Jump to content

Xbox360 - Tråden

DimpZ
 Share

Recommended Posts

Hur fungerar det igentligen med xbox live? (vad behöver jag göra för att få det att fungera). Fick med någon kabel med mitt 360. Men eftersom att jag sitter på ett trådlöst internet till mitt rum och routern är i andra sidan huset har jag ingen aning om hur jag ska lösa det.

Någon som kan komma med förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fungerar det igentligen med xbox live? (vad behöver jag göra för att få det att fungera). Fick med någon kabel med mitt 360. Men eftersom att jag sitter på ett trådlöst internet till mitt rum och routern är i andra sidan huset har jag ingen aning om hur jag ska lösa det.

Någon som kan komma med förslag?

Klick

Den plus ett konto ska göra saken Biff ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omg. Så det kommer kosta mig 1600 för att få spela live?

Hmm, inprincip ja. Köper du Wireless net saken för ca 799 kr och ett Xbox Live Guld för 599 kr. Så blir det ju lite

Och det kostar 599 kr per år..

Men men...

Inofficiel lista om vilka uppdateringar vi kommer få se.

http://www.hype.se/nyhet/71060

:wub:

Ooohh, Underbart... :mellow:

Kommer den efter den 10 Sep updateringen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror jag struntar i Live. 1600 är för mycket för att få spela mot andra. Tror jag chippar/flashar eller vad det nu än heter istället. Problemet är bara att jag ska hitta någon som gör det också.

Så du tänker alltså inte utnyttja konsolen till fullo? Så du tänker använda den gamla fula och ouppdaterade dashboarden? Så du vill inte spela gamla xboxspel?

Så.. du vill inte spela med mig?

Nu blir jag ledsen... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tänker alltså inte utnyttja konsolen till fullo? Så du tänker använda den gamla fula och ouppdaterade dashboarden? Så du vill inte spela gamla xboxspel?

Så.. du vill inte spela med mig?

Nu blir jag ledsen... :)

Jag har inte lust att lägga ut 1600 för att få spela Live. Och dashborden struntar jag i. Plus att jag inte äger några gamla xboxspel. Men om du betalar så kommer jag lira Live! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom med i betan iaf. Gamespot ger ut nycklar direkt utan att behöva vänta på mail osv.

Spelet är kul när det funkar. För det mesta buggar det sönder hela tiden och är väldigt ospelbart. Antar att dem flesta har samma problem.

Det lagar hela tiden, går inte att döda folk, pistolerna skjuter helvillt och gubben tycks dra tillbaka till samma ställe hela tiden, vilket gör det omöjligt att komma någonstans. Dock händer det att spelet flytter perfekt i 1-3 min, då är spelet kul och funkar som jag vill.

Ser inte så snyggt ut heller som man sätt på alla filmer, men det är ändå beta, så får hoppas dem snyggar till det.

Fick också en rank på dem 10 minuterna jag testade nu.

Får hoppas att dem fixar allt laggande och alla eländiga buggar så spelet blir spelbart nu när man har chansen att testa betan.

Blir nog ett mycket bra spel.

Hum, fler har samma problem som mig men det försvinner efter några minuter, dock är mitt konstant laggande och buggande.

Jag sitter på 100Mbit, min bror spelade WoW då jag testa, men borde inte göra någon större skillnad då alla andra online spel funkar perfekt. Fick dock många connection problem hela tiden när jag testade dem 10 minuterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor