50 cent Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Yes! Äntligen har det kommit. Det kom i tisdags tror jag men jag köpte det idag! Sonic the hedgehog 2 på live arcade! Det bästa spel som gjorts nånsin enligt mig! Aaah, minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Det auto tankades för mig i tisdags, har inte hunnit testa det än. Har varit så upptagen med CoD4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Det auto tankades för mig i tisdags, har inte hunnit testa det än. Har varit så upptagen med CoD4. Joo CoD är också jävligt kul men jag kör nästan inte det längre hade ju betan före alla er, fick den för skit länge sen ju Tror dock att halo kommer bli mkt roligare eller ja det kommer bli roligare.. fast jag tyckte nästan CoD 4 Betan var bättre än Halos precis som många andra också tycker.. Men men det återstår o se, ååh fan vad jag längtar efter Galo nuu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag får inte mitt Live att fungera. Jag krockar vid IP adressen när jag testar. Jag hade samma problem pga att mitt modem var i bryggat läge. Har du bryggat ditt så måste du ställa om det till orginalinställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Joo CoD är också jävligt kul men jag kör nästan inte det längre hade ju betan före alla er, fick den för skit länge sen ju Tror dock att halo kommer bli mkt roligare eller ja det kommer bli roligare.. fast jag tyckte nästan CoD 4 Betan var bättre än Halos precis som många andra också tycker.. Men men det återstår o se, ååh fan vad jag längtar efter Galo nuu!! CoD4 beta är sååååå mycket bättre än vad Halo3 beta var. Roligare på alla sätt liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag hade samma problem pga att mitt modem var i bryggat läge. Har du bryggat ditt så måste du ställa om det till orginalinställningarna. Hum hum... Hur går det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Hum hum... Hur går det till? Tja, olika för olika modem skulle jag tro. Jag, som har Bredbandsbolaget, måste sticka in något spetsigt (T ex en nål) ett ett litet hål på baksidan av modemet i 15 sek. och sedan logga in på modemet igen. Men det är ju, som sagt, bara om det är i bryggat läge som det hjälper. Bryggat betyder att datorn har hand om modemet istället för att modemet sköter sig själv. Man gör det för att modem brukar blokera portarna vilket gör att t ex nedladdningar går långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 För er som inte har någon CoD4 beta key har jag 2 stycken att ge ut, först till kvarn med PM får den första.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Hade en över jag också, skulle ge den till Vinnie men har slarvat bort mailet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 vi köpte en hd-redy tv 42 tum nån da innan jag köpte mitt xbox 360 men när jag stoppar indet i vår hd tv och ändrar till hd där bak på xboxet så blir bara skärmen svart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 vi köpte en hd-redy tv 42 tum nån da innan jag köpte mitt xbox 360 men när jag stoppar indet i vår hd tv och ändrar till hd där bak på xboxet så blir bara skärmen svart?? 1. Har du ändrat mellan HDTV och TV där bak på kablen, Asså den som sitter i Xbox360:t?? 2. Rätt kanal i tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 1. Har du ändrat mellan HDTV och TV där bak på kablen, Asså den som sitter i Xbox360:t?? 2. Rätt kanal i tv? yes har gjort båda sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 (redigerad) yes har gjort båda sakerna Ändra upplösningen i intsällningarna på Xboxet? -------------------------------------- Någon som vet hur jag får min Dlink DI-524 och dess trådlösa mottagare att ansluta till Xboxet? Kör just nu med LAN-kabel --------> routern men vill ha Trådlösa mottagaren ----------> routern. Redigerad 16 september, 2007 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Yes! Äntligen har det kommit. Det kom i tisdags tror jag men jag köpte det idag! Sonic the hedgehog 2 på live arcade! Det bästa spel som gjorts nånsin enligt mig! Aaah, minnen! Pris, co-op, vs-lägen, din åsikt om spelet? Funderar på att skaffa det nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 i min gamer tag på xbox.com så står det storbritanien. min gamer tag e eminem33 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Usch vilket dilemma jag har. Kan antingen ta Halo 3 eller CoD 4. Halo 3 betan var allmänt tråkig så därför ser det ljusare ut för CoD 4, men det är ju singleplayer som är det roliga i Halo serien och den har jag ju inte fått testa. Usch å fy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 (redigerad) Usch vilket dilemma jag har. Kan antingen ta Halo 3 eller CoD 4. Halo 3 betan var allmänt tråkig så därför ser det ljusare ut för CoD 4, men det är ju singleplayer som är det roliga i Halo serien och den har jag ju inte fått testa. Usch å fy. Om du kört förra Halos så kör på Halo 3. Call of duty är alltid bara över multiplayer ändå. Vilket du kan köpa sedan ändå. Halo 3 har fått hemsida Redigerad 17 september, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Usch vilket dilemma jag har. Kan antingen ta Halo 3 eller CoD 4. Halo 3 betan var allmänt tråkig så därför ser det ljusare ut för CoD 4, men det är ju singleplayer som är det roliga i Halo serien och den har jag ju inte fått testa. Usch å fy. Halo 3 kan du köra 4 Co-Op också Men det är ju BÅDE Multiplayer och Singelplayer som gäller i Halo 3. BAra för att den otroligt begränsade betan var tråkigt betyder inte att orginalt är! Tänk bara, Map editor och sen CTF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 vart är 12 månaders guld kort billigast?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 vart är 12 månaders guld kort billigast?? På Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts