50 cent Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Kan inte låta att bli att tycka att det ser lite suspekt ut när det står på svenska. Om du skrivit på engelska så kanske det varit enklare att gå på det. Haha! Nej nej Boomer har helt rätt, såg själv en sån reklam för filmen "300" så det är helt sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Haha! Nej nej Boomer har helt rätt, såg själv en sån reklam för filmen "300" så det är helt sant. Verkligen? Varför står det på svenska? Borde väl stå på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Verkligen? Varför står det på svenska? Borde väl stå på engelska? Det är ett online spel. Precis som med XBox Live så kan där sättas in reklam och matrial av samma språk som där man spelar från. Men ärligt talat så tycker jag det ser misstänksamt ut att de gör reklam för en Sony film i ett M$ spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Det är ett online spel. Precis som med XBox Live så kan där sättas in reklam och matrial av samma språk som där man spelar från. Men ärligt talat så tycker jag det ser misstänksamt ut att de gör reklam för en Sony film i ett M$ spel. Pengar är nog det riktiga språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Det är ett online spel. Precis som med XBox Live så kan där sättas in reklam och matrial av samma språk som där man spelar från. Men ärligt talat så tycker jag det ser misstänksamt ut att de gör reklam för en Sony film i ett M$ spel. Jo, men jag har det där spelet, det enda online-läget som finns är väl CO-OP läget? Är det där det finns reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jo, men jag har det där spelet, det enda online-läget som finns är väl CO-OP läget? Är det där det finns reklam? Nä. Men i varje uppdatering kommer det ny reklam. Skulle jag gissa på. Och det uppdateras väldigt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Pengar är nog det riktiga språket. Jo men de är ju de största konkuränterna i spelbranchen. M$ har XBox 360 och HD-DVD, Sony har Playstation 3 och Blue-ray. Det är ju som att göra reklam för PS3 på XBox Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 I framtiden, borde det inte bli ett lagringsproblem för spelen som skapas för 360'n, då en DVDskiva bara rymmer 9gb? Eller kommer Microsoft börja släppa spel på HD-DVD och sen tvinga alla att köpa HD-DVD-grejen till 360'n? Det finns ju fullt med nya spel till 360'n, men dom kanske blir grafiskt sämre än PS3'ns motsvarande spel. Det är dom iofs redan, men dom kanske bli sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 I framtiden, borde det inte bli ett lagringsproblem för spelen som skapas för 360'n, då en DVDskiva bara rymmer 9gb? Eller kommer Microsoft börja släppa spel på HD-DVD och sen tvinga alla att köpa HD-DVD-grejen till 360'n? Det finns ju fullt med nya spel till 360'n, men dom kanske blir grafiskt sämre än PS3'ns motsvarande spel. Det är dom iofs redan, men dom kanske bli sämre. Nej det är dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Nej det är dom inte. Menar du att 360 har bättre grafik än ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 I framtiden, borde det inte bli ett lagringsproblem för spelen som skapas för 360'n, då en DVDskiva bara rymmer 9gb? Eller kommer Microsoft börja släppa spel på HD-DVD och sen tvinga alla att köpa HD-DVD-grejen till 360'n? Folk har bytt sin cd, dvd, alla tider. Om man inte orkar lyfta på sigsjälv från soffan så är något fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Folk har bytt sin cd, dvd, alla tider. Om man inte orkar lyfta på sigsjälv från soffan så är något fel.. Så om man får ett spel delat på 2 DVD skivor... Då måste man ju byta. Tänk då om det var ett spel liknande GTA. Los Santos och landsbyggden var på DVD 1 medans San Fierro, öken + Las Venturas var på DVD 2... Det skulle ju bli ganska jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Så om man får ett spel delat på 2 DVD skivor... Då måste man ju byta. Tänk då om det var ett spel liknande GTA. Los Santos och landsbyggden var på DVD 1 medans San Fierro, öken + Las Venturas var på DVD 2... Det skulle ju bli ganska jobbigt Dom lär knappast lägga upp spelet på sånt sätt isf. Skulle snarare tänka att dom delar på t.ex storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Har du kopplat in dem oranga, gröna och blåa kablarna också? Det hade jag missat, sedan funkade det. vart ska dom in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Menar du att 360 har bättre grafik än ps3? Nej, eller jo, eller både ja och nej. 360 har ett kraftigare grafikkort vilket gör att den kan göra spelen finare, med t.ex. Anti-aliasing. Så egentligen spelar det ingen roll när spelutvecklarna lärt sig PS3ans processor för spelen kan inte bli finare för det. Redigerad 29 september, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 vart ska dom in då? Mina komponent-uttag sitter precis under mina scart-uttag. Kanske är helt olika, på olika TVapparater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Mina komponent-uttag sitter precis under mina scart-uttag. Kanske är helt olika, på olika TVapparater. ok ska man inte dra ut den gula också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 ok ska man inte dra ut den gula också? Den ska du inte ha i om du inte har 5.1 ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Den ska du inte ha i om du inte har 5.1 ljud. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 ok ska man inte dra ut den gula också? Jag använder bara dem gröna, blåa och oranga kablarna. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts