då hängde sig allt, jag stängde av och startade igen, startade NFS nerladdningen, och den stog helt stilla på 71%. Då avbröt jag och startade igen, då hoppade den till 81% sen stannade den där... Jag testade starta om det igen, samma sak. Jag stängde ner det, tog bort det jag tankat och startade det igen, den går snabbt till 1% sen inte mer. Testade starta om, tog bort det jag tankat, startar igen, samma sak... Nu kan jag inte tanka nåt demo.. Stängde av xboxet och tänkte låta det vila lite... What to do? Redigerad 7 november, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 packar redan ner mitt xbox efter bara en 3 veckor .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 packar redan ner mitt xbox efter bara en 3 veckor .... Intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 packar redan ner mitt xbox efter bara en 3 veckor .... Skriver upp det på min "Good to know " lista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 packar redan ner mitt xbox efter bara en 3 veckor .... Blev det för långtråkigt med easy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) Skaffade Xbox Live Guld i dag och tankade lite demos. Dead Rising funkar av oklar anledning inte att ladda ner dock, någon som har lyckats få ner det? Alla andra spel gick felfritt såsom The Darkness, skate., Stranglehold med flera men när jag ska tanka Dead Rising så står det att det inte går och att man ska försöka senare. Har försökt tre gånger under en tre timmars-period. By the way, har hört att det ska finnas en Saints Row-demo men hittar det inte på Marketplace. Har de tagit bort det? Gamertag: Minns inte, återkommer till det Gamescore: 2795 Spel: Perfect Dark: Zero Call of Duty 2 Need for Speed: Most Wanted Godfather Just Cause Crackdown Guitar Hero II Spider-Man 3 Condemned: Criminal Origins F.E.A.R. Kameo: Elements of Power (heter det va?) Bajsigt att det inte går att använda Live Messenger bara för att man inte är 18, piss på det. Får skaffa ett nytt account efter att min gratis månad med guld har gått ut. Redigerad 10 november, 2007 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Bajsigt att det inte går att använda Live Messenger bara för att man inte är 18, piss på det. Får skaffa ett nytt account efter att min gratis månad med guld har gått ut. Åh fan, varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Åh fan, varför är det så? Ingen aning faktiskt. Very bad är det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 vad ska man köpa EA skate eller Call of Duty 4?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Är det någon som vill spela Crackdown eller Call of Duty 2 lite senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Är det någon som vill spela Crackdown eller Call of Duty 2 lite senare? Jag kan nog lira Crackdown., när hade du tänkt dig? Jag har fortfarande lite grejer att maxa ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Jag kan lira båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Båda: Najs! Hm, när som helst i princip. Adda min MSN: midnite_maniac@hotmail.com så kan vi bestämma lite där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Fyller år snart.. funderar på GH3 assasins creed och the orange box.. vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Guitar Hero 3 om du har kompisar. Assassins Creed om inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Guitar Hero 3 om du har kompisar. Assassins Creed om inte. Orange Box om du inte har kompisar. Orange Box om du har kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 Assasins Creed och Orange Box av mamma och pappa.. Guitar Hero 3 av farmor och farfar = HAPPY BIRTHDAAAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2007 vad ska man köpa EA skate eller Call of Duty 4?? Tror nog cod4 är för snabbt för dig kör på skate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts