Halo Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Vad har man den där hjälmen till egentligen? Prydnad? Hade sett skoj ut om någon hade den som moppehjälm eller nåt... *Ser det framför mig... hahah * Jo precis, prydnad. haha jo vilken jävla syn och se någon på scooter glida förbi med den hjälmen på . Kanske lite onödigt köp vad vet jag men avgudar man serien så gör man haha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Skulle du kunna tänka dig att byta det med mig mot något av PDZ (collectors) Spiderman3 Kingkong jaa jag vet att det inte är någon marknadhär men ändå Sure, kan du ta dig upp hit så. Ska nästan bli lite tråkigt att byta bort min konsoll mot en elite. Vi har varit igenom så mycket. RROD, DVD-spelarfel etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Sure, kan du ta dig upp hit så. Ska nästan bli lite tråkigt att byta bort min konsoll mot en elite. Vi har varit igenom så mycket. RROD, DVD-spelarfel etc. nej men allvarligt.. genom post? (nick-smiley) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 nej men allvarligt.. genom post? (nick-smiley) Jag var också allvarlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Jag var också allvarlig. Kan vi inte byta genom post då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 jag ska köpa cod 4 , guld kort 6 månader , plug and play sladd snart!!! Edit jag var hoss min kompis i dag och prova halo 3 singel playern var inte så skoj men online på de ägde. grafiken var också ganska ok han kör på hd... jävla fitt cp måste få i gång min tv på hd grafk det är en hd tv så det borde ju funka jag får ingen bild men jag hör när jag klickar runt i menyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Kan vi inte byta genom post då? Nej. Litar inte på posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 (redigerad) jävla fitt cp måste få i gång min tv på hd grafk det är en hd tv så det borde ju funka jag får ingen bild men jag hör när jag klickar runt i menyn... Haft i komponent sladdarna? (Grön, orange och blå) Redigerad 2 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Haft i komponent sladdarna? (Grön, orange och blå) jaa... och nu börjar fitt boxen frysa mer och mer när jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 jaa... och nu börjar fitt boxen frysa mer och mer när jag spelar Ingen bild ändå? Överhettning, eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Om man flashar sin 360, kan man då, med en Amerikansk xbox köra Europeiska spel och vice versa? Någon som har flashat sin 360? Var kan man göra? Pris, råd, rekommendationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 En liten film jag hittade på gametrailers. AS sjuk tjockis FETTO CP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Assasins creed och GH3 snart. Fyller år snart också Men men... ------------ BTW Boomer, ville du byta? Köpte det här spelet igår också.... ååh,vad heter det... Ajuste, Mutant storm empire på live arcade.. riktigt riktigt kul faktiskt, helt klart 800 M$ Points! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 En liten film jag hittade på gametrailers. AS sjuk tjockis FETTO CP Shiiit! Han var ju inte...liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 BTW Boomer, ville du byta? Nääää. Förövrigt så klarade jag nästan av Dead Rising igår. Vill låsa upp infinitemode så jag spelar om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Nääää. Förövrigt så klarade jag nästan av Dead Rising igår. Vill låsa upp infinitemode så jag spelar om igen. Buuuhuuu... Någon annan som vill byta Far Cry? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Nääää. Förövrigt så klarade jag nästan av Dead Rising igår. Vill låsa upp infinitemode så jag spelar om igen. Buuuhuuu... Någon annan som vill byta Far Cry? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Är det någon som vet varför mina videos och låtar inte kan spelas när jag har connectat min 360 till min PC. Det står att det inte funkar . Någon som vet hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Är det någon som vet varför mina videos och låtar inte kan spelas när jag har connectat min 360 till min PC. Det står att det inte funkar . Någon som vet hur man gör? På 360't eller streama från datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Är det någon som vet varför mina videos och låtar inte kan spelas när jag har connectat min 360 till min PC. Det står att det inte funkar . Någon som vet hur man gör? Aktivera mediedelning, i Media Player, om du inte har gjort det. Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts