Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Gratis, live. Ja eller.. Om alla eller ja dem flesta på live ändrar sitt motto till:

Make Xbox Live Free

Så har M$ att dom kommer att göra live gratis. Har ingen direkt källa till detta, kanske finns nån stans på Xbox.com men jag själv och många andra har fått ett meddelande från live crewet, och jaaa jag ändrade det.. Så ändra mott o NU" :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gratis, live. Ja eller.. Om alla eller ja dem flesta på live ändrar sitt motto till:

Make Xbox Live Free

Så har M$ att dom kommer att göra live gratis. Har ingen direkt källa till detta, kanske finns nån stans på Xbox.com men jag själv och många andra har fått ett meddelande från live crewet, och jaaa jag ändrade det.. Så ändra mott o NU" (w00t)

Får göra det sen då. :wub:

btw, Kände knappt igen din röst pojk. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nyss kommit hem från att ha köpt EA SKATE. Spelet verkar nice även fast jag bara har kommit så långt så att jag får göra min gubbe. Men jag har ett problem med mitt cepexbox 360... Rätt som det är slutar konsolen att arbeta och blir HELT tyst, som om den skulle ha stängt av sig. Spelet hänger sig och jag måste starta om konsolen. Vad fan är problemet? Jag har inte ens haft den i en månad och jag har redan problem. Bravo Microsoft, bravo!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nyss kommit hem från att ha köpt EA SKATE. Spelet verkar nice även fast jag bara har kommit så långt så att jag får göra min gubbe. Men jag har ett problem med mitt cepexbox 360... Rätt som det är slutar konsolen att arbeta och blir HELT tyst, som om den skulle ha stängt av sig. Spelet hänger sig och jag måste starta om konsolen. Vad fan är problemet? Jag har inte ens haft den i en månad och jag har redan problem. Bravo Microsoft, bravo!

Överhettad? Spelet kanske cepar sig, borde lösa sig med en update.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor