eminem33 Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 På Live? va kostar det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 vart är 12 månaders guld kort billigast?? Asså, till Xbox 360 finns det 3 sätt.. 1. Betala med kreditkort 599:- år 2. -||- 70 kr / månad 3. Köpa M$ points i affärer och köpa Live guld för det.. Allt blir ungefär samma summa, Förutom att betala i månade då det blir dyrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Asså, till Xbox 360 finns det 3 sätt.. 1. Betala med kreditkort 599:- år 2. -||- 70 kr / månad 3. Köpa M$ points i affärer och köpa Live guld för det.. Allt blir ungefär samma summa, Förutom att betala i månade då det blir dyrare ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 4. Går ävn köpa 3/6/12 månaders kort i affärer. Eller har iallafall. Jag tror bara 6/12 månaders finns kvar. De är lite dyrare. Typ 100 kr eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Nån som hört något mer om ryktet gällande Xbox 360 Ultimate ? Jag orkar inte hålla mig uppdaterad, så jag frågar istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Nån som hört något mer om ryktet gällande Xbox 360 Ultimate ? Inte än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Gratis, live. Ja eller.. Om alla eller ja dem flesta på live ändrar sitt motto till: Make Xbox Live Free Så har M$ att dom kommer att göra live gratis. Har ingen direkt källa till detta, kanske finns nån stans på Xbox.com men jag själv och många andra har fått ett meddelande från live crewet, och jaaa jag ändrade det.. Så ändra mott o NU" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Gratis, live. Ja eller.. Om alla eller ja dem flesta på live ändrar sitt motto till: Make Xbox Live Free Så har M$ att dom kommer att göra live gratis. Har ingen direkt källa till detta, kanske finns nån stans på Xbox.com men jag själv och många andra har fått ett meddelande från live crewet, och jaaa jag ändrade det.. Så ändra mott o NU" Får göra det sen då. btw, Kände knappt igen din röst pojk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Får göra det sen då. btw, Kände knappt igen din röst pojk. Haha vadårå? Lät den annorlunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Haha vadårå? Lät den annorlunda? Skulle nästan kunna tro att du kommit in i målbrottet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 20 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2007 Skulle nästan kunna tro att du kommit in i målbrottet. Haha you got me! Åååhååå snart kommer Halooo fan vad kåt jag är på det just nu. Ska väll lira igenom Halo 2 lite snabbt under tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Kan man få tag på halo 3 betan nu?? Redigerad 23 september, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Undrar bara om det är någon här som har Lego Star Wars II? @eminem 33: nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Underbart! Fick igång routern, och iom det så fick jag igång XboxLive! Trevligt, tankade EA Skate demot som förövrigt rockade pung... Halo 3 online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Någon som vet om man kan stänga av automatisk inloggning av MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Kan svara när jag får tillgång till MSN på min 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Har nyss kommit hem från att ha köpt EA SKATE. Spelet verkar nice även fast jag bara har kommit så långt så att jag får göra min gubbe. Men jag har ett problem med mitt cepexbox 360... Rätt som det är slutar konsolen att arbeta och blir HELT tyst, som om den skulle ha stängt av sig. Spelet hänger sig och jag måste starta om konsolen. Vad fan är problemet? Jag har inte ens haft den i en månad och jag har redan problem. Bravo Microsoft, bravo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Nån som hört något mer om ryktet gällande Xbox 360 Ultimate ? Jag orkar inte hålla mig uppdaterad, så jag frågar istället.. Jag läste något om en Xbox 720... fast det var väl inte driekt något egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Har nyss kommit hem från att ha köpt EA SKATE. Spelet verkar nice även fast jag bara har kommit så långt så att jag får göra min gubbe. Men jag har ett problem med mitt cepexbox 360... Rätt som det är slutar konsolen att arbeta och blir HELT tyst, som om den skulle ha stängt av sig. Spelet hänger sig och jag måste starta om konsolen. Vad fan är problemet? Jag har inte ens haft den i en månad och jag har redan problem. Bravo Microsoft, bravo! Överhettad? Spelet kanske cepar sig, borde lösa sig med en update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jag får inte mitt Live att fungera. Jag krockar vid IP adressen när jag testar. Gå in på Nätverksanslutningar i datorn, sen högerklickar du på anslutningen och trycker på status, sen ska du kunna se all status för anslutningen, IP, Nätmask, Gateway osv. Skriv in det manuellt i xboxet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts