MrNoNja Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Gen-manipulation ? HAha ja, det funkar också. Men jag försökte hitta ett annat ord. Men aja. thx ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ahihihi. http://www.elotrolado.net/hilo_Review-Pack...-Inside-_852645 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Ahihihi. http://www.elotrolado.net/hilo_Review-Pack...-Inside-_852645 Satt och undrade varför den aldrig kom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Läste i tidningen för ett tag sen att det är många xbox360 som gått sönder hos många människor och att microsoft fick betala en stor summa (8 mille har jag för mig), ville bara kolla om någon här har upplevt stora (elr små) problem med sin 360 för jag funderar på att skaffa mig en... Redigerad 10 oktober, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Läste i tidningen för ett tag sen att det är många xbox360 som gått sönder hos många människor och att microsoft fick betala en stor summa (8 mille har jag för mig), ville bara kolla om någon här har upplevt stora (elr små) problem med sin 360 för jag funderar på att skaffa mig en... Tja. Det är red ring of DEATH! Du snackar om. Men det är en garanti, så om din 360 skulle gå sönder. Kommer du få ny, om den skulle gå sönder, får du ny. Har för mig det är garanti för 3 år? Hört något om dom har lagt in lite nya saker så det skulle minska problemet också men.. Det vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Tja. Det är red ring of DEATH! Du snackar om. Men det är en garanti, så om din 360 skulle gå sönder. Kommer du få ny, om den skulle gå sönder, får du ny. Har för mig det är garanti för 3 år? Hört något om dom har lagt in lite nya saker så det skulle minska problemet också men.. Det vet jag inte. Stämmer bra, en garanti på 3 år är det som gäller, UPS hämtar din upp din Xbox hemma hos dig. Sedan skickas den till Tyskland(?) tror jag, och du får med största chans en helt ny Xbox som ska fungera felfritt, även om det går sönder är det bara göra samma sak, jag har haft min Xbox i snart ett år och den fungerar felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Läste i tidningen för ett tag sen att det är många xbox360 som gått sönder hos många människor och att microsoft fick betala en stor summa (8 mille har jag för mig), ville bara kolla om någon här har upplevt stora (elr små) problem med sin 360 för jag funderar på att skaffa mig en... Jag har haft min sedan release, och den har inte lagt av någon gång (konstigt nog). Det ända som är fel är min DVDlucka, varje gång jag skall öpnna den för första gången så fastnar den, - det räcker med att trycka lite på den så åker den ut. Ibland så reagerar den inte alls när jag skall öppna. Tiden är nog inne snart. Edit: På tal om garanti, måste man betala något? Och går dem med på att byta ut min pga av att min lucka är konstig? Edit 2: Jag ringde dem, och skall få en ny konsol. Redigerad 10 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Köper nog ett 360 vid jul. Måste man köpa minneskort eller kan man lagra sparningar på hårddisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Köper nog ett 360 vid jul. Måste man köpa minneskort eller kan man lagra sparningar på hårddisken? Du kan lagra på hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Nån som vet exakt vad som finns på dom stationerna i Game affärer eller andra spel affärer. För att förtydliga: Har man ett minnes kort så kan man sticka till en Xbox 360 station som brukar finns i spel affärer. Man ska kunna få lite gratis maerial och skit. Nån som provat och vet vad som finns i dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Nån som vet exakt vad som finns på dom stationerna i Game affärer eller andra spel affärer. För att förtydliga: Har man ett minnes kort så kan man sticka till en Xbox 360 station som brukar finns i spel affärer. Man ska kunna få lite gratis maerial och skit. Nån som provat och vet vad som finns i dom?? Öh, typ diverse savegames, mer tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Kan man använda vanliga Xbox dosor till 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Kan man använda vanliga Xbox dosor till 360? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Nej. Suck... 360 var verkligen sämre än jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Suck... 360 var verkligen sämre än jag trodde. Oja, det finns mer. Du måste ha en specialbyggd hårddisk till den om du skulle vilja byta, köpa play and charge kit med uppladdningsbara batterier separat, det kostar att spela online, tillochmed teman och små bilder kostar pengar, står 20 GB på hårddisken, men du får 12GB totalt att använda. Skulle du behöva ta bort t.ex ett förälderlås så måste du skapa en ny gamertag, förlora alla prestationer och saves, (Det var samma sak att ta bort kreditkortsnummer, dem kanske har fixat det?) med mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Oja, det finns mer. Du måste ha en specialbyggd hårddisk till den om du skulle vilja byta, köpa play and charge kit med uppladdningsbara batterier separat, det kostar att spela online, tillochmed teman och små bilder kostar pengar, står 20 GB på hårddisken, men du får 12GB totalt att använda. Skulle du behöva ta bort t.ex ett förälderlås så måste du skapa en ny gamertag, förlora alla prestationer och saves, (Det var samma sak att ta bort kreditkortsnummer, dem kanske har fixat det?) med mer. Mjo, mer finns det. Jag behöver betala 800:- om jag ska kunna spela Live för någon trådlös skitsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ville bara säga att jag byt namn från Xo CRUNK oX till CraZyKrUnK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ville bara säga att jag byt namn från Xo CRUNK oX till CraZyKrUnK! Orka klan tags dah bah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Orka klan tags dah bah! Först kommer jag ALDRIG (förhoppningsvis ) lämna clanen. Men OM jag skulle det så låter ju inte crazykrunk helt fel heller? Tex CC|Crunk kan man ju inte heta om man inte e me i clanen eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Vad är det för skillnad på HDMI versionen och vanliga premium? Snabba svar tack! Ska ut och äta korv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts