Alle090 Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Jag hoppas du skämtar. Jag har ju för fan spelat Halo 2 med dig. Jag vet Microsoft har inte sagt något annat heller. Det är bara vissa personer som fått in i huvudet att dom nya delarna är i dom. Det är nya delar i Elit och dom nya Premium. En ny processor ca 2 mhz snabbare, MEN mycket kallare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Jag vet Det är nya delar i Elit och dom nya Premium. En ny processor ca 2 mhz snabbare, MEN mycket kallare. Han säger ju klart och tydligt att det inte är någon skillnad på processorn, fortfarande samma IBM-processor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Hur får man cod 4 betan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Hur får man cod 4 betan?? Bor i Amerika kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Hur får man cod 4 betan?? Yaaay!! SmashK1ng fixar en beta till mig just nu här ska liras!! Cheers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Yaaay!! SmashK1ng fixar en beta till mig just nu här ska liras!! Cheers! Det här är fan det roligaste jag kört på riktigt länge!! Precis samma känsla som i CoD 2! Älska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Xbox 360 Ultimate Tja, nu cirkulerar det rykten om ännu en 360, denna gången en med inbyggd HD-DVD samt en HDD på 320GB. http://stuff.tv/News/id-6869/ http://www.slashgear.com/rumor-xbox-360-ultimate-126711.php Jag vet inte seriöst vad jag ska tro, det är mycket möjligt att denna kommer då allting annat MS har sagt visat sig varit falskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Xbox 360 Ultimate Tja, nu cirkulerar det rykten om ännu en 360, denna gången en med inbyggd HD-DVD samt en HDD på 320GB. http://stuff.tv/News/id-6869/ http://www.slashgear.com/rumor-xbox-360-ultimate-126711.php Jag vet inte seriöst vad jag ska tro, det är mycket möjligt att denna kommer då allting annat MS har sagt visat sig varit falskt. Skulle inte förvåna mig om detta stämmer. Först var ju Elit bara ett rykte. Det låter också likt M$. Först sälja en bas konsoll, Sen Elit och Sen Ultimate. Kännar dom bra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Micrsoft är sämst på hålla rykten. Fast sedan, nej. Man kan inte avslöja det man gör. Om man säger så. Jättebra att säga det right? "So Microsoft, we heard about a pricecut sometime soon, is that correct?" "Yeah its correct. Just 1 month away." *Ser 360 försäljning sjunka till noll* Angående Ultimate så ser vi väl det om det är sant väldigt snart ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Har en 360 nu-uh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Har en 360 nu-uh. Synd att du har tråkiga spe-el. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Synd att du har tråkiga spe-el. Då är det väl tur att dom inte mina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 (redigerad) Nu står 360'n på Elgiganten på 3190 igen Måste väll vara något fel? Edit: PÅ ALLA STÄLLEN HAR DEN JU GÅTT TILLBAKS I PRIS. Så det kommer inte vara någon prissäknning alls? Doh. Satan. Redigerad 4 september, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Nu står 360'n på Elgiganten på 3190 igen Måste väll vara något fel? Vadå fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Vadå fel? Priset skulle ju sänkas när Eliten kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Kyss karlssons halta höna - Red Ring of Doom har slagit till och avlivat min kära 360! Tråkig timing då det kommer en hel del intressanta spel nu snart. Får väl ta och rota igenom försäkrings- och garantipapper någon dag och få den iväg skeppad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Har precis köpt en 40" hdtv, perfekt till Xboxen. Tankade demot till Skate. Skitnice är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) igår köpte vi den bästa 42 tum hd-redy tven dom hade på expert !! så nu ska jag åka och köpa en xbox! Edit : får man med något demo när man köper det? Redigerad 8 september, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 igår köpte vi den bästa 42 tum hd-redy tven dom hade på expert !! så nu ska jag åka och köpa en xbox! Edit : får man med något demo när man köper det? Regga ett Xbox Live så kan du ladda ner demon mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) Regga ett Xbox Live så kan du ladda ner demon mm. har precis gjort det men det var lite cp! och så går det trökt att ladda ner från Marketplace! Men jag har ju inge spel så jag undrar om jags ska köpa GRAW 2 eller colin mcrae dirt ?? har provat båda demosarna men kan inte bestämma mig... Redigerad 8 september, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts