Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Dom lär knappast lägga upp spelet på sånt sätt isf. Skulle snarare tänka att dom delar på t.ex storyn.

Du menar alltså att framtidens spel och utvecklarna av dem ska vara begränade i sin fantasi för att de har restriktioner om 9 Gb data? Rockstar är trötta på sånt, det har de sagt själva. Om möjligheten finns att släppa låt säga "San Andreas 2" i HD så ska de få göra det utan att de måste fucka hela deras story bara för att spelaren måste byta skiva så fort han ska till San Fiero. Eller tycker du annorlunda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar alltså att framtidens spel och utvecklarna av dem ska vara begränade i sin fantasi för att de har restriktioner om 9 Gb data? Rockstar är trötta på sånt, det har de sagt själva. Om möjligheten finns att släppa låt säga "San Andreas 2" i HD så ska de få göra det utan att de måste fucka hela deras story bara för att spelaren måste byta skiva så fort han ska till San Fiero. Eller tycker du annorlunda?

Tror du missuppfattade mig. Det jag menade var att du kan åka var du vill på kartan utan att behöva byta skiva men när du har kört ungefär halva storyn till spelet så byter du skiva. Nu vet jag inte om det här skulle fungera i ett freeroam-spel men jag har för mig att man har gjort så med bl.a Final Fantasy spelen till PS1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du missuppfattade mig. Det jag menade var att du kan åka var du vill på kartan utan att behöva byta skiva men när du har kört ungefär halva storyn till spelet så byter du skiva. Nu vet jag inte om det här skulle fungera i ett freeroam-spel men jag har för mig att man har gjort så med bl.a Final Fantasy spelen till PS1.

Klart det skulle funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni om spelet?

Har inte kört det förut, men jag testade "Keys to the City" idag. Det var inge vidare enligt mig, men jag kunde ju knappt kontrollerna :w000t:

Det har ju fått bra recensioner... vad tycker ni?

Keys to the City är ju ganska dåligt då man har fusk tillgänliga och det förstör ju hela spelet. Men iallafall så tycker jag att det är ett mycket kul och tidsfördrivande spel och eftersom man har sina superkrafter så är det nästan kul att leta efter alla 800 orbs. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För FAAAAAAAAAAAN!

Jävla Microsoft. Jag hade min PS2:a i nästan fyra år innan första problemet uppstod. Mitt jävla 360 hänger sig hela tiden. Vad är felet? Är det verkligen så det ska vara? Är det verkligen så dåligt? Jävla skit. Vad ska jag göra?

Vart köpte du den då?

Testa att lämna in den i affären du köpte den från alternativt ring och prata med stället du beställde den från, så måste dom kunna ge dig lite feedback. :w000t:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För FAAAAAAAAAAAN!

Jävla Microsoft. Jag hade min PS2:a i nästan fyra år innan första problemet uppstod. Mitt jävla 360 hänger sig hela tiden. Vad är felet? Är det verkligen så det ska vara? Är det verkligen så dåligt? Jävla skit. Vad ska jag göra?

Min PS2 hänger sig också ibland. Om ditt 360 hänger sig hela tiden så är det nog just ditt exemplar som det är fel på. Gör som Eudoros säger. Är det fel på ditt 360 så ska du få ett nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För FAAAAAAAAAAAN!

Du ringer supporten, bablar lite, förklarar ditt fel, efter kommer UPS och hämtar din 360. Du får vänta runt 3 veckor innan du får den tillbax, är det den gammla modelen får du antagligen en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vad förbannad jag blir. Gears of War till PC, 5 nya singelplayer kapitel. 5!!! :) Som Gears-of-War-till-XBox-360 ägare så får det mig att känna mig förådd, överkörd och lurad! (w00t)

Men kommer det inte tillägg till Xbox360. Vill minnas att vissa spel har fått nedladdnings bara singelplayer fortsättningar till MarcetPlace! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor