Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Är det någon som vet varför mina videos och låtar inte kan spelas när jag har connectat min 360 till min PC. Det står att det inte funkar :naughty: . Någon som vet hur man gör? :naughty:

Har du Win XP Media Center?

Om inte så blir det som L_Voll..

Men man kan bara stömma musik på det sättet. För att kunna strömma filmer behöver du WIn XP Media Center. tyvärr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Help me out.

Gick in på Live och skulle tanka NFS ProStreet demot. Hittade först GHIII demot, så jag satte det i listan, sen NFS PS, sen några spel till. GHIII demot gick klart, sen började NFS, och under tiden spelade jag GHIII, då hängde sig allt, jag stängde av och startade igen, startade NFS nerladdningen, och den stog helt stilla på 71%. Då avbröt jag och startade igen, då hoppade den till 81% sen stannade den där... Jag testade starta om det igen, samma sak. Jag stängde ner det, tog bort det jag tankat och startade det igen, den går snabbt till 1% sen inte mer. Testade starta om, tog bort det jag tankat, startar igen, samma sak...

Nu kan jag inte tanka nåt demo.. :confused:

Stängde av xboxet och tänkte låta det vila lite...

What to do?

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffade Xbox Live Guld i dag och tankade lite demos. Dead Rising funkar av oklar anledning inte att ladda ner dock, någon som har lyckats få ner det? Alla andra spel gick felfritt såsom The Darkness, skate., Stranglehold med flera men när jag ska tanka Dead Rising så står det att det inte går och att man ska försöka senare. Har försökt tre gånger under en tre timmars-period.

By the way, har hört att det ska finnas en Saints Row-demo men hittar det inte på Marketplace. Har de tagit bort det?

Gamertag: Minns inte, återkommer till det

Gamescore: 2795

Spel:

Perfect Dark: Zero

Call of Duty 2

Need for Speed: Most Wanted

Godfather

Just Cause

Crackdown

Guitar Hero II

Spider-Man 3

Condemned: Criminal Origins

F.E.A.R.

Kameo: Elements of Power (heter det va?)

Bajsigt att det inte går att använda Live Messenger bara för att man inte är 18, piss på det. Får skaffa ett nytt account efter att min gratis månad med guld har gått ut.

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor