Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Det auto tankades för mig i tisdags, har inte hunnit testa det än. Har varit så upptagen med CoD4. :)

Joo CoD är också jävligt kul men jag kör nästan inte det längre hade ju betan före alla er, fick den för skit länge sen ju :wub:

Tror dock att halo kommer bli mkt roligare eller ja det kommer bli roligare.. fast jag tyckte nästan CoD 4 Betan var bättre än Halos precis som många andra också tycker.. Men men det återstår o se, ååh fan vad jag längtar efter Galo nuu!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo CoD är också jävligt kul men jag kör nästan inte det längre hade ju betan före alla er, fick den för skit länge sen ju :shifty:

Tror dock att halo kommer bli mkt roligare eller ja det kommer bli roligare.. fast jag tyckte nästan CoD 4 Betan var bättre än Halos precis som många andra också tycker.. Men men det återstår o se, ååh fan vad jag längtar efter Galo nuu!! :wub:

CoD4 beta är sååååå mycket bättre än vad Halo3 beta var. Roligare på alla sätt liksom. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hum hum... Hur går det till?

Tja, olika för olika modem skulle jag tro. Jag, som har Bredbandsbolaget, måste sticka in något spetsigt (T ex en nål) ett ett litet hål på baksidan av modemet i 15 sek. och sedan logga in på modemet igen.

Men det är ju, som sagt, bara om det är i bryggat läge som det hjälper. Bryggat betyder att datorn har hand om modemet istället för att modemet sköter sig själv. Man gör det för att modem brukar blokera portarna vilket gör att t ex nedladdningar går långsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

yes har gjort båda sakerna

Ändra upplösningen i intsällningarna på Xboxet?

--------------------------------------

Någon som vet hur jag får min Dlink DI-524 och dess trådlösa mottagare att ansluta till Xboxet? Kör just nu med LAN-kabel --------> routern men vill ha Trådlösa mottagaren ----------> routern.

Redigerad av Vinnie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch vilket dilemma jag har. Kan antingen ta Halo 3 eller CoD 4. Halo 3 betan var allmänt tråkig så därför ser det ljusare ut för CoD 4, men det är ju singleplayer som är det roliga i Halo serien och den har jag ju inte fått testa. Usch å fy.

Om du kört förra Halos så kör på Halo 3. Call of duty är alltid bara över multiplayer ändå. Vilket du kan köpa sedan ändå.

Halo 3 har fått hemsida

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch vilket dilemma jag har. Kan antingen ta Halo 3 eller CoD 4. Halo 3 betan var allmänt tråkig så därför ser det ljusare ut för CoD 4, men det är ju singleplayer som är det roliga i Halo serien och den har jag ju inte fått testa. Usch å fy.

Halo 3 kan du köra 4 Co-Op också :ph34r:

Men det är ju BÅDE Multiplayer och Singelplayer som gäller i Halo 3. BAra för att den otroligt begränsade betan var tråkigt betyder inte att orginalt är!

Tänk bara, Map editor och sen CTF :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor