Cortez Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Men kommer det inte tillägg till Xbox360. Vill minnas att vissa spel har fått nedladdnings bara singelplayer fortsättningar till MarcetPlace! Rykten säger att de 5 nya kapitlena inte kommer till 360 för att PC-versionen ska ha sitt exklusiva material så att folk som redan äger spelet på 360 har en anledning att köpa spelet igen på PC. Och folk som väntat på spelet till PC förväntar sig säkert något extramaterial, och inte bara en port av ett år gammalt spel. Verkar som en Xbox 360: Arcade System är på väg. Fanns på Toys'R'Us förut, men är borttagen nu. http://www.toysrus.com/product/index.jsp?p...&cp=2255974 http://news.teamxbox.com/xbox/14700/Amazon...ement-UPDATED-/ Redigerad 3 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Rykten säger att de 5 nya kapitlena inte kommer till 360 för att PC-versionen ska ha sitt exklusiva material så att folk som redan äger spelet på 360 har en anledning att köpa spelet igen på PC. Och folk som väntat på spelet till PC förväntar sig säkert något extramaterial, och inte bara en port av ett år gammalt spel. Precis, vilket betyder att vi XBox 360 ägare som inte tänker skaffa spelet eller inte kan (Pga dålig dator) blir totalt screwed precis som med Jade Empire. Personligen så hade jag kunnat leva med om de t ex först släppte de banorna på PC och sedan några månader senare hade dem som nedladdningsbart till XBox 360 men inte att bara PC spelarna får det. När det var XBox 360 spelarna som var orsaken att spelet blev en sådan hit så känns det här som föräderi till fansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Går det att LAN:a med xbox360? Vilka spel funkar i såfall, och hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Går det att LAN:a med xbox360? Vilka spel funkar i såfall, och hur gör man? Det går. Alla spel som stöder system link funkar. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_...stem_Link_games Vet inte hur uppdaterad den där listan är dock. Du behöver 2 TV(eller 2 skärmar, whatever you prefer) och en nätverkskabel(RJ-45) som du kopplar imellan de 2 maskinerna(360s). Och 2 kopior av spelet ni vill spela självklart. Om du vill andvända mer än 2 konsoler så behöver du en router. Redigerad 3 oktober, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Det går. Alla spel som stöder system link funkar. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_...stem_Link_games Vet inte hur uppdaterad den där listan är dock. Du behöver 2 TV(eller 2 skärmar, whatever you prefer) och en nätverkskabel(RJ-45) som du kopplar imellan de 2 maskinerna(360s). Och 2 kopior av spelet ni vill spela självklart. Om du vill andvända mer än 2 konsoler så behöver du en router. Tack för info. Någon som vet om skate funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Fy fan vad förbannad jag blir. Gears of War till PC, 5 nya singelplayer kapitel. 5!!! Som Gears-of-War-till-XBox-360 ägare så får det mig att känna mig förådd, överkörd och lurad! Tänk Microsoft. En av de negativa grejerna med företag som äger fler än ett spelsystem (Bli inte gnälliga över att PC inte är ett spelsystem nu, ni fattade vad jag menade ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Tack för info. Någon som vet om skate funkar? Det ska det göra. Har inte Skate själv, men jag har läst att Skate ska stöda system link. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Fy fan vad förbannad jag blir. Gears of War till PC, 5 nya singelplayer kapitel. 5!!! Som Gears-of-War-till-XBox-360 ägare så får det mig att känna mig förådd, överkörd och lurad! Kul, då kanske det åtminstone finns EN person på forumet som fattar varför jag är/var sur på att VCS släpptes till PS2 efter att de lovat PSP-exklusivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Kul, då kanske det åtminstone finns EN person på forumet som fattar varför jag är/var sur på att VCS släpptes till PS2 efter att de lovat PSP-exklusivitet. Jag tror inte du är ensam om att vara sur på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Kul, då kanske det åtminstone finns EN person på forumet som fattar varför jag är/var sur på att VCS släpptes till PS2 efter att de lovat PSP-exklusivitet. Fast det är inte riktigt samma sak. Spelet var det samma så det var inget extra på PS2 versionen. Men om du köpte PSP endast för VCS så förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Fast det är inte riktigt samma sak. Spelet var det samma så det var inget extra på PS2 versionen. Men om du köpte PSP endast för VCS så förstår jag. Nej, det gjorde jag inte. Jag köpte PSP några månader efter LCS-releasen (februari) men det var inte bara för LCS utan allt annat som PSP kan göra. När jag köper PS3 kommer det inte vara för GTAIV heller, utan även här för allt annat den kan göra. Inte minst interaktionerna mellan PSP och PS3 ...och jo, PS2-snyltarna fick ett extra påskägg!!! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Finns det någon som kan hjälpa mig med uppdraget "cortana" på normal setting? min gamertag är panburk. som pantburk utan t:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Finns det någon som kan hjälpa mig med uppdraget "cortana" på normal setting? min gamertag är panburk. som pantburk utan t:et Det vore en fördel om du skrev vilket spel det handlar om, Halo 3 antar jag. Eftersom du skrev nästan exakt ett likadant inlägg i Halo 3 tråden. Jag gillar inte Halo, så jag kan inte hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag har aldrig förstått det stora intresset för Halo spelen. Någon som orkar förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag har aldrig förstått det stora intresset för Halo spelen. Någon som orkar förklara? Håller med. Fansen säger att storyn är gripande osv. Jag finner dock inget intressant med den, skjuta utomjordingar, rädda någon värld etc. Ja, jag har spelat det. Ettan klarade jag, tvåan kom jag rätt långt på men slutade för att det inte var kul/intressant i mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2007 Jag har aldrig förstått det stora intresset för Halo spelen. Någon som orkar förklara? Men alltså. Lilla Lajnux. Det är precis som vilket spel. Vissa gillar det, vissa inte. Jag förstår inte det stora intresset för Metal Gear Solid men det gör tydligen många andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Men alltså. Lilla Lajnux. Det är precis som vilket spel. Vissa gillar det, vissa inte. Jag förstår inte det stora intresset för Metal Gear Solid men det gör tydligen många andra. Jag tycker att hela Halo-grejen är lite uttjatad, speciellt reklamen som är stup i kvarten på TV. Jag "hatar" inte Halo, det är lite att ta i. Det har helt enkelt inte intresserat mig. (Jag har inte spelat, men jag har sett hela 3:an. Min kompis är Halo-addict.) Men det är som du säger, alla gillar olika. Simple! Jag tycker Bioshock är det bästa spelet hitills i år. Men det tycker inte vissa speltidningar. Ursäkta allt svammel, är lite groggy. Redigerad 7 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Men det är som du säger, alla gillar olika. Simple! Jag tycker Bioshock är det bästa spelet hitills i år. Men det tycker inte vissa speltidningar. Vad handlar det där Bioshock om? Vad är det som gör det så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Vad handlar det där Bioshock om? Vad är det som gör det så bra? Jag tycker att Bioshock är bra för att det är helt eget, och är ett helt nytt "spelsätt" inom FPS-genren. Känslan är helt underbar i det. Utspelar sig vid 1960. (Har jag för mig?) Du krashar i Atlanten med ett flygplan du flög med, och hittar sedan en fyr mitt ute i havet. Du går in dit och hittar "Rapture". Rapture är en stor stad djupt under havet, du får sedan kontakt med en man vid namn "Atlas", som både hjälper dig och behöver hjälp själv. Så du utforskar Rapture, och det visar sig vara ett paradis som har blivit ett helvete. Tack vare "plasmids", så har byborna blivit helt vrickade och förstörda. Plasmids är ett revulotinerande "påhitt" (Kommer inte på ordet >.<) till att "uppgradera" människokroppen. T.ex; bli Starkare, snabbare etc. Jag är inte så bra på att berätta om handlingar och så, men hoppas detta vart bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag tycker att Bioshock är bra för att det är helt eget, och är ett helt nytt "spelsätt" inom FPS-genren. Känslan är helt underbar i det. Utspelar sig vid 1960. (Har jag för mig?) Du krashar i Atlanten med ett flygplan du flög med, och hittar sedan en fyr mitt ute i havet. Du går in dit och hittar "Rapture". Rapture är en stor stad djupt under havet, du får sedan kontakt med en man vid namn "Atlas", som både hjälper dig och behöver hjälp själv. Så du utforskar Rapture, och det visar sig vara ett paradis som har blivit ett helvete. Tack vare "plasmids", så har byborna blivit helt vrickade och förstörda. Plasmids är ett revulotinerande "påhitt" (Kommer inte på ordet >.<) till att "uppgradera" människokroppen. T.ex; bli Starkare, snabbare etc. Jag är inte så bra på att berätta om handlingar och så, men hoppas detta vart bra. Gen-manipulation ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts